Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
102.1,en 1.5 % vet gezaktIs da normaal na 1week
Voor de rest,krijg ik toch wat puisten,en stoelgang kan beter.
het liefst zoveeeeeel mogelijk .. moet meer groente in je mond passen dan wat anders 
ik eet bijna elke dag 100gr sla,100gr spinazie,75 brcoccoli.ik heb het al duizenkeer gezegt... EET JE GROENE GROENTEE...het liefst zoveeeeeel mogelijk .. moet meer groente in je mond passen dan wat anders
![]()
ik eet bijna elke dag 100gr sla,100gr spinazie,75 brcoccoli.
Ik ben nu bezig met een nieuw schema voor volgende week,dus meer groenten ingooien.Thx voor de tip.maar??
ik at per maaltijd bijna 250gr van een groene groente... soms bijna ene kilo op en dag =)

maar??
ik at per maaltijd bijna 250gr van een groene groente... soms bijna ene kilo op en dag =)
Ik eet praktisch geen groente (enkel wat asperges en wat verse groentensoep), want ik lust 't niet en heb totaal geen last van slechte stoelgang. Hangt gewoon af van persoon tot persoon. Je volproppen met groente is helemaal niet nodig...

Ik heb juist vernomen dat ik een medische ingreep moet ondergaan(amandelen trekken)en ik moet daarna redelijk wat ijs en ijskreem eten,
Hoe kan ik dat oplossen in mijn keto-dieet![]()
thx

Ok thanks,die slagroom is dat kant en klare dat je in de supermarkt koopt??keto ijs maken
slagroom + whey invriezen etc etc
ga ff wat recepten voor je zoeken
Ok thanks,die slagroom is dat kant en klare dat je in de supermarkt koopt??
yup, je zoekt OPGEKLOPTE slagroo.. dus geen slagroom in zo een spuitbusje

.

Heb ik gevonden,lekker man bij die shake,njammie.
Vandaag refeed,maar vergeten voor training wat fruit te eten, had ik beter nie gedaan,1 rondje sparren,en licht ging uit,
Daarna wat trage carbs gegeten.
Ontbijt blijft hetzelfde 4eieren,maar nu 2 pistolets erbij,dan 2 gewoon maaltijden,'savonds is het voetbal dus toch is iets junken pita met friet,en als afsluiter shake met opgeklopte room.
Maandag zou ik iets lager in vet willen gaan,en meer eiwit,dus 1X mayo schrappen,en zien wat het geeft.
ik weeg nu 100kilo en weer 1.3 vet gezakt![]()
ok,blikje zalm met mayo dan.thxNEEEE niet afsluiten met je shake en slagroom!!!
je systeem zwemt in de insuline... neem gewoon een blik zalm en ga slapen... zodra je opstaat begin je weer overnieuw met de keto
lol nee geen vetbron voor het slapen gaan op je refeed dus geen slagroom en ook geen mayo