- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Aangezien ik maar 2 oefeningen gebruik voor de kuiten, was dit al de eerste keer tegen het logboek. Maar ik had de steun die op je benen ligt nog wat lager gezet zodat ik nog een diepere stretch kreeg (vorige keer kwam de stack constant tegen de andere plates).
. Daarom ook niet zo'n brute verbetering
.
Daardoor kan ik ook niet zo'n "monstergewicht" gebruiken.
.

Woensdag 7 januari 2009
Workout F
BB curl (15-20)
6x 4x 3x35kg (13R)
Reverse grip one arm cable curl (S12)
12x10kg
Seated calf raise (S12)
13x25kg [11x25kg]
Sumo DL (S12-20)
11x50kg
Leg press (S4-8) (W20)
8x140kg 20x110kg
Zo de training weer voor vandaag. Was vandaag wel moe zeg. Ik moet wel weer even wennen aan de nieuwe werkweek. Aangezien ik maar 2 oefeningen gebruik voor de kuiten, was dit al de eerste keer tegen het logboek. Maar ik had de steun die op je benen ligt nog wat lager gezet zodat ik nog een diepere stretch kreeg (vorige keer kwam de stack constant tegen de andere plates).
Daardoor was het een stukje zwaarder. Daarom ook niet zo'n brute verbetering
.
Sumo DL was lekker om te doen! Gewoon 1 straight set en ik plaats daarbij mijn voeten tegen de randen van het squatrek. Ik mijn geval sta ik dan echt heel wijd!Daardoor kan ik ook niet zo'n "monstergewicht" gebruiken.
Btw. de leg press is bij ons zo'n gay horizontaal ding.
Vrijdag eindelijk de race tegen het logboek!!!!!![]()

Dat gewicht van de sumo valt me een beetje tegen... had verwacht dat jij meer kon trekken. Ook ik sta heel breed, ben wel lang. Een paar cm binnen de schijven op een OLbar.Woensdag 7 januari 2009
Workout F
BB curl (15-20)
6x 4x 3x35kg (13R)
Reverse grip one arm cable curl (S12)
12x10kg
Seated calf raise (S12)
13x25kg [11x25kg]
Sumo DL (S12-20)
11x50kg
Leg press (S4-8) (W20)
8x140kg 20x110kg
Zo de training weer voor vandaag. Was vandaag wel moe zeg. Ik moet wel weer even wennen aan de nieuwe werkweek. Aangezien ik maar 2 oefeningen gebruik voor de kuiten, was dit al de eerste keer tegen het logboek. Maar ik had de steun die op je benen ligt nog wat lager gezet zodat ik nog een diepere stretch kreeg (vorige keer kwam de stack constant tegen de andere plates).
Daardoor was het een stukje zwaarder. Daarom ook niet zo'n brute verbetering
.
Sumo DL was lekker om te doen! Gewoon 1 straight set en ik plaats daarbij mijn voeten tegen de randen van het squatrek. Ik mijn geval sta ik dan echt heel wijd!Daardoor kan ik ook niet zo'n "monstergewicht" gebruiken.
Btw. de leg press is bij ons zo'n gay horizontaal ding.
Vrijdag eindelijk de race tegen het logboek!!!!!![]()
Wij hebben alleen maar een 45gr... doe toch liever squatLekker getraind en idd leg press moet echt 45 graden omhoog of zelfs verticaal zijn, anders druk je alles zo weg.![]()
Ja die koffie staat er bij mij ook niet bijis muesli met magere joghurt + koffie + koffie + 2 plakjes kipfilee + 2 beschuiten met kaas
+ koffie + ryst + koffie ook goed![]()

maar ik kom idd ook aan een sloot toe
vooral deze eerste werkweek!!Nee hoor, en zo wel dan pak ik toch straps. Ik train mijn onderarmen ook apart dus die krijgen genoeg werk. Het gewicht moet niet lijden onder jouw grip. Oh ****! typfout! Moet een sumo SQ zijn!Als je voor je DL gaat zitten curlen, heb je dan niet last van je onderarmen?
Lekker die sumo's![]()
Jep ik hoop dat we nog es eentje krijgen.Lekker getraind en idd leg press moet echt 45 graden omhoog of zelfs verticaal zijn, anders druk je alles zo weg.![]()
Typfout! Het moet sumo SQ zijnDat gewicht van de sumo valt me een beetje tegen... had verwacht dat jij meer kon trekken. Ook ik sta heel breed, ben wel lang. Een paar cm binnen de schijven op een OLbar.

Nou ik heb mij aangemeld in april 2003 op het forum. Ik woog toen een 70kgHoe lang heb je hier voordien getraind?
omdat je spreekt van een comeback
ben je veel gezakt in kracht en gewicht
of deed je toen meer fitnessen + hardlopen en niet echt BB ?
grtz![]()

. Maar toen kwamen er wat persoonlijke probleempjes op mijn pad en ben ik gestopt met serieus trainen.
.
. Ik was iig sterker als dat ik nu ben
. Maar we gaan er weer voor!
Oja het is tegenwoordig hip om je voeding voor de dag ook in je logje neer te zetten dus bij deze:
5:45
100gr brinta
3 eieren
25gr krenten
250gr kwark
10:00
4 sneden brood
75gr tonijn
50 kipfilet
250gr kwark
13:00
6 sneden brood
100gr kipfilet
15gr pindakaas
250gr kwark
15:45
4 sneden brood
75gr tonijn
50gr kipfilet
250gr kwark
18:30
WG
peer
appel
mandarijn
19:30
50gr rijst
125gr zalm
groente
250gr kwark
1 eetl. olijfolie
21:00
250gr kwark
2 eetl. lijnzaadolie
Eiwit: 337gr
Kh's:460gr
Vet: 117gr
Allemaal goed voor zo'n 4300 kcal.

of zijn daar andere methodes voor

als op mijn hoofd.Tnx!Ohw respect man een 4de plaats is niet niets
je zal wel snel terug progressie maken nu dan, grtz![]()

Ja dit is dan wel voor een trainingsdag. Op een rustdag zit ik op zo'n 3300 kcal.Respect voor dit voedingschema! Volg je dit iedere dag?
![]()
Jazeker!@mugje
Mocht ik ooit weer eens in een gekke bui zijn en een keertje aan een fitness/BB contest voor naturals mee willen doen moeten dan alle haren erafof zijn daar andere methodes voor
Ik heb namelijk meer haar op mijn benen/borst en eldersals op mijn hoofd.
Bedankt alvast voor het beantwoorden.
Greetzz,
Marco
Helemaal kaal
. Ik scheerde gewoon alles eraf. Gewoon een paar weken van te voren beginnen zodat je huid er aan kan wennen. De dag voor de wedstrijd nog een keer net voor het bruinen (bruinen begin je al een dag van te voren mee) en dan ziet het er goed uit op de wedstrijd hoorTnx kerel
even afwachten of het genoeg blijkt te zijn