XXL Nutrition

MrSenor log - 5x5 variatie

Bezoekers in dit topic

Goeie progressie ook op de foto's man.......straks inderdaad maar eens leanbulken en massa bouwen. Je hebt volgens mij een goede basis!
 
Echt diep respect ! Ik ken het traject.. bij mij ook veel ups & downs omtrent trainen.
Ik ben van mening dat het alleen lukt als je het echt echt echt wilt. Mijn doorslag punt was toen ik in Valencia was, met vriendinnen. Ik keek in de spiegel, en schrok eigenlijk.
Ik was het zat om m'n buik in te houden in een nieuw jurkje. Broekmaten liepen steeds hoger. Had een serieuze redbull en chocolade verslaving.

Maar als je echt wilt, dan kan je je doelen halen. En dat is wat jij hier laat zien! Petje af!
Thanks voor de extra motivatie, en succes met loggen. Ik blijf volgen :D
 
Altijd al mee blijven volgen maar door omstandigheden niet altijd kunnen reageren.
Maar diep respect! :thumb: Echt een topprestatie neergezet!

Ups en downs zijn er altijd. Maar de volhouder wint en dat zie je hier duidelijk!
Nu lekker massa erop plakken! Je hebt een goede start basis!
 
Goeie progressie ook op de foto's man.......straks inderdaad maar eens leanbulken en massa bouwen. Je hebt volgens mij een goede basis!

Thnx, als ik zo ook naar die foto's kijk, dan sta ik er best van te kijken. Dan zie je echt het verschil. Gedurende de cut gaat het natuurlijk geleidelijk, en merk je dat je de goede kant op gaat. maar zo naast elkaar zie je het verschil pas echt. Straks inderdaad gaan bouwen, hoop dat ik idd een goede basis heb nu/straks!

Echt diep respect ! Ik ken het traject.. bij mij ook veel ups & downs omtrent trainen.
Ik ben van mening dat het alleen lukt als je het echt echt echt wilt. Mijn doorslag punt was toen ik in Valencia was, met vriendinnen. Ik keek in de spiegel, en schrok eigenlijk.
Ik was het zat om m'n buik in te houden in een nieuw jurkje. Broekmaten liepen steeds hoger. Had een serieuze redbull en chocolade verslaving.

Maar als je echt wilt, dan kan je je doelen halen. En dat is wat jij hier laat zien! Petje af!
Thanks voor de extra motivatie, en succes met loggen. Ik blijf volgen :D

Dankje! Tuurlijk zijn er ups en downs tijdens trainen, en momenten dat je niet houdt aan je schema. Ben daar ook wel echt een stuk onveschilliger in geworden, als ik maar beetje bij beetje de goede kant op ga vind ik het goed, wil mezelf niet lopen pesten zeg maar. Blij te zien dat het resultaat heeft, nu mooi verder!

Altijd al mee blijven volgen maar door omstandigheden niet altijd kunnen reageren.
Maar diep respect! :thumb: Echt een topprestatie neergezet!

Ups en downs zijn er altijd. Maar de volhouder wint en dat zie je hier duidelijk!
Nu lekker massa erop plakken! Je hebt een goede start basis!

Dankje Marina! Leuk dat je bent blijven volgen! We gaan er mooi mee verder in ieder geval, aan het uploaden van deze pics ontleen ik eigenlijk alleen maar meer motivatie!
 
Good job Bob!

Nu naar de 100kg op 10% :D
 
Mooi resultaat man,
Kan doe chick met wie je uitgaat wel blij mee zijn. No homo
 
Good job Bob!

Nu naar de 100kg op 10% :D

haha op 30% wellicht :goodidea:

Maar qua nu, denk nog iets verder zakken (niet veel), zodat ik stabiel onder 80 zit, en dan lijkt het me voor het half jaar daarna mooi om te kijken of ik eerst maar eens op 85kg kan komen met hetzelfde VP. Weet eigenlijk ook niet wat mijn VP nu is, zit te twijfelen om eens te laten meten, maarja, ik laat de spiegel toch leidend zijn. Weet niet hoe jij t inschat op basis van die foto?

Mooi resultaat man,
Kan doe chick met wie je uitgaat wel blij mee zijn. No homo

thnx, complimentjes zijn altijd wel goed te krijgen natuurlijk, die incasseer ik graag hehe. Volgens mij is die chick er ook wel content mee ja, maar die weet (nog) niet echt waar ik precies vandaan komt. Of ze moet op DBB zitten haha
 
Procentje of 13 denk ik. Moeilijk te zeggen adhv foto's altijd.

