Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou fijn zijn als deze combinatie werkt...Ja juist geen pijn sinds ik minder herhalingen, meer gewicht doe. Die conclusie kan ik misschien wel trekken. Even kijken wat er gebeurt als ik dit nog even doorzet.
Welcome!!

Wat gebeurt hier allemaal?Vandaag kwa reps toch een dikke PR, dat moet wel. En t voelde nog easy ook, 8 x 140 kg deadlift... Noice.

Ja ik denk eerlijk gezegd dat mijn trainingsblok gewerkt heeft. En ik moet niet te vaak meer dan 10 k rennen. Zoiets.
Ik ben trots op je

Een getal is ook maar een getal. Als je het altijd op dezelfde (verkeerde) manier meet, kan je het wel met vorig jaar vergelijken...Ik denk dat ik de vorige keer vet% verkeerd gemeten heb. Ik ben 14%, geen 12,5. Vind ik ook veel aannemelijker. Gewicht het zelfde
Haha bedankt, ik werd al onzeker of ik het wel kan.... Maar wil het echt een keer doorzetten al moet ik time restricted eating toepassen.Een getal is ook maar een getal. Als je het altijd op dezelfde (verkeerde) manier meet, kan je het wel met vorig jaar vergelijken...
Deze had ik nog afgesloten met 40 push ups.Gister smorgens 6,5 km gerend en savonds beetje capoeira gedaan.
Vandaag rustig full body:
Bb bench
1 x 92,5 (Misschien mini PR)
3 x 87,5
15 x 65
Superset:
Leg curls
3 × 15 x 55 kg
Extensions:
3 x 15 x 60 kg
Beide laatste sets dropsets tot tranen in ogen.
ATG split squat
Beetje met barbell proberen x 10
Heel elevated goblet:
10 x 24 kg kettlebell
Gravity boots abs
6 x 12,5 kg, 8 x bw
Stretchen
Ja ik heb nog nooit mn promo package op orde gehad sinds ik optreed. En dan sta ik voor allemaal mensen op een festival en heb ik niet eens een fotootje in t programma.O, je gaat piccies laten makenSucces met het manipuleren zal ik dan maar zeggen....

Optreden?Ja ik heb nog nooit mn promo package op orde gehad sinds ik optreed. En dan sta ik voor allemaal mensen op een festival en heb ik niet eens een fotootje in t programma.