j354j4 Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 okt 2005 Berichten 1.848 Waardering 1 11 mei 2006 #41 Netjes, gaat zeker goed, nu doorzetten.. Voordat je het weet ben je op je streefgewicht als je zo doorgaat.
Netjes, gaat zeker goed, nu doorzetten.. Voordat je het weet ben je op je streefgewicht als je zo doorgaat.
B builderB Colossal Veteran 10.000 berichten 10 media-items Lid sinds 11 apr 2005 Berichten 13.868 Waardering 99 11 mei 2006 #42 HOPPA! lees net je log, super en WEL ontbijten! (is ECHT een kwestie van wennen, zonder ontbijt ben ik tegenwoordig geen donder waard) keep it up!
HOPPA! lees net je log, super en WEL ontbijten! (is ECHT een kwestie van wennen, zonder ontbijt ben ik tegenwoordig geen donder waard) keep it up!
InSiDeOuT Competitive Bodybuilder Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 4 sep 2005 Berichten 1.698 Waardering 115 Lengte 1m94 11 mei 2006 Topic Starter Topic Starter #43 builderB zei: en WEL ontbijten! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe ik ondertussen wel Thuis ontbijten lukt nog steeds niet, maar dan doen we dat maar op het werk om 8u. thx for the support all!
builderB zei: en WEL ontbijten! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe ik ondertussen wel Thuis ontbijten lukt nog steeds niet, maar dan doen we dat maar op het werk om 8u. thx for the support all!