Fitness Seller

My Keto log

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me toch maar is gewogen,deze middag vetmeten,meten is weten.
Voordien ''''' 105 kg'''',deze morgen zelfde tijd als maandag 102.8kg,zal wel vocht zijn.

102.1,en 1.5 % vet gezakt??? Is da normaal na 1week???
Voor de rest,krijg ik toch wat puisten:eek:,en stoelgang kan beter.

Blijkbaar is dit waarheid,"de 2de week is hel",'maar met verandering van schema,komt dit wel goed.
Dus,ja ik heb het moeilijk nie te cheaten,maar het lukt me.
Ik zoek wat tips van tussendoortjes wat ik mag en kan eten,kaas,worstjes en noten word ik wel beu gegeten.
grtz;)

maar??

ik at per maaltijd bijna 250gr van een groene groente... soms bijna ene kilo op en dag =)

Ik eet praktisch geen groente (enkel wat asperges en wat verse groentensoep), want ik lust 't niet en heb totaal geen last van slechte stoelgang. Hangt gewoon af van persoon tot persoon. Je volproppen met groente is helemaal niet nodig...

Ik eet praktisch geen groente (enkel wat asperges en wat verse groentensoep), want ik lust 't niet en heb totaal geen last van slechte stoelgang. Hangt gewoon af van persoon tot persoon. Je volproppen met groente is helemaal niet nodig...

idem, ik moet al genoeg gaan van al die olijfolie ;)

Ik heb juist vernomen dat ik een medische ingreep moet ondergaan(amandelen trekken)en ik moet daarna redelijk wat ijs en ijskreem eten,???
Hoe kan ik dat oplossen in mijn keto-dieet???
thx

Ik heb juist vernomen dat ik een medische ingreep moet ondergaan(amandelen trekken)en ik moet daarna redelijk wat ijs en ijskreem eten,???
Hoe kan ik dat oplossen in mijn keto-dieet???
thx

keto ijs maken :D
slagroom + whey invriezen etc etc

ga ff wat recepten voor je zoeken

yup, je zoekt OPGEKLOPTE slagroo.. dus geen slagroom in zo een spuitbusje

Heb ik gevonden,lekker man bij die shake,njammie.
Vandaag refeed,maar vergeten voor training wat fruit te eten, had ik beter nie gedaan,1 rondje sparren,en licht ging uit,:rolleyes:
Daarna wat trage carbs gegeten.
Ontbijt blijft hetzelfde 4eieren,maar nu 2 pistolets erbij,dan 2 gewoon maaltijden,'savonds is het voetbal dus toch is iets junken pita met friet,en als afsluiter shake met opgeklopte room;).
Maandag zou ik iets lager in vet willen gaan,en meer eiwit,dus 1X mayo schrappen,en zien wat het geeft.
ik weeg nu 100kilo en weer 1.3 vet gezakt:o:D

Heb ik gevonden,lekker man bij die shake,njammie.
Vandaag refeed,maar vergeten voor training wat fruit te eten, had ik beter nie gedaan,1 rondje sparren,en licht ging uit,:rolleyes:
Daarna wat trage carbs gegeten.
Ontbijt blijft hetzelfde 4eieren,maar nu 2 pistolets erbij,dan 2 gewoon maaltijden,'savonds is het voetbal dus toch is iets junken pita met friet,en als afsluiter shake met opgeklopte room;).
Maandag zou ik iets lager in vet willen gaan,en meer eiwit,dus 1X mayo schrappen,en zien wat het geeft.
ik weeg nu 100kilo en weer 1.3 vet gezakt:o:D

NEEEE niet afsluiten met je shake en slagroom!!!
je systeem zwemt in de insuline... neem gewoon een blik zalm en ga slapen... zodra je opstaat begin je weer overnieuw met de keto

Ik zou mijn refeed naar woensdag willen brengen,wat denken de mannen ervan???;)

ok,blikje zalm met mayo dan.thx
lol nee geen vetbron voor het slapen gaan op je refeed dus geen slagroom en ook geen mayo

als je wilt kun je je refeed op woensdag houden..maar probeer het dan elke woensdag te houden...weet niet of het beste voor jou uitkomt dan

ff update, 98.8 kilo;),en weer half procentje gezakt(13.9),ik ga dit schema 2weken aanhouden en refeed op woensdag houden,dan eetschema vernieuwen.

Update:gisterenavond refeed gestart,voor training 3 stukken fruit,kreeg ik wel een boost van.:D
Deze morgen 2toastjes met ei,,en straks pizza,verder gewoon wat ik dagelijks eet.
Ik weeg me nooit nie tijdens weekend,ik ga dat vanavond toch is doen,is zien wat verschil het geeft.
grtz

Terug
Naar boven