XXL Nutrition

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z'n tweets dienen wel als goede pre-workout rage beast-mode activation.
 
Was peter niet met pensioen???
 
Peter, het morele geweten van Nederland.
 
Nieuw-sloten...
hmnja dan is het overbodig om te melden dat het om rif apen gaat.
 
die tweet van edwin/biana op de vries' twitter :rroflol:
 
Edwin ♥ Biana ‏@edwindijkstra2
@PeterRdeV vieze k*t ajax jij ook zon teringjood
 
Al nekschoten uitgedeeld of niet
 
kk volk, opknopen of stenigen een kogel is nog te goed voor hun
 
Een beetje rondschelden voedt enkel het ego van die blaaskaak.
 
Peter spreekt naar mijn mening wel iets zinnigs uit maar zijn timing is dramatisch.
 
Peter spreekt naar mijn mening wel iets zinnigs uit maar zijn timing is dramatisch.
dit dus.
opzich verkondigd ie niet iets schokkends. Alleen zn gevoel voor timing is wel beneden alle pijl.
 
Peter spreekt naar mijn mening wel iets zinnigs uit maar zijn timing is dramatisch.

Zijn timing is volgens mij niet onbewust dus t is gewoon een etter.
 
Staat gewoon graag in de spotlight. Alle focus ligt nu bij het overleden slachtoffer en allochtone moordenaars... laat ik even een paar respectloze k*tcomments op twitter posten zodat ik weer de aandachtshoer ben!
 
Zijn timing is volgens mij niet onbewust dus t is gewoon een etter.


Precies. Peter zit er altijd aandachtsgeil bij als hij een goede reportage heeft gemaakt en dan is het 'ok' maar hij is nu met programma pensioen maar zijn aandachtgeilheid is met geen cm gedaald.

Hij vind het prachtig om groen te zeggen als de lingo bal rood is maar hij vergeet dat menig vrijwilliger geen topper is dus worden fouten snel afgedaan als partijdigheid tsjaa...het blijven maar amateurs en geen CL he. Met die vrijwilligers leeft het amateurvoetbal nog....dan moet je als speler soms maar ff slikken en denken 'het is maar een spelletje'.

Wethouder Eric van der Burg wil dat alle voetbalwedstrijden dit weekend niet doorgaan na het drama in Almere. Ook de Eredivisie.
'Laat dit weekend een weekend van bezinning zijn; een voetbalvrij weekend waarin we stilstaan bij hoe het geweld op voetbalvelden te stoppen', twitterde de wethouder dinsdag. Tegen AT5 zegt Van der Burg dat hij ook vindt dat de duels in het betaald voetbal daarom afgelast moeten worden.

http://www.at5.nl/artikelen/91644/wethouder-geen-eredivisie-dit-weekend
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven