MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

En heb je nog getraind :D

Al de 90kg aangetikt? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.905

Het gaat goed:D:D:D

Ik ben echt blij. Eindelijk weet ik me aan mijn voedingsschemaen zo te houden. Ik voel me ook gewoon stuk vrolijker overdag, al moet ik zeggen dat ik nog steeds af en toe dipjes heb, maar die zijn een stuk sneller weg (uren ipv dagen),

Post je voedings en trainings schema eens?

Zou leuk zijn om ietsje meer qua update te krijgen dan het beetje dat je hebt gepost...

• #2.909
Net wezen ZWEMMEN met een vriend van me:D:D:D

Morgen ga ik met hem ook Grav Maga volgen, een proefles. Gewicht zit ook bijna op 65 eindelijk, dus het gaat de goede kant op mensen:D

• #2.910
Post je voedings en trainings schema eens?

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt een vast voedingsschema en ook geen vast trainingschema. Ik heb met mijn psycholoog afgesproken dat we het probleem maar is eerst grondig gaan aanpakken. Ik probeer 3 keer in de week te trainen en met voeding hebben we de volgende regel ingesteld, ik begin bij 2250 kcal per dag (in het begin heel moeilijk, nu super easy) en ik ga langzaam omhoog. Dat werkt prima! mijn metabolisme is omhoog, dus de kcal gaan ook omhoog. Ik zit ovrigens bijna aan de 65, dus ik kom wel aan ermee:D

• #2.911
Zou leuk zijn om ietsje meer qua update te krijgen dan het beetje dat je hebt gepost...

Klopt. Kleine update over voeding en training staat hierboven.

Voor de rest, ik heb het gevoel dat de medicijnen beginnen te werken, of laten we zeggen dat het beter gaat met me. Ik ben vandaag gewoon gaan zwemmen en voel me veeel minder vaak depri en alles. Ik weet niet wat voor update ik meer moet geven:) je kan alles vragen ;)

Echt super NewMe. Echt een zeer grote stap. Al weer een doelstelling minder. Ben blij te horen dat het beter gaat met je :thumbs:

en hoe zit het met het trainen, want daar kwam je voor neem ik aan ??

Ik ben tevreden met deze updates... Doe je goed!
Wezen zwemmen is idd al een hele stap. Heb je ook al bijna door dat je niet zo´n mager scharminkel bent als je zelf dacht?

• #2.915
Ik ben tevreden met deze updates... Doe je goed!
Wezen zwemmen is idd al een hele stap. Heb je ook al bijna door dat je niet zo´n mager scharminkel bent als je zelf dacht?

Ik heb dat idd steeds meer door ja:o Nou ben ik ook wel aangekomen de laatste maand hoor.

EINDELIJK DE 65 KILO binnen:D Het heeft lang geduurd, maar het maakt het er niet minder mooi op voor mij.

Nice man!

Ik heb dat idd steeds meer door ja:o Nou ben ik ook wel aangekomen de laatste maand hoor.

EINDELIJK DE 65 KILO binnen:D Het heeft lang geduurd, maar het maakt het er niet minder mooi op voor mij.

Najah, tenzij het alleen maar vet is, dat zich opgehoopt in je gezicht :P
Nee maar, echt goed man! Ik zie nu pas dat het aantal aangesproken vrouwen is opgehoogd met 1 en WE weten ook niet
hoe je de Krav Magna lessen hebt ondervonden, nieuwsgierigheid :D

Laatst bewerkt:
Damn gast ik zie dit topic nu voor het eerst... heb je hele begin post gelezen.. echt indrukwekkend! Heb diep zwaar respect voor je dat je het zo aanpakt. Ik ga dit topic zeker volgen , en in het weekend even terug lezen :D

Ik doe nu 2,5 jaar aan fitness. Met een shirtje aan ben ik gewoon normaal.. als ik me spieren aanspan kun je de lijnen duidelijk zien. Iemand die mij niet kent , zal zeker niet zeggen dat ik zo serieus met deze sport bezig ben.

Maar als ik oud klasgenootjes tegen kom van de middelbare school 4/5 jaar geleden. Krijg ik reacties van (wtf hoe vaak ga jij naar sportschool etc) ik was vroeger ook zeer mager... 189 lang en 68 kilo ong... ben nu 189 en 88 kilo... veel spier massa maar uiteraard ook vet... (heb beetje buikje gekregen :rolleyes:)

Ik heb een ingedeukte borst kas... daar ben ik onzeker over... met shirt aan zie je er niks van.. maar in het zwembad uiteraard wel :((als ik mijn borst aanspan is het weg, zeg maar normaal.... Ik hoop dit er ooit uit te kunnen trainen, maar ben bang dat dit niet mogelijk is... maar ga het wel proberen door gewoon zo veel mogelijk massa op m'n borst te krijgen.. en me rug train ik veel waardoor me sschouders meer naar achteren gaan staan en het " gat/deuk" automatisch minder word...

Ik ga dit topic in het weekend even over lezen en vanaf nu actief volgen. Vind het echt indrukwekkend en interessant ;) !

Voor vragen kun je me altijd pmen.!

• Like
Waarderingen: Stam
Mooi verhaal! ik weeg nu ook 65 een goed jaar geleden 55, allemaal door het trainen.

Damn gast ik zie dit topic nu voor het eerst... heb je hele begin post gelezen.. echt indrukwekkend! Heb diep zwaar respect voor je dat je het zo aanpakt.
Lees dit topic nu ook pas voor het eerst. Aardig herkenbaar verhaal. Een vriend van mij is nu 25 jaar en werd vroeger ook uitgelachen omwille van zijn magerheid op school. Hij was bovendien +2meter en effectief erg mager. Nu nog steeds trouwens! Ondertussen heeft hij wel aardig wat meegemaakt... is door een psychose in de psychiatrie geraakt, zijn broer heeft ondertussen zelfmoord gepleegd, hij trekt nu centen van het OCMW en gaat nog steeds naar de dagtherapie. Volgend jaar gaat hij proberen om een opleiding te volgen aan een hogeschool. Als ik met hem iets wil gaan drinken moet dit in een grote ruimte zijn of liefst nog buiten, want hij is angstig like hell. Vooral naar vrouwen toe. Ik weet niet of dit te maken heeft met het verleden, dus het feit dat hij uitgelachen werd omwille van zijn magerheid, maar vermoedelijk heeft het er wel mee te maken. Ik kan overigens zeggen dat ik rond mijn 12-13e ook wel vreemd aangestaard werd tijdens de zwemlessen... omdat je mijn ribben ook kon zien. Ik weet ook nog dat dit mezelf toen erg onzeker maakte. Het heeft gelukkig geen gigantische impact op mij gehad, maar toch een beetje... ik ben nog steeds een onzeker persoon. Maar niet in het extreme, en ik kan het ook goed verstoppen door een masker op te zetten als het ware. Ik ben overigens vorig jaar in januari begonnen met trainen (thuis) en sinds september in een sportschool. Ik ben thuis die eerste 6-7 maanden een goede 10-12 kilogram bijgekomen. Helaas wel wat veel in vet ook, maar daar wordt nu aan gewerkt. ^^ Succes bro, ik ga deze ook volgen.

Terug
Naar boven