- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Gewoon Univfit, maar volgend jaar mag ik wss in de powerzaal trainen daar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben ook op weg naar een jaar niet trainen afkomstig door een operatie enzo.
Zit ook al aan 8 afgevallen kilo's, waarvan nu ook een stukje meer vetmassa aangenomen.
In hoeveel tijd heb je die 8 kilo teruggewonnen (en is dat pure spiermassa?)
Lijkt me leuk om te weten als ik terug begin, hoe rap dat zou gaan.
allemaal zuivere spiermassa bij mij, maar heb op dat vlak geluk met mijn veel te snel metabolismeis geen 8 kg terug hoor ^^
6-7 kg terug op 2 maand tijd, waarvan 2 weken rustig aandoen en terug eetgewoonten aanleren (is moeilijk om van 3x per dag terug te gaan naar 5-6-7 keer per dag eten)
moet wel zeggen dat ik eet als een mother****er![]()
allemaal zuivere spiermassa bij mij, maar heb op dat vlak geluk met mijn veel te snel metabolisme

Gewoon Univfit, maar volgend jaar mag ik wss in de powerzaal trainen daar![]()

Hey tijdens het weekend train ik enkel met losse gewichten
Weet je wel hoe duur het is om twee jaarabonnementen te betalen als ik niet bij univfit zou zitten?
Achja, zie ik veel lekkere chickies bezig met cardio-training hé, das het voordeel van univfit![]()
Hey tijdens het weekend train ik enkel met losse gewichten
Weet je wel hoe duur het is om twee jaarabonnementen te betalen als ik niet bij univfit zou zitten?
Achja, zie ik veel lekkere chickies bezig met cardio-training hé, das het voordeel van univfit![]()
Waarom train je dan gewoon niet in een fatsoenlijke gym in Leuven? En ga jij volgend al 100kg kunnen benchen, denk jij?
ik doe NIETS buiten bench (en incline bench) om die te kwekenOk. Dan zijn we volgend jaar al met een paar man die daar gaan trainen.![]()

haha vette foto met die aders.
nogmaals, wil je echt massa kweken dan zal je toch meer moeten eten.
Je hebt nu nog steeds nauwelijks vet aangezet, hieruit kan je concluderen dat je calorie-inname zeker niet hoger is dan je verbruik. Met het grootste geluk zit je gelijk, hoogstwaarschijnlijk zit je eronder.
Maandag ga ik B12 halen bij de apo om m'n eetlust nog meer de hoogte in te krijgen! Feit is dat ik wel groei als een kool hoor... Maar BF moet idd een procent of 4 stijgen.Ben ermee bezigMaandag ga ik B12 halen bij de apo om m'n eetlust nog meer de hoogte in te krijgen! Feit is dat ik wel groei als een kool hoor... Maar BF moet idd een procent of 4 stijgen.
) en zal je weer een tijdje iets minder moeten eten. Never change a winning team
.Hoezo moet je vet stijgen? Je eet veel en je komt aan in spiermassa. Waarom dan gaan wijzigen. Uiteindelijk moet dat vet er toch weer af (gezien jij een beachboy bent) en zal je weer een tijdje iets minder moeten eten. Never change a winning team
.
zie mijn post.
als je 0.0 % vet aan komt, dan is de kans groot dat je onder je behoefte eet...
en dat is voor ons bodybuilders not done.
Zolang je spiermassa gaint en je vet% niet stijgt ben je imo per definitie goed bezig. Als je spiermassa winst stagneert zou ik idd iets meer gaan eten.