MuscleMeat

MrSenor log - 5x5 variatie

Bezoekers in dit topic

Post die foto's gewoon!

Nope.. challenge is challenge, < 80kg is foto's. Ben wel iemand die zich daar aan houdt haha.. Maar om eerlijk te zijn, denk dat het niet lang zal duren. Training van vanavond was lekker!

Incline bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 5 PR
100kg x 2 PR (2e ging met heel veel moeite, kwam ook een spotter aan gerend, maar had hem wel. wel lekker 3 digits op de incline bp, niet echt verwacht vandaag en redelijk laat in de cut... mooi man)

Flat dumbell press:
26kg x 12
28kg x 12
30kg x 12 PR

Incline dumbell flies:

20kg x 12 x 3

Cable flies:
12.5kg x 12 x 3

Pull overs:
26kg x 10 x 3 (nieuw toegevoegd bij training, nog even goede uitvoering/focus zoeken)

Cable extensions balletje:
4.5kg x 15 x 2 x 3

Cable push downs V-Grip:
18kg x 12 x 3

Triceps extensions machine:
45kg x 12 x 3

Trainingstijd: 45min

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana: (volume ok, focus was redelijk, de PR op incline BP zorgt voor 3 duivelse bananen in plaats van 2).



Voeding vandaag:
Iets aangepast tov schema. Taco mundo was goed, denk wel aardig netjes binnen macro's gebleven, als je het handje pepernoten tijdens overwerk niet mee telt. Maar die streep ik weg tegen de PR's van vandaag... dus mooi. Benieuwd naar wegen morgen, zou er weer wat gram af zijn? ben benieuwd!
 
Holy shit! Zieke inclines man!

Je bent echt serieus sterk..ben benieuwd hoe dat gaat verlopen wanneer er een bulk gestart wordt:eek!:
 
Holy shit! Zieke inclines man!

Je bent echt serieus sterk..ben benieuwd hoe dat gaat verlopen wanneer er een bulk gestart wordt:eek!:

Hmm weet ook niet wat het is. Die presses gaan wel serieus lekker, en blijven lekker gaan, ook al zit ik in kcal deficit. Wel zaak om squat/deadlift binnenkort bij te trekken, maar dat zou vanzelf wel goed moeten komen.

Vanochtend 81.0kg, dus helaas nog geen foto's. Denk lekker wat vocht vasthouden door overwerkmaaltijd gister ofzo.

Planning vandaag:

Ritme:
07.00-19.00 werk
20.00-22.00 gym (uiteraard geen 2u, maar binnen dit timeframe)
22.00-XXX KROEG :klink::zuip:

Voeding:
06.30 Whey + multivit + vit d + omega 3
12.00 2 bruine broodjes met 120g kipfilet + 2 eieren
15.30 60g pinda's
19.30 Kip tandori
22.30 whey + kwark
23.00-XXX bier en bitterballen


Training: (Back/Biceps)
Pull ups (bw 7-7-6-5-5)
Lat pull downs 3 x 12
cable rows 3 x 12
row machine 3 x 12
lat prayers 3 x 12
incline dumbell curls 3 x 10
ez bar curls 3 x 12
hammer curls 3 x 10 x 2


Wie weet hoe we er morgen dan staan. Misschien is dat beetje bier wel precies wat ik nodig heb om door de 80kg te droppen haha
 
You wish:roflol:

Of ook nog cardio gepland?:doggy::hornyna::ds:

Hey laat mij in die waan. Biergains FTW.

En uiteraard geen cardio gepland voor vanavond, donderdag is bier met maten. No way dat ik dan met die chick af spreek, denk dat ik dan een onvrijwillige castratiekrijg van mijn vrienden, en terecht haha.

Dinsdag was wel een goede portie cardio btw, zaterdag weer denk ik. Moet toch denken aan die verbranding....
 
Hey laat mij in die waan. Biergains FTW.

En uiteraard geen cardio gepland voor vanavond, donderdag is bier met maten. No way dat ik dan met die chick af spreek, denk dat ik dan een onvrijwillige castratiekrijg van mijn vrienden, en terecht haha.

Dinsdag was wel een goede portie cardio btw, zaterdag weer denk ik. Moet toch denken aan die verbranding....

Als je nou zorgt dat je teveel drinkt... veel te veel... komt vanzelf alles er weer uit... misschien wel die extra 400 gram... you never know....



:roflol:
 
Als je nou zorgt dat je teveel drinkt... veel te veel... komt vanzelf alles er weer uit... misschien wel die extra 400 gram... you never know....



:roflol:

:roflol:

Gebeurt mij (helaas) zelden..... of ik drink gewoon laf?
 
Niets meer gewend? :vomit:

Nou... in m'n studentenleventje toen gingen er makkelijk 2 flessen wijn in hoor ( iedere avond )

Nu 40 uur werken... 4x per week trainen, veel autorijden... Denk dat dat ook wel een rol speelt :klink::kots:
 
Nou... in m'n studentenleventje toen gingen er makkelijk 2 flessen wijn in hoor ( iedere avond )

Nu 40 uur werken... 4x per week trainen, veel autorijden... Denk dat dat ook wel een rol speelt :klink::kots:

Je moet het drankgebruik wel onderhouden hè...
 
