AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha wat een retard die vries
 
Wat een gelul. Beter houden we een Marokkanen-vrije eeuw.

1 van de dader is "waarschijnlijk" Marokkaan Yassin, de tweede heet Daveryon Blasse, vermoedelijk Antilliaan. De derde dader is nog onbekend.
 
hè wat raar.. het zijn alweer allochtonen :roflol:
 
ze moeten gewoon stopen met het betalen van die spelers dan stopen ze vanzelf wel met voetballen
enkel in voetbal is er zo veel agressie en die spelers worden er dan nog voor betaald ook

kijk maar eens naar handbal , volly bal .... enz nauwelijks agressy maar zij spellen dan ook niet voor geld


grtz zaalwacher
 
Al het amateur is afgelast...voor het komend weekend.


De KNVB heeft besloten alle amateurwedstrijden voor komend weekeinde af te gelasten ter nagedachtenis aan de maandag overleden grensrechter.


Dat laat de voetbalbond dinsdag weten.
Bij de wedstrijden in het betaalde voetbal wordt voorafgaand aan de aftrap 1 minuut stilte gehouden. De teams en arbitrage zullen rouwbanden dragen.
 
Precies. Peter zit er altijd aandachtsgeil bij als hij een goede reportage heeft gemaakt en dan is het 'ok' maar hij is nu met programma pensioen maar zijn aandachtgeilheid is met geen cm gedaald.

Hij vind het prachtig om groen te zeggen als de lingo bal rood is maar hij vergeet dat menig vrijwilliger geen topper is dus worden fouten snel afgedaan als partijdigheid tsjaa...het blijven maar amateurs en geen CL he. Met die vrijwilligers leeft het amateurvoetbal nog....dan moet je als speler soms maar ff slikken en denken 'het is maar een spelletje'.



http://www.at5.nl/artikelen/91644/wethouder-geen-eredivisie-dit-weekend

Beetje onzin dat alles maar afgelast moet worden. Dan heb je er meer mensen mee, minuutje stilte wellicht.

Of misschien een lekker ordinaire lynchpartij na hun taakstraf :) Hoofd op elke doelpaal en een lichaam per corner?
 
Een wethoudertje die even denkt een multi-miljoenenbusiness stil te kunnen leggen.
 
k*tzooi, alles afgelast dit weekend. :(
 
ze moeten gewoon stopen met het betalen van die spelers dan stopen ze vanzelf wel met voetballen
enkel in voetbal is er zo veel agressie en die spelers worden er dan nog voor betaald ook

kijk maar eens naar handbal , volly bal .... enz nauwelijks agressy maar zij spellen dan ook niet voor geld


grtz zaalwacher

Bij volleybal zijn ze gescheiden door een net.

En bij handbal wordt heel erg veel geknepen, getrokken en geduwd.. tamelijk irritant als je een cirkelspeler bent :)

Nee dan rugby.... http://www.eenvandaag.nl/buitenland/32560/wk_rugby
 
Daar gaat je benen training :trollface:
Ik plan dat altijd precies zodat ik geen spierpijn op trainingen en wedstrijden heb :mad:

Sinds ik squat ben ik wel een stukje trager geworden :fuu:
 
Laatst bewerkt:
Ze moeten het protesteren tegen de scheids al bestraffen. Niet mekkeren maar doorgaan. In een andere sport is dit al de normaalste zaak van de wereld, beslissing = beslissing.
 
Lees t nu, die 1 min stilte zat er wel aan te komen.

"Bij de wedstrijden in het betaalde voetbal wordt voorafgaand aan de aftrap 1 minuut stilte gehouden. De teams en arbitrage zullen rouwbanden dragen."
 
Wtf wist niet dat hij zo zwaar mishandeld was.

Dag Ruud, wist niet of je het door had maar je avatar is horizontaal gedraaid. Ik dacht ik zeg het even, gewoon omdat ik om je geef. Kus, Bep.
 
Ze moeten het protesteren tegen de scheids al bestraffen. Niet mekkeren maar doorgaan. In een andere sport is dit al de normaalste zaak van de wereld, beslissing = beslissing.

Als ze nou eens begonnen met de profs...

mekkeren = geel
aanraken = rood.

En dan mag je van mij beelden nakijken net als bij het hockey en rugby
En pure speeltijd mag van mij ook wel trouwens

Misschien na de dood van Blatter.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven