Fitness Seller

Mr B's bad ass gains

Bezoekers in dit topic

20230315_134803.jpg
 
Thanks!! Ja ik heb echt geen idee wat ik doe met rennen. Ik probeer vooral mn conditie te verbeteren en te stoppen voordat ik mezelf sloop. Wat bedoel je precies?

En eh... thanks!!

:baard:
Snelheid per kilometer wat stabieler
 
Best lange sessie. Stond veel te veel te lullen. Maar was wel gezellig!

Bb rows laatste set gefilmd en ik cheat m een beetje omhoog, volgende keer strict. Als iemand tips heeft voor mijn vorm op eerste 5 herhalingen graag! Laatste 5 zijn pendlay en expres gecheat.

Weighted pull ups:
1 x 3 kg
3 x 24
2 x 3 x 20
Tussendoor wat fysio

Bb rows
1 x 102,5
2 x 5 x 100
5 x 100 + 5 x pendlay
Tussendoor beetje fysio

Superset
Incline curls
5 x 15
6 x 17,5 + 3 x 17,5 staand
10 x 12,5
Db Skullcrushers
3 x 7 x 12,5

Tri set:
Weighted Chinups
2 x 24kg
2 x 20
3 x bw
Close rope grip cable curls
10 x 40 kg
20 x 30
Overhead triceps extensions
10 x 30 kg
20 x 20

Hanging leg raises
10 x +7,5kg + 5 x toes to bar
Side plank Obliques x 17

Stretchen en rollen.
 
Niet zo agressief met die arme Barbell :roflol:
 
Bb rows laatste set gefilmd en ik cheat m een beetje omhoog, volgende keer strict. Als iemand tips heeft voor mijn vorm op eerste 5 herhalingen graag!
Ik zou niet durven, heb er niet voor doorgeleerd :D
Ik heb hoogstens de indruk dat het te veel gewicht is om nog strikt te doen, het is meer full body inzet dan isolatie van alleen bovenrug, en een beetje veel bewegen met de rest van je lichaam.
 
~Vandaag effies rustig aan. Vanmorgen naar de fysio geweest. Vanavond even stretchen. Maar ik ga een beetje hard met alles de laatste tijd. Misschien heeft dat effect op mijn pijn(beleving). Ik heb erg veel last en kon niet meer autorijden zaterdag. Dusss even ontstressen vandaag. Morgen misschien nog zwaar squatten, maar ik moet ook even zorgen dat ik er niet ECHT vanaf lig dalijk. Dus daarna ga ik sowieso een week op 60% trainen. Daarna of drie weken daarna maxen.
 
Ohja, heb zaterdag ook nog 6,5 km gerend en savonds een klein dansje gedaan. Alleen door die 12,5 moest ik effe bijkomen afgelopen dagen denk ik. Morgen wil ik squatten. Ff kijken hoe zwaar dat lukt :)
 
Hoe is het met de pijnbeleving (voordat je gaat squatten)?
 
Hoe is het met de pijnbeleving (voordat je gaat squatten)?
Wat tof dat je dat vraagt! Ik voel me wel goed. Minder 'last' denk ik. Gisteren enigszins los gemaakt door de fysio en wat nieuwe stretches erbij gekregen. Ik ben zo in de gym en heb dit gepland:

Squat lowbar
3 x 4 x 120

Hip thrusts
3 x 8 x 1??

Stiff legged deadlift
3 x 10 x 1??

En als tijd over nog wat quads en hams pompen.

Upside down abs

Als dat niet lukt dan doe ik een unilaterale training of ga ik gewoon lichter. Zelfde spiergroepen.
 
Ja, t werd
Squat lowbar
4 x 117,5
4 x 120
3 x 120
Een beetje moe van die 12,5 km nog. Flink grindende laatste rep. Maar wel super chill dat ik eindelijk durf te squatten. Mijn cut gooit tot nu toe nul roet in t eten. Moet misschien wel een beetje uitkijken volgend training blok.

Triset, want geen tijd over.
Hip thrusts
3 x 8 x 130
Stiff legged deadlift
3 x 10 x 100
Gravity boots abs
2 x 12: helft herhalingen met 12,5 kg, helft bw.
Zo min mogelijk rust.

Stretchen door de dag heen. Savonds ook.
 
Oh grappig detail, sinds begin cut een kilootje omlaag en weer omhoog geschoten. Maar mijn lifting belt moest een tantje strakker. Die heeft nog maar 1 extra gaatje...
 
Vanmorgen 7,5 km gerend.
7 min/km.

Vanavond:
Db borst en schouders

DB flat bench
8 x 25
5 x 35
6 x 35
10 x 27,5

Deadbug

Superset:
Rear delt cable fly's
15 x stand 2
2 x 8 x s3
Twisting alternating db shoulder press
3 x 8 x 17,5

Incline bb bench press
10 x 50
2 x 10 x 60

Tri set:
Egyptian cable side delt raises
15 x stand 2
8 x s3
8 x s2
Rear delt db fly's
Helft zittend, helft staand
2 x 10 x 10 kg
12 x 7,5
Hanging leg raises
8 x 10kg + 6 x toes to bar
6 x 7,5 kg toes to bar + 6 x bw raises

Stretchen
 
Vandaag fysio en beetje pezen in benen gedaan:

atg split squat en heel elevated goblet.
Banded:
Glute bridge variaties
Clamshells
Heup activatie
Deadbug

Vanavond een metta loving kindness meditatie gegeven. En 1,5 uur gedanst.
 
Nou snap ik er niks meer van. Ik weeg net in op 97,2 kg. Dat is ongeveer 1 kg meer dan anderhalve maand terug.

Maar ik ben absoluut leaner.

Bf ook gemeten met zo'n ding
20230325_093052.jpg

Bf komt op 12,4

Ik dacht dat ik 15 was ofzo.

Ik zit 100% zeker weten in een kcal tekort. Ik heb de hele tijd mega honger ook.
 
Je kan ook in een calorieen tekort wel spiermassa aanzetten, alleen veel moeizamer dan tijdens een bulk. Maar lekker man 12.4%, steek de vlag maar uit!
 
Je kan ook in een calorieen tekort wel spiermassa aanzetten, alleen veel moeizamer dan tijdens een bulk. Maar lekker man 12.4%, steek de vlag maar uit!
Ik merk vooral dat ik meer pijntjes heb. Mn knie doet opeens pijn, schouder van een injectie bij de huisarts die niet goed ging, lig meer apathisch films niet te kijken en rustdagen te houden dan normaal... misschien, ookal val ik geen gewicht af, ff cheat day en dan op onderhoud eten voor een kleine week? Ga ik daarna weer verder. Ik ga wel lekker, maar dat is veel verstandiger. Sorrie ik denk even hardop.
 
Back
Naar boven