Overigens nu voor mijn 15.30 snack geswitched naar 50g ongezouten pinda's ipv cashew noten. Heb ze aardig ingeslagen in de aanbieding dus mooi goedkoop. Kan ik nu circa 40 porties mee vooruit hehe. Hoe denken jullie btw als ongezouten pinda's als source van vetten? Beetje acceptabel, of betere alternatieven? Vind ze op zich wel lekker als snack en prima weg te eten, ook qua hoeveelheid als het afgewogen is goed te doen.

Ik zou mij niet zo druk maken om een handje nootjes :) gewoon eten waar je zin in hebt!
 
Nou... in m'n studentenleventje toen gingen er makkelijk 2 flessen wijn in hoor ( iedere avond )

Nu 40 uur werken... 4x per week trainen, veel autorijden... Denk dat dat ook wel een rol speelt :klink::kots:

Mentale belasting en fitheid speelt zeker mee.. toen ik 16-18 was en me nergens druk om hoefde te maken, toen had ik nooit een kater haha.

En geen geld om dronken te worden

Je moet het drankgebruik wel onderhouden hè...

Het is net je benchpress.. regelmatig en progressive overload? :trollface:

Eigenlijk wel... Zo maar even naar de winkel dan, ze zien hier toch nie of ik nou sap, of wijn drink :haha:

Haha zien niet, maar waarschijnlijk merken ze het na een paar glazen wel! :D:kots:

Ik zou mij niet zo druk maken om een handje nootjes :) gewoon eten waar je zin in hebt!

True, vind het nu een mooie aanvulling en lekker weg snaaien, hou ik er gewoon in
 
Altijd lekker wat nootjes bij het bier!
 
Altijd lekker wat nootjes bij het bier!

Dat zij mijn collega net ook.. zit je hier mooi je 60g pinda's te eten, en vanavond duik je de kroeg in en gaan de handen vol achterover. Ach ja, is ook wel zo, het zij zo!

Vanavond wel sowieso even trainen voor we naar de kroeg gaan, al is het maar om een lege kop te krijgen ivm drukte op werk :cool:
 
Gister avond was het natuurlijk weer donderdag avond.. dus dan raad je het wel... Maar geen kroeg voordat er getraind is. Op chronologische volgorde gister avond!

19.00 Eindelijk klaar met werk, flink wat gezeik wat gedaan moest worden, was er klaar mee
19.30 thuis, kip tandori in de magnetron
19.35 > 20.30 dood op de bank, super inkakken, geen energie, killing.
20.35 Niet aanstellen, gewoon ff gym. Bijna < 80kg, niet lopen mieten nu

20.50> 21.30 gym, onderstaande training

Pull ups:
BW x 6-6-6-5-5 (andere grip dan die ik vorige x had, dus was wat zwaarder. maar blijf er op vooruit gaan, nice)

Pull downs:
45kg x 12
52kg x 10
59kg x 8
66kg x 6-6-6 (rustige uitvoering, dus goede focus op rug

BOR:
50kg x 12 x 3 (uitvoering goed, maar blijft wel een technische oefeningen, wil dus niet te snel zwaarder gaan)

Single arm plate loaded rows:
40kg x 12 x 2 x 3

Lat prayers:
18kg x 12 x 3 (rustige uitvoering, focus op rug)

Incline dumbell curls:
14kg x 10 x 2 x 3

EZ bar curls:
27.5kg x 12 x 3

Hammer curls:
16kg x 10 x 2 x 3


Trainingstijd: 46min

Rating: :devilnana::devilnana: (was een prima training, maar niet veel bijzonders.Vooral goed dat ik voor 4e x op rij was,terwijl ik aardig stuk was. Maar geen PR's of ultieme training, geen probleem ook).


En daarna...... direct door naar de kroeg haha, donderdag avond! Biertje of 10, glaasje nootjes (fuck, zat ik dan overdag met mn afgewogen nootjes van 60g, dit waren er sowieso 200 ofzo, goed voor de onverzadigde vetten zullen we maar zeggen). En oja, bitterballen, kipvleugeltjes en andere snackjes. Lekker man:trollface:


Vanochtend dus met redelijke koppijn wakker en naar de APK, maar niet aanstellen... toch maar even wegen.. en wat zag mijn oog:

upload_2017-11-24_11-0-6.png



Denk dat het bier toch wat vocht heeft afgedreven, maar serieus, ondanks de kater, wat lekker om voor het eerst OOIT < 80kg te zien! Zal morgen wel weer 81kg zijn, maar toch, de eerste keer er onder is een feit! Zometeen dus even fototjes posten... belofte maakt schuld :)
 
:thumb:Lekker man! Gefeliciteerd! :thumb:
 
Mentale belasting en fitheid speelt zeker mee.. toen ik 16-18 was en me nergens druk om hoefde te maken, toen had ik nooit een kater haha.

Denk hier over een jaar of 10 nog maar eens aan terug, dan is het namelijk nog veel erger.
 
