AndroidHealthClinic

My Keto log

• Topic Starter Topic Starter
Update,
Na mijn keeloperatie en de nodige carbsweek,terug gestart met keto
Heb me gemeten en gewogen,1 kilo bij, vet% is hetzelfde gebleven.
Ik ga morgen mijn nieuwe schema posten.

6 oktober was ik begonnen met 17.2% vet,nu 4 december 12.8% en gewicht is 97kg.
Ik heb op die 2maand,1week gewoon gegeten,en 1 week extreem gejunkt(ziekenhuisopname).
Alles samengevoegd,ben ik zeer kontent.
Intensiteit van het trainen is nie verminderd,ik hoop dit tot feestdagen vol te houden en op 11% te geraken.
Na nieuwjaar ga ik keto bulken;)

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd hoe het chollesterol gehalte zal zijn naar enkele maanden :D

Mooi dat valt dus alemaal wel mee.
Maar goed jij sport er ook bij dat heeft ook wel zijn goede invloed

Mooi dat valt dus alemaal wel mee.
Maar goed jij sport er ook bij dat heeft ook wel zijn goede invloed
Yep ,dat doet veel eraan,in ieder geval ik ga mijn vet inname nog verhogen,en maandelijks bloedafname houd ik colestorol waarde in't oog.

en wat vind je van het keto dieet tognutoe...
ik denk niet dat je je zorgen hoeft te gaan maken om je cholestorol =)
Wat ik in je topic zei,sterker,beter trainen,droger,dit is voor mij een manier van leven geworden,ik zie aders die ik nooit zag op zo een korte tijd.
Je moet wel echt alles afwegen,nie zomaar opdoen,zoals mijn collega,bij hem hielp niks tot ik mij er mee bemoeide,4.8%vet eraf op 1 maand
Next is Keto Bulk,vanaf 15januari:p

Wat vreet je nu op een dag?

tzelfde nog dan in de eerste post in dit topic?

Mooi resultaat. Zelf ben ik van plan om kort na nieuwjaar met keto te beginnen, als de schema's er zijn zal ik ze wel eens overlezen :D

Toch maar is een reaktie opsmijten,
Ben met dit dieet,11kilo,en 7% vet kwijgeraakt,resultaat is goed,maar toch de nodige bijwerkingen.
Ben ook niks meer bijgekomen in Vet sindsdien,wel +4kg gegaind;)
Cholestrol verhoging,en de nodige darmproblemen,heb ik er moeten bijnemen:rolleyes:
Nu denk ik nie dat iedereen met dit dieet deze problemen krijgt,dat hangt van persoon tot persoon af.
Conclusie,het werkt maar laat toch op tijd bloed nemen bij huisarts.
En doet nie zomaar lukraak dit dieet,zoek veel info op boards als deze,en zoek uit wat voor jou werkt....

In een ander topic had je het over een toename in cholesterol van 75 %. Lijkt het erop dat het verhaal dat van het eten van cholesterol je lichaamscholesterol niet kan stijgen niet klopt, of komt de cholesterolstijging door het eten van het vele (verzadigde) vet?

In een ander topic had je het over een toename in cholesterol van 75 %. Lijkt het erop dat het verhaal dat van het eten van cholesterol je lichaamscholesterol niet kan stijgen niet klopt, of komt de cholesterolstijging door het eten van het vele (verzadigde) vet?
Volgens de sportarts die mij toen volgde,zijn de verzadigde vetten de oorzaak.en wss natuurlijke aanleg ervoor.
Maar zoals ik zei,dit hangt van persoon tot persoon af.

Terug
Naar boven