Fitness Seller

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
686...
 
Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 661 gebruiker(s) (9 leden en 652 gasten) dit topic


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sinds wanneer is voetbal nog een blanke sport? Het Nederlands elftal lijkt sowieso al meer op FC Suriname.

All jokes aside, bij het profvoetbal zie je geen (grote groepen) Marokkanen of Antillianen. :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een gast..
 
Reported wegens opruiende taal en haat zaaien. Gepaste sancties zullen volgen, eerst even intern bespreken.

reported wegens het onder het kleed vegen van feiten die een direct negatief effect hebben op het welzijn van welwillende mensen

edit: hoef hier niks over te bespreken
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een gast..

Meneer de Vries ziet het elke week inderdaad, want hij voetbalt ook? :o

Dat die man maar snel weer achter kleine crimineeltjes aan gaat.
 
Ben ik blij dat ik in een dorp woon met een handjevol allochtonen die zich hebben aangepast aan de Nederlanders ipv dat ze hun eigen cultuurtje behouden. Kan er al niet tegen als ik dit soort berichten lees. RIP
 
Meneer de Vries ziet het elke week inderdaad, want hij voetbalt ook? :o

Dat die man maar snel weer achter kleine crimineeltjes aan gaat.

Benieuwd of ie vanavond al weer bij dwdd zit met zijn rare praatjes
 
geen moment heb ik gedacht dat het misschien weer k**marokanen zijn of neger maar het blijkt het zoals altijd ja Altijd weer WEL zo te zijn. minderjarig dus die 10 jaar cel zonder aftrek en rest van hun leven schoffelen voor minimale uitkering zullen ze helaas niet krijgen.
2 jaartjes verder zijn alleen maar meer opgewaarderd binnen de verkeerde kant van de samenleving
 
belangrijk bericht aan alle lurkers: hoody is een sletje
 
De meeste lurkers weten niet eens dat ze lurkers zijn. Oh en nu nog maar 420 lurkertjes.
 
Gaat de Vries er nu blind van uit dat deze grensrechter dermate partijdig heeft gefloten en daarmee een aantal doodschoppen uitlokte, of vindt meneertje het weer eens tijd met z'n kop in de media te komen?

Zwaar ongepaste reactie van deze meneer.
 
Hoe zouden dit soort pisvlekjes "berecht" worden in Marokko?
 
Hoe zouden dit soort pisvlekjes "berecht" worden in Marokko?

Waarschijnlijk oog om oog tand om tand.

Als je een mocro neer steekt denk ik wel dat je binnen een week door 1 van zijn familieleden een mes tussen de ribben gedrukt krijgt.
 
Eric, ik kan het nog steeds niet lezen. Kan het nog wat groter? :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven