En er is getraint! Heb een erg drukke dag achter de rug op werk, en moest/moet savonds ook nog werken. Eerste insteek was om thuis wat te eten, dan nog 2 uurtjes te werken en dan te gaan gymmen rond 22u als het wat rustiger is... maar had toch na het eten weinig motivatie voor werk, dus dacht ik ga maar eerst de gym in. Eenmaal aangekomen... hele parkeerdek vol, aiaiaiai, het is weer maandag hoor. Beneden mogen parkeren, 3 extra trappen op (heuj legday, ideaal), en de gym in. Rete druk, niet normaal. Denk niet dat ik het ooit zo druk heb gezien. Maar alsof god (Arnold ofc.) het wilde, wonder boven wonder, alles wat ik wilde trainen was steeds precies op het goede moment vrij! Dus heb lekker kunnen trainen, en wat voor training! Alles kunnen doen volgens planning, alleen de lunges geskipt.. na vol gas squat en deadlift vond ik die wel mooi geweest:
Squat:
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 5 x 3 (YEAHHHH Lekker. Geen PR, maar wel een RPR op de 90kg. Vind ik ook tellen, blij mee. 15 reps op een gewicht dat ik een aantal weken terug nog niet squatte!)
Deadlift:
60kg x 12
70kg x 10
80kg x 8
90kg x 6
100kg x 4
110kg x 2
120kg x 1
PR (vroeger wel eens gedaan, maar toch al zeker 1,5 jaar niet meer, iig niet nu ik er wat serieuzer mee bezig ben. Form ook stuk beter, blij mee!)
Overigens merkte ik vanaf de 100kg dat mn grip wel aardig kut was. Ben niet echt van plan om te verhogen in de cut komende weken, maar twijfel toch om straps mee te nemen de volgende keer voor die zwaardere deadlifts.. nog even over denken
Lunges: Geskipt, was al 40min bezig met deze oefeningen, was al aardig voldaan.
Leg extensions:
39kg x 12 x 3 TUT
Lying leg curls:
36kg x 12 x 3 TUT
Calf press:
86kg x 15 x 3 TUT
Seated OHP:
40kg x 12
50kg x 10 x 3 (best wel lekker dit, binnenkort maar eens verzwaren, moet kunnen evt met spotter)
Side raises cable:
5.7kg x 12 x 3 x 2
Reverse flies:
6kg x 12 x 3
Shrugs:
34kg x 3
Trainingstijd: 75 minuten
Lekkere training! Op de squat en deadlift progressie geboekt (focus voor deze training) en OHP zit ook ruimte in die gaat binnenkort ook vooruit. Morgen een rustdag, heb hem wel verdiend na 8 dagen trainen achter elkaar, en denk ook wel dat het gezond is dat ff te doen! Kan ik mooi wat studie weg werken savonds zullen we maar zeggen.. (of niet

)