PROGRESSIE PICS:
Nou.. het moment is daar.. onder de 80kg gezakt, half jaar geleden niet gedacht dat ik dat zou halen. Voor mezelf een log gestart destijds, loggen niet al te lang vol gehouden, maar trainen wel. In mijn achterhoofd altijd het idee gehad om op een gegeven moment foto's te posten, maar wel op het moment dat er resultaat was. Train immers voor mij zelf,om mij er goed bij te voelen, en foto's zouden dat moeten reflecteren. Target van 80kg kwam in mijn hoofd, en zodoende ook weer gaan loggen naar dit doel toe. Nu ik toch progressie pics ga posten, ben heel benieuwd naar jullie reacties, geef ik graag ook wat context. Ik vind het steeds leuker om te loggen, ik haal er motivatie uit, maar ben mij bewust dat het beeld wat ik geef wat vertekend kan zijn (zuipen/vreten/trainen). Bijgaand dus ook een korte toelichting waarom ik train, wat mijn doelen zijn, motivatie etc.

April 2017:
Al enige jaren had ik interesse in trainen. Echter, nooit consistent, en voeding ook nooit langere tijd consistent. Gains bleven dus uit, kracht was redelijk op niveau. Achter de paar maanden hiervoor een niet al te relaxe periode gehad, druk met werk, promotie veilig stellen, relatie ging niet goed (samenwonend maar was niet leuk genoeg meer, te veel eigen ding doen), wat resulteerde in minder trainen en minder bewust van eten. die 1800kcal dagen waren er zeker, maar woog niet op tegen de vreetbuien waarin zakken chips, snackbar verdwenen. Eind maart uit elkaar gegaan met mijn ex, is natuurlijk kut, maar toen besloten dat ik er zelf wat goeds uit wilde halen. Ik wist gewoon dat een van de dingen die mij zouden helpen, fitter worden was. Ik wilde mijn frustratie/energie omzetten in wat goeds, en besloot mij wat meer toe te leggen op trainen. Een mooie uitlaatklep zeg maar, wat je wel vaker hoort na een break up, en wat belangrijk was voor mijzelf, ik wilde iets echt voor mijzelf doen, en mijzelf ontwikkelen. Destijds ook een fotoote kunnen terugvinden, durf niet zeker te zeggen of dat april was, maar zal niet veel schelen:

upload_2017-11-24_11-14-51.png


Zoals je kan zien, was ik op dit moment niet echt in shape. Als ik mij goed herinner was ik toen 92kg, maar ik heb zeker ook wel 94kg gewogen in die periode. Als je er goed doorheen kijkt zie je wellicht wel iets van affiniteit met de gym, maar je kan me voorstellen dat ik nu niet heel lekker in mijn vel zat.

Omslag:
Ik woonde samen, dus mijn ex ging uit huis. Het was mijn huis (heuuuuj) dus dat was wel praktisch, maar toen dus heel erg zoekende naar een nieuw ritme en besloten om eens iets serieuzer te trainen. Wilde dat altijd wel, maar nooit de discipline/motivatie om dat langere tijd vol te houden, waardoor je gewoon resultaat behaalde. Nu ik alleen was was preppen makkelijker, goedkoper zelfs, en prima om savonds te trainen in plaats van op de bank te liggen. Want daar ging ik mij natuurlijk niet beter van voelen. Ben 5-6x per week gaan trainen (zie logje), voeding aardig strak, behalve dan drinken in het weekend. Begon progressie te merken en dat motiveerde wel aardig. vanochtend dus de < 80kg aangetikt, en ik moet zeggen, dat voelt ultiem. Broeken zitten losser, shirts beter, spiegel is leuk om in te kijken en zelfvertrouwen heeft een aardige boost gekregen. Denk serieus dat deze omslag me heeft geholpen om te dealen met mn break up, en doordat ik gewoon beter in mijn vel zit nu ook met die leuke chick nu aan het afspreken ben. Begint toch allemaal bij zelf lekker in je vel te zitten.

Huidig:
Nou bovenstaand dus de foto op 92kg, maar nu ben ik "natuurlijk" <80kg. Echt onwijs trots, en daarom ook besloten de foto's te posten. Geen flauw idee wat mijn VP is oid, maar ik weet wel dat ik mij goed voel bij mijn huidige shape. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties / commentaar, sta open voor alle feedback!

upload_2017-11-24_11-51-40.png


Hoe nu verder:
Het zijn misschien niet de beste foto's, misschien zal ik nog wel betere maken. Graag krijg ik tips hoe dit te doen. Maar ik denk dat deze foto's wel laten zien waar ik vandaan kom en waar ik nu sta... Ik zit zelf te denken om tot begin december nog met mijn huidige schema door te gaan (1800kcal, beetje cutten), en daarna op onderhoud/leanbulk te gaan. Ben er nog niet helemaal over uit, maar wil eigenlijk wel consistent onder de 80kg zitten voor ik ga bouwen. Wil echter ook niet te diep gaan, voel me goed bij hoe ik er nu bij loop, wil ook niet te ecto worden haha. Tips hoe dit te doen zijn uiteraard welkom, en ik zal ook mijn overwegingen in dit logje droppen.

Cheers!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven