AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ik kan me herinneren dat je een foto-update beloofde wanneer je op de 65kg zit ;)

2j geleden woog ik ook iets van 55kg met een grootte van 1m75. Was bijna 10kg afgevallen door maagproblemen. Heb ook lang gesukkeld om te verzwaren. Na een jaar woog ik nog altijd maar 60kg. Ik heb op de site van Stronglift het GOMAD-dieet gevonden. En 4l melk is inderdaad veel, ik dronk zelf ook maar 2l. Maar als je 2l volle melk drinkt zit je al aan 1300kcal. Als je nu 2000kcal kan ETEN dan kom je aan 3300kcal met die 2l volle melk erbij. Dan zal je snel verdikken. Ik ben dankzij volle melk te drinken 7kg verdikt in 12weken.

Als je een goed trainingschema volgt, raad ik je Stronglifts aan. Of rippetoe, is gelijkaardig. Ik zit nu in mijn 12de week van stronglifts, en ben er tevreden van. Ik ben dankzij stronglifts en 2l volle melk per dag + normaal eten in 12weken van 65kg naar 72kg gegaan. Wie weet lukt je dit ook. Je kan mijn progressie volgen in mijn log, moest je mij niet geloven.

Verder nog veel succes, en eens je goed bezig bent gaat het snel! Mijn doel was eerst maar 70kg, en dan zag ik wel. Zonder dat het mijn bedoeling was ben ik nu ook nog 2kg bijgekomen.

edit:
Zie nu pas dat ze GOMAD al hadden gepost en dat je rippetoe volgt, excuses heb nog niet alles gelezen

Laatst bewerkt:
Big up wat je hebt bereikt. 100 Pagina's op jou thread! Keep up the good work! Al ready voor deze zomer, NewMe? :D

By the way ik moet je toch wat zeggeN: na vele verhalen van jou te hebben gelezen inspireer jij mij toch ook op de een of andere manier. Nu ben ik niet te mager maar heb ik ook wel last van het een en ander. Maar als ik jou zo lees hoe jij dit wil aanpakken, inspireert dit mij toch ook op een zekere level.

Probz!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.924

Thnx;)

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Najah, tenzij het alleen maar vet is, dat zich opgehoopt in je gezicht :P
Nee maar, echt goed man! Ik zie nu pas dat het aantal aangesproken vrouwen is opgehoogd met 1 en WE weten ook niet
hoe je de Krav Magna lessen hebt ondervonden, nieuwsgierigheid :D

hahaha, dat valt mee. Door de medicijnen plas ik heeeel veel, dus waar ik vroeger veel last van had, het vast houden van vocht in mijn gezicht is daardoor stuk minder (ik denk tenminste dat dat daardoor komt, dat het minder is).

Krav maga was eccht superrr vet!! Ik ben van plan om het na de zomer te gaan volgen (nu moet ik ervoor zorgen dat ik niet blijf zitten en ik ben in de zomer niet in Amsterdam). Het geeft iig een enorme confidence boost!

Angst voor vrouwen wordt een beetje minder en ik flirt echt een stuk meer met ze (met de meisjes die ik ken van uni en zo).

Hoe gaat het met jou? (PM me anders even;))

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Damn gast ik zie dit topic nu voor het eerst... heb je hele begin post gelezen.. echt indrukwekkend! Heb diep zwaar respect voor je dat je het zo aanpakt. Ik ga dit topic zeker volgen , en in het weekend even terug lezen :D

Ik doe nu 2,5 jaar aan fitness. Met een shirtje aan ben ik gewoon normaal.. als ik me spieren aanspan kun je de lijnen duidelijk zien. Iemand die mij niet kent , zal zeker niet zeggen dat ik zo serieus met deze sport bezig ben.

Maar als ik oud klasgenootjes tegen kom van de middelbare school 4/5 jaar geleden. Krijg ik reacties van (wtf hoe vaak ga jij naar sportschool etc) ik was vroeger ook zeer mager... 189 lang en 68 kilo ong... ben nu 189 en 88 kilo... veel spier massa maar uiteraard ook vet... (heb beetje buikje gekregen :rolleyes:)

Ik heb een ingedeukte borst kas... daar ben ik onzeker over... met shirt aan zie je er niks van.. maar in het zwembad uiteraard wel :((als ik mijn borst aanspan is het weg, zeg maar normaal.... Ik hoop dit er ooit uit te kunnen trainen, maar ben bang dat dit niet mogelijk is... maar ga het wel proberen door gewoon zo veel mogelijk massa op m'n borst te krijgen.. en me rug train ik veel waardoor me sschouders meer naar achteren gaan staan en het " gat/deuk" automatisch minder word...

Ik ga dit topic in het weekend even over lezen en vanaf nu actief volgen. Vind het echt indrukwekkend en interessant ;) !

Voor vragen kun je me altijd pmen.!

Heel erg bedankt man! Ik zelf schaam me een beetje voor de matige progressie die ik heb geboekt. Als ik zo terug kijk heb ik enorm veel gezeurd en dergelijke, maar aan de andere kant snap ik dat ook wel, want het was echt een zware periode. Hoe dan ook gaat het nu beter met me en ben daar echt blij om!

