AndroidHealthClinic

My Keto log

Gille

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben vandaag ook begonnen met het het befaamde Keto-dieet

1ste maaltijd ,shake 40 gram met water.
2de maaltijd 4 eieren met spinazie+room,100gr komkommer.
3de maaltijd 100gr kippegehakt 75 gr broccoli+ room 1 lepel mayo
4de maaltijd 100 jonge kaas in blokjes.
5de maaltijd 75 gr tonijn,en 75 gr zalm 1 grote lepel mayo,100gr komkommer
6de maaltijd 100 gr knakworstjes,met klein lepel mayo
Na training nog ne shake 40gram whey met water.
Ik train nu 4dagen KT,en 2 dagen Americain Kenpo,als mijne rug nie tegenwringt:rolleyes:.
Grtz Gille

ik ga dit volgen, suc6 gozer

drink je alleen een wheyshake na je training? waarom neem je geen maaltijd?

ben benieuw naar je resultaat,
ga het volgen:)

Hey,
Mijn training is tussen 20.30 en 22uur,ik vermoed dat dit te laat is om te vreten????;)
Aja mijn stats,1m87-105kg-17.2%vet:eek:
ja is dit inderdaad het geval? Dit vraag ik me ook af aangezien ik ook wel vaker rond deze tijd train. Wat is het verstandigste om nog PWO te nuttigen als je training afgelopen is om ~22.00. Ik neem zelf altijd direct dextrojuice met een scoop whey instant en 1 scoop protein80, en eet daarna nog 2 boterhammen met kipfilet en een bak kwark. Meer eten lijkt me misschien niet heel verstandig omdat het dan opgeslagen word als vet in de nacht??
bedankt voor antwoord als iemand het weet

• Topic Starter Topic Starter
ja is dit inderdaad het geval? Dit vraag ik me ook af aangezien ik ook wel vaker rond deze tijd train. Wat is het verstandigste om nog PWO te nuttigen als je training afgelopen is om ~22.00. Ik neem zelf altijd direct dextrojuice met een scoop whey instant en 1 scoop protein80, en eet daarna nog 2 boterhammen met kipfilet en een bak kwark. Meer eten lijkt me misschien niet heel verstandig omdat het dan opgeslagen word als vet in de nacht??
bedankt voor antwoord als iemand het weet
in mijn geval wel,vermits ik 1uur later in mijn bed kruip.
dus niks vreten na 19uur;)

Hey,
Mijn training is tussen 20.30 en 22uur,ik vermoed dat dit te laat is om te vreten????;)
Aja mijn stats,1m87-105kg-17.2%vet:eek:

het is nooooooit te laat om te eten
zelf trainde ik (nu nogsteeds) van 21.30 tot 23.00 en ben ik over 00.00 thuis

wat een andere optie is.. is meteen na het trainen aminotjes te nemen ipv je shake en thuis meteen eten

met 105kg verbrand je 100kcal per uur in uw slaap, stel je slaapt 8 uur?
Kom je vlug op 800kcal wat je verbruikt alleen in je slaap al.
Trainen en enkel een shake en dan gaan slapen zal zeker tot spierverlies leiden.

het is nooooooit te laat om te eten
zelf trainde ik (nu nogsteeds) van 21.30 tot 23.00 en ben ik over 00.00 thuis

wat een andere optie is.. is meteen na het trainen aminotjes te nemen ipv je shake en thuis meteen eten
Ik ben op 5 min thuis van Gym,dus kan ik thuis dan wat zalm of tonijn eten,en de shake voor 't trainen houden.
thx.

met 105kg verbrand je 100kcal per uur in uw slaap, stel je slaapt 8 uur?
Kom je vlug op 800kcal wat je verbruikt alleen in je slaap al.
Trainen en enkel een shake en dan gaan slapen zal zeker tot spierverlies leiden.
Ok thanks voor de hulp,dus zoals hierboven staat,shake voor de training,en blikje tonijn of zalm erna.;)

hoe zijn je 1e dagen bevallen? Zwaar?

Wel ben ik opgehouden mensen in mijn omgeving,body-builders als vechtsportbeoefenaars te overtuigen over het keto dieet,ik word overal uitgelachen,maar wie laatst lacht best lacht;)

suc6 man, ben er ook mee bezig ;)

Wel ben ik opgehouden mensen in mijn omgeving,body-builders als vechtsportbeoefenaars te overtuigen over het keto dieet,ik word overal uitgelachen,maar wie laatst lacht best lacht;)

zeiden ze tegen mij ook in het begin...je bent gek gingen me uitlaggen.. eindstand hadden ze respect voor wat ik bereikt had =)

Terug
Naar boven