Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vorige week nog bloedcontrole gehad,en dit was goed.Ik ben benieuwd hoe het chollesterol gehalte zal zijn naar enkele maanden![]()

Yep ,dat doet veel eraan,in ieder geval ik ga mijn vet inname nog verhogen,en maandelijks bloedafname houd ik colestorol waarde in't oog.Mooi dat valt dus alemaal wel mee.
Maar goed jij sport er ook bij dat heeft ook wel zijn goede invloed
en wat vind je van het keto dieet tognutoe...Yep ,dat doet veel eraan,in ieder geval ik ga mijn vet inname nog verhogen,en maandelijks bloedafname houd ik colestorol waarde in't oog.
Wat ik in je topic zei,sterker,beter trainen,droger,dit is voor mij een manier van leven geworden,ik zie aders die ik nooit zag op zo een korte tijd.en wat vind je van het keto dieet tognutoe...
ik denk niet dat je je zorgen hoeft te gaan maken om je cholestorol =)

Wat vreet je nu op een dag?
tzelfde nog dan in de eerste post in dit topic?

Volgens de sportarts die mij toen volgde,zijn de verzadigde vetten de oorzaak.en wss natuurlijke aanleg ervoor.In een ander topic had je het over een toename in cholesterol van 75 %. Lijkt het erop dat het verhaal dat van het eten van cholesterol je lichaamscholesterol niet kan stijgen niet klopt, of komt de cholesterolstijging door het eten van het vele (verzadigde) vet?