Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik organiseer podia met muziek en dichtkunst. Zelf doe ik ook spoken word, soms theater en ben ik presentator.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik organiseer podia met muziek en dichtkunst. Zelf doe ik ook spoken word, soms theater en ben ik presentator.
Altijd interessant als iemand meer kan dan een stuk ijzer optillenIk organiseer podia met muziek en dichtkunst. Zelf doe ik ook spoken word, soms theater en ben ik presentator.

Mensen vragen me precies dat en of ik mezelf haat. Ook was er een fysio klant die zich zwaar stoorde aan mijn gegrunt. En mijn quads en chesticles groeien zo hard dat jonge boys in de gym opmerkingen maken over mijn T cycle.Lunges en split squat als superset.... hou je van pijn of zo?![]()
(Die niet bestaat: natty for life! (Tot ik 37 kinderen heb gemaakt ofzo))Nee mezelf vergelijken met the beast... dat lijkt me een kleeeiin beetje overdreven...Ze zeggen dat Eddie Hall als zuigeling in een ketel groeihormoon is gevallenik weet niet of je je daarmee moet vergelijken.
Zonder dollen.... wel een mooie opbouw dit schema!
Was het leuk? Vanmiddag had ik alle ruimte op de singel

Ja ik moet echt gaan uitkijken met mn knieën. Misschien dat ik hardlopen ga vervangen voor capoeira (en mma ofzo). Een paar kilo lichter zijn helpt vast ook al een stuk. Maar mn conditie moet ik wel echt op pijl houden. En ik ken tot nu toe niets dat zo goed werkt en als hardlopen. Nee ik lieg. Ik wil mijn V02max blijven verbeteren. Maakt alles makkelijker. Mijn maag keerde bij de singelloop veel te snel om. Aan het eind trok ik namelijk een mega sprint. Ik vloog echt. En daarna kon ik nog makkelijk dingen doen. Dus daar loopt iets scheef denk ik...Ik zie het, bij km 3 kwam de klap
Maar mooie tijd verder hoor. Het blijft een uitdaging om lopen, kracht en je capoeira en whatnot te combineren![]()