Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al twee weken lang 3 keer in de week getraind.

Zou leuk zijn om ietsje meer qua update te krijgen dan het beetje dat je hebt gepost...
je kan alles vragen 
Ik ben tevreden met deze updates... Doe je goed!
Wezen zwemmen is idd al een hele stap. Heb je ook al bijna door dat je niet zo´n mager scharminkel bent als je zelf dacht?
Nou ben ik ook wel aangekomen de laatste maand hoor.
Het heeft lang geduurd, maar het maakt het er niet minder mooi op voor mij.Ik heb dat idd steeds meer door jaNou ben ik ook wel aangekomen de laatste maand hoor.
EINDELIJK DE 65 KILO binnenHet heeft lang geduurd, maar het maakt het er niet minder mooi op voor mij.

)
(als ik mijn borst aanspan is het weg, zeg maar normaal.... Ik hoop dit er ooit uit te kunnen trainen, maar ben bang dat dit niet mogelijk is... maar ga het wel proberen door gewoon zo veel mogelijk massa op m'n borst te krijgen.. en me rug train ik veel waardoor me sschouders meer naar achteren gaan staan en het " gat/deuk" automatisch minder word...
! Lees dit topic nu ook pas voor het eerst. Aardig herkenbaar verhaal. Een vriend van mij is nu 25 jaar en werd vroeger ook uitgelachen omwille van zijn magerheid op school. Hij was bovendien +2meter en effectief erg mager. Nu nog steeds trouwens! Ondertussen heeft hij wel aardig wat meegemaakt... is door een psychose in de psychiatrie geraakt, zijn broer heeft ondertussen zelfmoord gepleegd, hij trekt nu centen van het OCMW en gaat nog steeds naar de dagtherapie. Volgend jaar gaat hij proberen om een opleiding te volgen aan een hogeschool. Als ik met hem iets wil gaan drinken moet dit in een grote ruimte zijn of liefst nog buiten, want hij is angstig like hell. Vooral naar vrouwen toe. Ik weet niet of dit te maken heeft met het verleden, dus het feit dat hij uitgelachen werd omwille van zijn magerheid, maar vermoedelijk heeft het er wel mee te maken. Ik kan overigens zeggen dat ik rond mijn 12-13e ook wel vreemd aangestaard werd tijdens de zwemlessen... omdat je mijn ribben ook kon zien. Ik weet ook nog dat dit mezelf toen erg onzeker maakte. Het heeft gelukkig geen gigantische impact op mij gehad, maar toch een beetje... ik ben nog steeds een onzeker persoon. Maar niet in het extreme, en ik kan het ook goed verstoppen door een masker op te zetten als het ware. Ik ben overigens vorig jaar in januari begonnen met trainen (thuis) en sinds september in een sportschool. Ik ben thuis die eerste 6-7 maanden een goede 10-12 kilogram bijgekomen. Helaas wel wat veel in vet ook, maar daar wordt nu aan gewerkt. ^^ Succes bro, ik ga deze ook volgen.Damn gast ik zie dit topic nu voor het eerst... heb je hele begin post gelezen.. echt indrukwekkend! Heb diep zwaar respect voor je dat je het zo aanpakt.