- Waardering
- 7.098
Bench 75
Squat 125
Deadlift 155
Wil eigenlijk naar,
Bench 100
Squat 140
Deadlift 180,
Maar moet realistisch blijven, dus houd die bench maar op BW dan (85 atm).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench 75
Squat 125
Deadlift 155
Wil eigenlijk naar,
Bench 100
Squat 140
Deadlift 180,
Maar moet realistisch blijven, dus houd die bench maar op BW dan (85 atm).
Dat is in ieder geval al een stuk logischere verhouding tussen de lifts hehe dan bij mij. Mooi streven! En die bench komt vanzelf.. mijn ervaring was dat toen ik eenmaal op 80 zat, ik vrij snel naar 100 door kon stoten. de stap tussen 90 en 100 vond ik op een of andere manier het makkelijkst, iets met wennen aan "zware" gewichten drukken ofzo
.
Dat kan ik niet voor je inschatten. Maar ik vind incline persoonlijk wel wat zwaarder dan flat bench.Is dat heel raar dan? mn flat bench press had ik van de week 100 x 3 zonder spot, en mn incline is wel iets zwakker maar niet zo heel veel. Of ik overschat mezelf nu heel hard en ga kei hard falen morgen, kan uiteraard ook ...

Dat kan ik niet voor je inschatten. Maar ik vind incline persoonlijk wel wat zwaarder dan flat bench.
Gewoon proberen. Lukt het niet..gewicht eraf![]()

Damn! Hoe dan ook serkt hoor die triples met 90kg incline! Doe ik je niet na!
Geniet van de homemade burgers vandaag!![]()

Strakke planning voor komende week! Wordt wel pittig denk..slecht 125g carbs en maar 1800kcals..
Wat gaat er allemaal op de burgers vanavond?
Wel gains bedoel je... #gainenzondertrainenOja, en vervolgens vrijdag een vrijdagmiddagborrel, pubquiz in oktoberfest stijl (halve liters beer, brattwursten en dat soort dingen) en waarschijnlijk zal ik niet naar huis te slaan zijn. Dus per saldo volgende week geen gains![]()

Wel gains bedoel je... #gainenzondertrainen
Ik doe met je mee..donderdag AYCE spareribs, vijdag en zaterdag verjaardagen..![]()
Welkom in mijn leven..Ik denk dat ik maar naar een nieuw schema ga. ma-do cutten, vr-zo (dirty) bulken. Gewoon die cyclus wat versnellen....