Nogmaals bedankt!

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Mooi verhaal! ik weeg nu ook 65 een goed jaar geleden 55, allemaal door het trainen.

Nice! keep going;)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Lees dit topic nu ook pas voor het eerst. Aardig herkenbaar verhaal. Een vriend van mij is nu 25 jaar en werd vroeger ook uitgelachen omwille van zijn magerheid op school. Hij was bovendien +2meter en effectief erg mager. Nu nog steeds trouwens! Ondertussen heeft hij wel aardig wat meegemaakt... is door een psychose in de psychiatrie geraakt, zijn broer heeft ondertussen zelfmoord gepleegd, hij trekt nu centen van het OCMW en gaat nog steeds naar de dagtherapie. Volgend jaar gaat hij proberen om een opleiding te volgen aan een hogeschool. Als ik met hem iets wil gaan drinken moet dit in een grote ruimte zijn of liefst nog buiten, want hij is angstig like hell. Vooral naar vrouwen toe. Ik weet niet of dit te maken heeft met het verleden, dus het feit dat hij uitgelachen werd omwille van zijn magerheid, maar vermoedelijk heeft het er wel mee te maken. Ik kan overigens zeggen dat ik rond mijn 12-13e ook wel vreemd aangestaard werd tijdens de zwemlessen... omdat je mijn ribben ook kon zien. Ik weet ook nog dat dit mezelf toen erg onzeker maakte. Het heeft gelukkig geen gigantische impact op mij gehad, maar toch een beetje... ik ben nog steeds een onzeker persoon. Maar niet in het extreme, en ik kan het ook goed verstoppen door een masker op te zetten als het ware. Ik ben overigens vorig jaar in januari begonnen met trainen (thuis) en sinds september in een sportschool. Ik ben thuis die eerste 6-7 maanden een goede 10-12 kilogram bijgekomen. Helaas wel wat veel in vet ook, maar daar wordt nu aan gewerkt. ^^ Succes bro, ik ga deze ook volgen.

Dankjewel!

Het heeft zeker wel impact op je zulke dingen!

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Ik kan me herinneren dat je een foto-update beloofde wanneer je op de 65kg zit ;)

Die gaan er komen :D Ik moet eerst weer langs mijn fotograaf (mijn broertje), maar omdat ik het zo druk heb met uni ben ik niet meer bij mijn ouders geweest voor 2 weken en ga dit weekend ook niet".

• #2.925
2j geleden woog ik ook iets van 55kg met een grootte van 1m75. Was bijna 10kg afgevallen door maagproblemen. Heb ook lang gesukkeld om te verzwaren. Na een jaar woog ik nog altijd maar 60kg. Ik heb op de site van Stronglift het GOMAD-dieet gevonden. En 4l melk is inderdaad veel, ik dronk zelf ook maar 2l. Maar als je 2l volle melk drinkt zit je al aan 1300kcal. Als je nu 2000kcal kan ETEN dan kom je aan 3300kcal met die 2l volle melk erbij. Dan zal je snel verdikken. Ik ben dankzij volle melk te drinken 7kg verdikt in 12weken.

Als je een goed trainingschema volgt, raad ik je Stronglifts aan. Of rippetoe, is gelijkaardig. Ik zit nu in mijn 12de week van stronglifts, en ben er tevreden van. Ik ben dankzij stronglifts en 2l volle melk per dag + normaal eten in 12weken van 65kg naar 72kg gegaan. Wie weet lukt je dit ook. Je kan mijn progressie volgen in mijn log, moest je mij niet geloven.

Verder nog veel succes, en eens je goed bezig bent gaat het snel! Mijn doel was eerst maar 70kg, en dan zag ik wel. Zonder dat het mijn bedoeling was ben ik nu ook nog 2kg bijgekomen.

edit:
Zie nu pas dat ze GOMAD al hadden gepost en dat je rippetoe volgt, excuses heb nog niet alles gelezen

Thnx;)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Big up wat je hebt bereikt. 100 Pagina's op jou thread! Keep up the good work! Al ready voor deze zomer, NewMe? :D

By the way ik moet je toch wat zeggeN: na vele verhalen van jou te hebben gelezen inspireer jij mij toch ook op de een of andere manier. Nu ben ik niet te mager maar heb ik ook wel last van het een en ander. Maar als ik jou zo lees hoe jij dit wil aanpakken, inspireert dit mij toch ook op een zekere level.

Probz!

Bedankt!

Ik had echt veeel meer kunnen bereiken, maar ja daar kan ik nu niks meer aan veranderen.

Ik ben best wel klaar voor de zomer ja:D Ben gewoon blij als het mooi weer is (waar ik normaal depri en angstig van werd).

Dat doet me ECHT goed om te horen dat je erdoor geïnspireerd raak. Ik zou zeggen: ga ervoor man!!!

• #2.926
Over twee uurtjes komt die chick weer..ben best zenuwachtig eigenlijk.