Denk zelf ook wel zoiets. Denk dat ik iets lager nog wel mooi zou vinden, wellicht komen de onderste abs dan ook door. 2% zakken is circa 1,5kg vet, dat zou nog wel prima te doen zijn in 2 weken denk ik. Veel lager dan dat hoeft van mij niet, ga dan liever wat meer eten hehehe
 
Denk zelf ook wel zoiets. Denk dat ik iets lager nog wel mooi zou vinden, wellicht komen de onderste abs dan ook door. 2% zakken is circa 1,5kg vet, dat zou nog wel prima te doen zijn in 2 weken denk ik. Veel lager dan dat hoeft van mij niet, ga dan liever wat meer eten hehehe

Opletten. 1.5kg vet zakken, is waarschijnlijk ook nog eens 1kg vvm inleveren. Al dan niet glycogeen, vocht etc... dat kan wel een verschil maken qua volheid. Als natty niet te diep zakken.
Als je dat wilt, gewoon gaan juicen ;)
 
Opletten. 1.5kg vet zakken, is waarschijnlijk ook nog eens 1kg vvm inleveren. Al dan niet glycogeen, vocht etc... dat kan wel een verschil maken qua volheid. Als natty niet te diep zakken.
Als je dat wilt, gewoon gaan juicen ;)

Klopt idd wat je zegt. Ik heb eigenlijk geen zin om vvm in te leveren, wil eigenlijk juist gaan bouwen. Al is het maar praktisch omdat ik anders een hele nieuwe garderobe aan moet schaffen haha. Juicen zal ik niet gaan doen, vind het leuk om met fysiek bezig te zijn, maar meer op aanvulling van mijn dagelijkse ritme, niet als doel op zich. Denk dat ik tot 1 december huidige voeding aanhoudt (zal onderhoud zijn ivm verschillende feestjes hehe), en daarna wat hoger ga zitten om rustig te gaan bouwen. circa 5 maanden (december-april), kg massa per maand er bij, dan zou 85kg wellicht wel reëel kunnen zijn? Zullen wel eens zien wat het plan wordt.. eerst even niet vergeten te genieten van wat ik nu bereikt heb, goed voor de movatie.
 
Hoe lang train je ondertussen al?
 
Wow, goeie progressie kerel! Super gedaan!
 
Wat een fantastische progressie man!! Een prachtige basis om nu clean te gaan bouwen.. (met andere woorden: geen overdreven bulk in zetten..)

Keep it up, want je bent goed bezig!:marvin:
 
Hoe lang train je ondertussen al?

vanaf april consistent en ook voeding, vanaf mijn 20e een beetje fitnessen, maar geen aanpassingen in voeding, geen schema, gewoon een beetje aankloten. Zeg 6 maanden semi serieus.

Wow, goeie progressie kerel! Super gedaan!

Thnx!

Wat een fantastische progressie man!! Een prachtige basis om nu clean te gaan bouwen.. (met andere woorden: geen overdreven bulk in zetten..)

Keep it up, want je bent goed bezig!:marvin:

Thnx! Dat is wel het plan inderdaad... om niet te overdreven gaan bulken... komende dagen eens even uitdokteren wat we gaan doen!
 
Vanavond wezen bowlen. 4 biertjes en wat bittergarnituur, best schappelijk allemaal. Rest van de voeding vandaag was 30g whey shake, 40g protein pancakes, kwark + 20g whey en een pasta met pangafilet. Totaal schat ik zo'n 2k kcal, dus redelijk gecompenseerd voor bier van vannacht. Nu de vraag of ik vanavond nog wat anders ga doen of niet... To be continued
 
Nette progressie!
 
Nette progressie!

Thnx!

Extra cardio of extra bier?

Uitiendelijk helemaal niets.. ook wel eens lekker. Vanavond wel even goed op stap, dus dan wel bier en cardio als het goed is, mooie dingen!

Omdat ik gister na het bowlen eigenlijk niet veel meer heb gedaan, vandaag een vroege training:

Squats:
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 5
100kg x 3 (RPR)

Deadlift:
60kg x 10
80kg x 8
100kg x 6
110kg x 5
120kg x 3 (aardig leeg, niet heel veel energie, maar an sich wel prima)

Leg extensions:
45kg x 12 x 3

Lying leg curls:
41kg x 12 x 3

Calf press:
107kg x 15 x 3

Seated dumbell ohp:
22kg x 12 x 3

Cable side raises:
7kg x 12 x 2 x 3

Cable front raises:
7kg x 12 x 2 x 3

Face pulls:
18kg x 12 x 3 (deze deed ik eigenlijk nooit, hou ik er wel in, komende trainingen rustig goede uitvoering en focus op rear delts oefenen)

Shrugs:
38kg x 10 x 3 (nog 1x verzwaren en dan heb ik de zwaarste dumbells in de gym, nice)

Trainingstijd: 66min

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana:(3x100 squat, aardig volume, maar energie niveau was niet top om er een extra duivelse banaan bij te doen).


Voedingsplannings vandaag:
08.00 whey 30g + multivit + omega 3 + vit d
12.00 protein pancakes
15.00 50g pinda's
18.00 portie kip tandori
21.00 kwark + whey

23.00 - 05.00 BIER/SAMBUCA/SHOTJES/CHAMPAGNE/FLUGEL/BIER/BIER/BIER/BACO/GINTONIC nou zoiets. :zuip::bierbang::bierbang:
 
Back
Naar boven