MuscleMeat

Gestopt Mucci’ Big-T M.C. log 2023 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Videoleap, CapCut, Canva of een willekeurige app uit de store om filmpjes te editen
CapCut werkt prettig zowel op telefoon als laptop/desktop.
Eens zoeken. Had eerst een maar moest er plots voor betalen, de andere crashte steeds nog voor ik het kon opslaan. Moest wat extra geduld opbrengen eigenlijk :o
 
CapCut is de shit voor video editing en voor PC gewoon iets van Adobe Premiere Pro cracken ofzo
 
In! Benieuwd naar de comeback!
 
CapCut is de shit voor video editing en voor PC gewoon iets van Adobe Premiere Pro cracken ofzo
Ziet er idd erg goed uit. Eens kijken of ik zometeen eentje kan maken & posten.

In! Benieuwd naar de comeback!
Welkom, ik ook :o ik had er al wat meer van verwacht maar aan de andere kant was ik ook enorm veel verloren. We zullen het zien :P
 
LEGS

Unilat. Db standing calf raise:
9x7
9x7
9x7

Decline db Lying leg curl:
9,5x21
8x21
8x18,5
10x16

Bb squat:
8x110
8x110
8x110

Bb split squat:
15x50
15x50
13x50



Moest eigenlijk een extra set squat en split squat doen maar fuck dat:roflol: die split squat nekken me te veel. Pump zat er goed in.

Verschiet wel van het squat filmpje. Nooit gedacht dat m’n ellebogen zo ver naar achter gaan :o volgende keer wat bewuster zijn en kijken hoe het gaat. Mag sowieso wat minder stuntelig.

Kracht is nog altijd vrij pover. Ben eigenlijk nooit echt sterk geweest. De periode dat ik het sterkst was was na maanden in mini stapjes laden. Ben die kracht helaas in 1-2-3 weer kwijt. Maar goed, upwards we go.

Voor benen ben ik het meest beperkt in m’n homegym. Kuiten slechts 1 oefening die de moeite is en hamstrings een tweetal. Quads kan ik dan wel redelijk goed doen. Heb een donkey calf raise machine zien staan tegen een degelijke prijs maar het neemt wel veel plaats in voor een toestel waar ik maar 1 oefening mee kan doen. Ik bekijk het nog.
 
Gisteren en vandaag rust gehouden. Helaas weinig rust gehad. De hele nacht en ochtend wakker gebleven omwille van werk. Gisteren avond had ik ook een aantal ritten dus ben Pretty messed up nu :o ga deze week niet aan m’n 4 trainingsdagen komen helaas. Merk dat ik dan al snel aan een 3 dagen split ga denken omwille van een betere frequentie maar moet misschien even bij deze opzet blijven, vind het tenslotte best fijn.

Komende week is een rustige (werk)week dus ga ik de training inhalen. Morgen push, is toch de fijnste training van de drie :)

Maandag verhoog ik m’n calorieën een laatste keer en binnen twee weken start ik met cutten.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook een dagje zee. Heb 3 van de 5 meals mee. Dankzij Arminius zullen ze koud blijven :kiss:


20D5FAC9-A522-448E-B133-791216369032.jpeg
 
Bedankt man! Met dit weer zal dat wel lukken :D
Goed blijven smeren. Je verbrand echt met 20/30 min als je uit het water komt. Het briesje houdt het wel lekker.
 
Goed blijven smeren. Je verbrand echt met 20/30 min als je uit het water komt. Het briesje houdt het wel lekker.
Ik ga er aan denken. Ik hou niet van dat plakkerig spul. Krijg er ook wat acné van lijkt het dus ben soms wat eigenwijs en doe het niet. Maar moet ik aan zee misschien beter niet doen :roflol:
 
In, success. Wordt deze keer wel lastiger. Net als voor andere oud-winnaars. Er zitten een paar hele goede bij. Maakt de wedstrijd wel spannend!
 
In, success. Wordt deze keer wel lastiger. Net als voor andere oud-winnaars. Er zitten een paar hele goede bij. Maakt de wedstrijd wel spannend!
Welkom! Wordt idd een lastige om hoog te eindigen dit jaar maar zal m’n best doen :P
 
IN :) ZET HEM OP!
 
Voeding vanaf vandaag voor de laatste twee weken van de bulk:
Trainingsdagen:
M1

140gram havermout
35gram whey
20gram honing
1 banaan
10g zwarte chocolade

M2
185gram rijst
170gram kippenborst/ witte vis
120gram groenten
60gram rozijnen
Beetje ketchup

M3
150gram brood
60gram hesp
115gram jonge kaas
7 rijstwafels
250ml sinaasappelsap
Augurk en tomaat
Beetje ketchup

Intra
UB 25gram carbosport
LB 50gram carbosport

M4
500gram skyr/ kwark
150gram low fat en low sugar cornflakes
1 appel
30gram confituur

M5
6 ei eiwitten
6 rijstwafels

4657 calorieën, 270 eiwit, 739 koolhydraten en 69 vet. MFP geeft 4712 calorieën aan voor deze macro’s :dunno:

Rustdagen:
M1

120gram havermout
35gram whey
15gram honing
1 banaan
10g zwarte chocolade

M2
185gram rijst
170gram kippenborst/ witte vis
120gram groenten
20gram olijfolie
Beetje ketchup

M3
150gram brood
60gram chorizo
115gram jonge kaas
Augurk en tomaat
Beetje ketchup
35gram notenmix

M4
500gram skyr/ kwark
90gram granola
1 appel


M5
6 ei eiwitten
35gram notenmix

4206 calorieën, 264 eiwit, 477 koolhydraten en 138 vet.
 
Laatst bewerkt:
150 gram honing? zo dan waarom zoveel?
 
Het is eigenlijk eerder 20gram dan 20ml maar hou mij niet bezig met dat verschil :P
In grammen is nog makkelijker. 1 gram olie = 1 gram vet = 9 kcals. Dus 10 gram olie = 90 kcal enz.

In milliliters moet je alles x 0,92 doen ofzo, fucking kut.

Uiteindelijk is het verschil geneuzel in de marge hoor, maar wegen is wel het nauwkeurigst en makkelijkst (mits je 9 kcal per gram rekent). :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven