XXL Nutrition

Muay Thai J going back in shape ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook op weg naar een jaar niet trainen afkomstig door een operatie enzo.
Zit ook al aan 8 afgevallen kilo's, waarvan nu ook een stukje meer vetmassa aangenomen.

In hoeveel tijd heb je die 8 kilo teruggewonnen (en is dat pure spiermassa?)
Lijkt me leuk om te weten als ik terug begin, hoe rap dat zou gaan.

is geen 8 kg terug hoor ^^

6-6.5-7 kg (vorige week laatste keer gewogen, moet me deze week nog eens wegen) terug op 2 maand tijd, waarvan 2 weken rustig aandoen en terug eetgewoonten aanleren (is moeilijk om van 3x per dag terug te gaan naar 5-6-7 keer per dag eten)
direct begonnen met whey/weight gainer shakes, creatine en NO booster trouwens...

moet wel zeggen dat ik eet als een mother****er :grinny: :meal: allemaal zuivere spiermassa bij mij, maar heb op dat vlak geluk met mijn veel te snel metabolisme

is geen 8 kg terug hoor ^^

6-7 kg terug op 2 maand tijd, waarvan 2 weken rustig aandoen en terug eetgewoonten aanleren (is moeilijk om van 3x per dag terug te gaan naar 5-6-7 keer per dag eten)

moet wel zeggen dat ik eet als een mother****er :grinny: :meal: allemaal zuivere spiermassa bij mij, maar heb op dat vlak geluk met mijn veel te snel metabolisme

Pff ja als ik zie wat jij allemaal eet...

Hehehe, ik heb net lekker spaghetti gegeten. Toen had ik nog niet genoeg....heb ik maar een patatje en twee eieren erbij gepakt :D hehe

Hey tijdens het weekend train ik enkel met losse gewichten ;)
Weet je wel hoe duur het is om twee jaarabonnementen te betalen als ik niet bij univfit zou zitten? :mad::D

Achja, zie ik veel lekkere chickies bezig met cardio-training hé, das het voordeel van univfit :p

Weet je wel hoe duur het is om twee jaarabonnementen te betalen als ik niet bij univfit zou zitten? :mad::D

Achja, zie ik veel lekkere chickies bezig met cardio-training hé, das het voordeel van univfit :p

true

Waarom train je dan gewoon niet in een fatsoenlijke gym in Leuven? En ga jij volgend al 100kg kunnen benchen, denk jij?

Waarom train je dan gewoon niet in een fatsoenlijke gym in Leuven? En ga jij volgend al 100kg kunnen benchen, denk jij?

omdat ik in een fatsoenlijke gym train tijdens het weekend...

ik heb vroeger een hele poos 100+ gebencht man (max. was 112 kg 1 rep) en hoe dikkenekkerig dit ook klinkt... maar heb je m'n chest vroeger nooit gezien? :D ik doe NIETS buiten bench (en incline bench) om die te kweken

ik bankdruk nu na 1.5 maand fatsoenlijk trainen terug met 70 kg 8 reps (en rustig iedere week wat gewicht erbij), dus komt zowiezo in orde

Ok. Dan zijn we volgend jaar al met een paar man die daar gaan trainen.:)

24zysl2.jpg

Voor de lol een shot genomen na de rugtraining vandaag ;)
Hierop is te zien dat de voorkant van m'n schouders al meevalt, maar de zijkant en achterkant zijn nog vééél te p*ssy-style.

haha vette foto met die aders. :hedbang:

nogmaals, wil je echt massa kweken dan zal je toch meer moeten eten.
Je hebt nu nog steeds nauwelijks vet aangezet, hieruit kan je concluderen dat je calorie-inname zeker niet hoger is dan je verbruik. Met het grootste geluk zit je gelijk, hoogstwaarschijnlijk zit je eronder.

haha vette foto met die aders. :hedbang:

nogmaals, wil je echt massa kweken dan zal je toch meer moeten eten.
Je hebt nu nog steeds nauwelijks vet aangezet, hieruit kan je concluderen dat je calorie-inname zeker niet hoger is dan je verbruik. Met het grootste geluk zit je gelijk, hoogstwaarschijnlijk zit je eronder.

Ben ermee bezig ;) Maandag ga ik B12 halen bij de apo om m'n eetlust nog meer de hoogte in te krijgen! Feit is dat ik wel groei als een kool hoor... Maar BF moet idd een procent of 4 stijgen.

Goed droog kerel:thumbs:, ik ben jaloers;)

op hoeveel % sta je?

Ben ermee bezig ;) Maandag ga ik B12 halen bij de apo om m'n eetlust nog meer de hoogte in te krijgen! Feit is dat ik wel groei als een kool hoor... Maar BF moet idd een procent of 4 stijgen.

Hoezo moet je vet stijgen? Je eet veel en je komt aan in spiermassa. Waarom dan gaan wijzigen. Uiteindelijk moet dat vet er toch weer af (gezien jij een beachboy bent;)) en zal je weer een tijdje iets minder moeten eten. Never change a winning team:).

Hoezo moet je vet stijgen? Je eet veel en je komt aan in spiermassa. Waarom dan gaan wijzigen. Uiteindelijk moet dat vet er toch weer af (gezien jij een beachboy bent;)) en zal je weer een tijdje iets minder moeten eten. Never change a winning team:).

zie mijn post.

als je 0.0 % vet aan komt, dan is de kans groot dat je onder je behoefte eet...

en dat is voor ons bodybuilders not done.

zie mijn post.

als je 0.0 % vet aan komt, dan is de kans groot dat je onder je behoefte eet...

en dat is voor ons bodybuilders not done.

Zolang je spiermassa gaint en je vet% niet stijgt ben je imo per definitie goed bezig. Als je spiermassa winst stagneert zou ik idd iets meer gaan eten.

Zolang je spiermassa gaint en je vet% niet stijgt ben je imo per definitie goed bezig. Als je spiermassa winst stagneert zou ik idd iets meer gaan eten.

misschien kan hij wel meer spiermassa pakken als hij meer eet...

hij heeft sowieso spiergeheugen waardoor hij veel terug pakt.

Waarom denk je dat 99 % van de bodybuilders boven hun behoefte eet en off season hoger in vet gaat zitten.....

Terug
Naar boven