MuscleMeat

MrSenor log - 5x5 variatie

Hmm laatste trainingen niet inderdaad. Wel goed om read delt fly of variatie daarop toe te voegen.. wat zou jij aanraden?

Vind het altijd lastig om ze goed te isoleren, ik denk dat bent over dumbell raises voor mij het beste werken en dan in superset vorm.
Eerst voorovergebogen op bankje tot fail, dan staan en nog een paar reps tot fail.

facepulls voel ik amper in reardelts, cable fly weer wat beter..

Vind het altijd lastig om ze goed te isoleren, ik denk dat bent over dumbell raises voor mij het beste werken en dan in superset vorm.
Eerst voorovergebogen op bankje tot fail, dan staan en nog een paar reps tot fail.

En dan vragen mensen zich weleens af waarom ik dergelijke oefeningen zo licht uitvoer...

• Topic Starter Topic Starter

Denk dat de keuze groot is dat het een Sumo wordt.. 2 rondjes sushi, 3 rondes grill. Zal eens een balletje opgooien bij die chick, of die een beetje goed in (vr)eten is. Ze stond iig niet heel raar te kijken van de potten whey en shakers op het aanrecht, of het weegschaaltje om nootjes af te wegen. Had me kunnen voorstellen dat er wat commentaar op zou komen (#waarzijnjegainsdan), dus dat is wel relaxed.

Thnx voor de tip, ga hem vrijdag zo doen als ik weer schouders pak. Zal je laten weten hoe hij ging!

En dan vragen mensen zich weleens af waarom ik dergelijke oefeningen zo licht uitvoer...

MMC & TUT toch. Of je doet ze alleen om de log van je training iets langer te maken :D

Overigens nu voor mijn 15.30 snack geswitched naar 50g ongezouten pinda's ipv cashew noten. Heb ze aardig ingeslagen in de aanbieding dus mooi goedkoop. Kan ik nu circa 40 porties mee vooruit hehe. Hoe denken jullie btw als ongezouten pinda's als source van vetten? Beetje acceptabel, of betere alternatieven? Vind ze op zich wel lekker als snack en prima weg te eten, ook qua hoeveelheid als het afgewogen is goed te doen.

Denk dat de keuze groot is dat het een Sumo wordt.. 2 rondjes sushi, 3 rondes grill. Zal eens een balletje opgooien bij die chick, of die een beetje goed in (vr)eten is. Ze stond iig niet heel raar te kijken van de potten whey en shakers op het aanrecht, of het weegschaaltje om nootjes af te wegen. Had me kunnen voorstellen dat er wat commentaar op zou komen (#waarzijnjegainsdan), dus dat is wel relaxed.
5 rondes maar?? Dat wordt met honger naar huis gaan :D :o

No offence..maar probeer maar eens eerste een setje of twee lichte facepulls of rear delt raises..je zult bij goede uitvoering IMO al snel zien dat geslinger met bijvoorbeeld 12kg dumbels nergens voor nodig is...

planning overigens toch wat omgegooid voor vanavond, eet op kantoor ivm overwerk. Kom wat tijd te kort haha. Eerste keer taco mundo besteld, ben benieuwd:

upload_2017-11-22_16-46-53.png

Op kosten van de baas want overwerk, en gratis kcal tellen niet toch? :fries:

Ehm is voor 2 personen trouwens. Burgertje en wrappie voor mij, benieuwd naar de grootte van de porties. In de planning stond 600kcal avond eten waaronder 35g eiwit, denk dat ik nu iets hoger qua kcal uit kom en hopelijk eiwit redelijk gelijk, zullen zien. Dit is gewoon uitstelgedrag voor mijn foto's :eek2:

Volgende keer gewoon van andere mensen hun bord eten stelen, het zijn hun calorieën dan, die hoef je niet mee te tellen dus.

Post die foto's gewoon!

Terug
Naar boven