Iemand nog wijze woorden??:P

Keep up the good work. Gaat toch prima tot nu toe. Het laatste wat je nodig hebt is 1 of andere DBB'er die het weer voor je verpest ;)

Lekker bezig hoor, met zwemmen en krav maga enzo. :)

NewMe! Long time didn't speak, goed om te horen dat het allemaal zo lekker gaat man, keep it up :thumbs:

• #2.931
Chick was hier dus net. Ik zal het verhaal kort proberen te houden:p

Ik keek uit mijn raam en zag haar naar mijn huis lopen. De zenuwen gingen meteen door mijn lijf en het eerste wat er in mij opkwam, ik wil ontsnappen! en ik wilde echt bijna wegrennen:o Toch niet gedaan (:p) en haar even opgehaald beneden en samen naar boven gekomen.

In het begin moesten we beide weer even wennen, maar al snel was dat geen probleem meer en begon ik meer mijn ECHTE ik te worden, zoals ik ook ben bij mijn vrienden. Ik werd drukker, ging haar vaker aanraken, grapjes maken, beetje plagen enz.

Na een uur of 2 a 3 leuke dingen te hebben gedaan met elkaar (naar buiten, achter pc enz.) belandden we eigenlijk in bed (:D:D:D).

Geknuffeld en gezoend en daarna gevoeld en gevoeld:p En daarna gingen de kleertjes uit. Ik gevingerd, zij getrokken, wij blij:)

Voor mij hoefde het op dat moment niet meer verder (waarschijnlijk door medicijnen, minder geil) en ik heb dan ook naar mezelf geluisterd en gedaan wat ik wilde, dus nog even door geknuffeld en kleertjes weer aan.

ben blij en trots!

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

NewMe! Long time didn't speak, goed om te horen dat het allemaal zo lekker gaat man, keep it up :thumbs:

Thnx!!

Doe je netjes man! Je mag trots op jezelf zijn.

Pics vriendin?

Nah, just kidding :D

Aight gefeliciteerd :)

Chick was hier dus net. Ik zal het verhaal kort proberen te houden:p

Ik keek uit mijn raam en zag haar naar mijn huis lopen. De zenuwen gingen meteen door mijn lijf en het eerste wat er in mij opkwam, ik wil ontsnappen! en ik wilde echt bijna wegrennen:o Toch niet gedaan (:p) en haar even opgehaald beneden en samen naar boven gekomen.

In het begin moesten we beide weer even wennen, maar al snel was dat geen probleem meer en begon ik meer mijn ECHTE ik te worden, zoals ik ook ben bij mijn vrienden. Ik werd drukker, ging haar vaker aanraken, grapjes maken, beetje plagen enz.

Na een uur of 2 a 3 leuke dingen te hebben gedaan met elkaar (naar buiten, achter pc enz.) belandden we eigenlijk in bed (:D:D:D).

Geknuffeld en gezoend en daarna gevoeld en gevoeld:p En daarna gingen de kleertjes uit. Ik gevingerd, zij getrokken, wij blij:)

Voor mij hoefde het op dat moment niet meer verder (waarschijnlijk door medicijnen, minder geil) en ik heb dan ook naar mezelf geluisterd en gedaan wat ik wilde, dus nog even door geknuffeld en kleertjes weer aan.

ben blij en trots!

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Thnx!!

dat is weer wat anders dan boekjes voorlezen :thumbup:
:wanker:

Goed bezig!

Lekker bezig :D

Hij's nu volop chicks nken brah dan boeit je e-status even niet meer:)

• #2.939
Beste mensen,
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik erg afwezig. Ik moest een maand stage lopen en daarna ben ik een week op vakantie geweest in Turkije.

Gewicht is niet omhoog gegaan omdat ik niet heb getraind, maar daar ga ik nu weer mee beginnen (het is ook niet meer prioriteit nummer 1 op dit moment, aangezien ik mezelf niet meer TE mager vind:)).

Ik heb ook een meisje ontmoet tijdens de stage, waar ik ook een paar keer mee heb afgesproken inmiddels en we hebben gezoend en zo en we gaan een weekendje weg samen binnenkort.

Op vakantie heb ik gemerkt dat ik in korte tijd best een vooruitgang heb gemaakt qua zelfvertrouwen, ik draag nu shirt (!!) en voel me daar ook nog is zelfverzekerd bij (!!). En dan zit het weer me niet mee:P ik wil die deur uit de laatste tijd, daar heb ik echt zin in.
Ik heb ook heel de vakantie door elke dag gezwommen voor minstens 2 a 3 uur per dag en in mn zwembroek gelopen dus en daarbij heb ik me niet slecht of onzeker gevoeld. Ik ga naar het strand hier zodra het mooi weer is en daarvoor heb ik totaaaaaal geen angst momenteel (wat ik 2 maanden geleden wel heel erg had!).

Ik merk dat de dingen de goede kant op gaan en daar ben ik erg blij mee. Voor de rest is er niet veel verandert de afgelopen periode.

Je klinkt een stuk positiever!

Terug
Naar boven