Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Heb niet je hele log gevolgd, maar als ik dit zo lees klinkt het echt een stuk beter! Goed voor je kerel ;) Moet vast een hele bevrijding zijn geweest?

Gaat goed! Mooi! :)

Nice going gast! Ga zo door :thumbs:

Nu alleen nog wat meer eten en zorgen dat je goed gaat trainen! :meal: :lifter:

Hopelijk gaat het nu allemaal de goede kant op.

Ik merk zelf nog steeds vaak dat het toch wel "schade" op me heeft nagelaten. Was vroeger ook heel dun, 68kg bij 1.92m....

Nu weeg ik 88kg en vind mezelf nog steeds dun. Blijven trainen dus :)

Gebeurt hier eigenlijk nog wat? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.945
Je klinkt een stuk positiever!

ben ik ook, echt een stuk positiever:D

Heb niet je hele log gevolgd, maar als ik dit zo lees klinkt het echt een stuk beter! Goed voor je kerel ;) Moet vast een hele bevrijding zijn geweest?
klopt:D bevrijding is echt het goede woord. Het is alsof ik uit een kooi ben ontsnapt, ik zat echt vast. Dit voelt zooooo goed.

Dankje:D

Ik merk zelf nog steeds vaak dat het toch wel "schade" op me heeft nagelaten. Was vroeger ook heel dun, 68kg bij 1.92m....

Jup, op naar de 75 kilo. Nu het beter gaat met me, zal dat denk ik wel beter gaan ook.

Gebeurt hier eigenlijk nog wat? :D

Ja...vandaag officieel mijn eerste vriendin binnen:P relatie is officieel met een meisje die ik tijdens mijn stage heb ontmoet.:D

Maar toch zal je dat allang niet meer zo zijn als toen. 20kg derbij is erg knap:)

Wel goed voor de motivatie dat je nog niet tevreden bent. Hoop ik zo ook te houden voor mezelf. nooit tevreden zijn en nieuwe doeleinden verpletteren:D

@NewMe: veeel repect voor jou kerel:thumb:

lang niet meer gevolgd hier, maar volgens mij zit er een stijgende lijn die je voort moet zetten :)

Respect, echt waar.

Gewoon blijven trainen en vreten en op ten duur word je een beest, zelfs de ergste ecto kan een beer worden, ik woog ook 70 kilo voordat ik begon, ooit woog ik zelfs 63.

Dus eigenlijk heeft dit forum je leven veranderd? :)

Hoe gaat het met je meisje? Ben wel nieuwsgierig :o

gestopt?

Wow. Kreeg zowaar plots een notify binnen. Lang niet gehad. Ik las iets over vingeren en trekken.

Klinkt goed.

Ontzettend fijn dat je zo'n ommekeer hebt kunnen maken!

Super!

Hoe is het nu eigenlijk man

Getrouwd, 3 kids, gescheiden, aan de drugs en 150 kilo?

Ik wil een update! Je bent vandaag om 9.47 online geweest bro dus je leest het forum nog wel degelijk!

UPPPPDAAAAAATEEEE :D

update!! heb je haar al genome :d

update?

bump, u mad?

Terug
Naar boven