Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen neem ik dan wel iets anders dan koffie, want daar ben ik allergisch voorNou, lijkt me duidelijk...
daarbij heb ik wel wat tips om een gesprek gaande te krijgen (kan zelf nogal goed ouwehoeren, is ook m'n werk).
En starting strength is inderdaad een goed idee! Ik kan je mijn exemplaar laten zien![]()

), maar die gaat tegen zijn angsten in

thnx voor bovenstaande tips! ik zal ze een voor een opschrijven en onthoudenIk vind het erg goed dat je besloten hebt om je probleem aan te pakken!.
Vergeet alleen niet dat je grootste probleem in je hoofd speelt.
fysiek er beter uit zien helpt, alleen door een verkeerd zelfbeeld gooi je het in de war.
Dat is het belangrijkste om aan te werken!
En ik kan je 1 ding vertellen het is zeker haalbaar om jezelf beter te voelen!
Belangrijk is ook om je eigen aan te leren niet teveel van andermans meningen aan te trekken!.
Jij herinnerd je bv die ene zin van dat meisje van "gadver, die is mager", maar probeer je jezelf eens te herinneren of dat meisje zelf aan de schoonheidsidealen voldeed
De meeste die het nodig hebben andere af te kraken doen dat zeker niet
ps En wel ingaan op die koffie uitnodiging van dwarvenwarrior.
Het resulteerd misschien niet op een relatie of zoenen, maar je leert wel dat vrouwen ook slechts mensen zijn.
1 gespreksonderwerp hebben jullie al, jullie houden beide van sporten.![]()
(doe ik trouwens met alle adviezen die hier worden gegeven, dus jullie doen dat niet voor niks, maar helpen mij er erg mee
) oow en ben net van dat starting strength even paar dingen aant downloaden, waaronder het boek en de DVD. Ben benieuwd. thnx!
nog niet uitgegaan. Alles en iedereen die ik ken heeft tentamens/herkansing op dit moment of is op vakantie en ik heb niet zo'n zin om alleen uit te gaan.Leef je nog na de zoveel-mogelijk-afgewezen-worden oefening?![]()
met eten is het gelukkig wel goed gegaan heel de week. Al denk ik dat ik iets cleaner moet gaan eten.Als je genoeg eet, kan je normaal jezelf telkens pushen om iets meer te pakken. Maar je moet wel rekening houden met de rust die je hebt gegeven aan een bepaalde spiergroep.
Verhogen moet je natuurlijk wel met verstand doen en niet zomaar 10kg bij de bench press bijgooien fzo. Bij de deadlift zou dat anders wel kunnen lukken.
nog niet uitgegaan. Alles en iedereen die ik ken heeft tentamens/herkansing op dit moment of is op vakantie en ik heb niet zo'n zin om alleen uit te gaan.
Maar daar heb ik me eerlijk gezegd de afgelopen dagen ook niet echt mee bezit gehouden. Ik kwam eergisteren namelijk weer is in een soort van ''depressieve bui'' terecht. voelde me weer eens heel slecht, maar ik heb me er toch weer uitgevochten nu. Ik voel me afgelopen 2 jaar eigenlijk 1 keer per week HEEL slecht (somber), dat komt omdat ik zo vaak thuis zit, maar ook omdat ik me gewoon om elk klein dingetje zorgen maak, of er een groot punt van maak. Maargoed, het lukt me iig om steeds sneller uit die buien te komen en op de goede weg weer verder te gaan.
Vandaag weer benen getraind. Ik heb echter besloten om mijn trainingen (tijdelijk) niet meer te posten op het forum (de gewichten dan). De reden hiervoor is dat ik eigenlijk best wel gedemotiveerd word hierdoor. Ik wil me alleen maar bewijzen en steeds meer gewicht pakken (terwijl ik er nog niet klaar voor ben) om jullie niet teleur te stellen en omdat ik me gewoon schaam voor de lage gewichten. Misschien dat zodra ik naar de sportschool ga, ik de trainingen weer ga poste.
Er moet heel veel veranderen in mijn manier van denken. Daar werk ik nu heel hard aan en probeer elke keer weer ook denkfouten of het negatief denken te vermijden.
Maar het gaat nu weer beter en ik zal mijn weg verder vervolgen op weg naar de top.
@ KEUN en auel neides: bedankt voor jullie posts, tips en steun!!
@DwarvenWarrior: je hoort nog van me![]()
oow haha heb ik je gekwetst...lieve jurre owns, jij ook bedankt! maar om heel eerlijk te zijn snapte ik jou post niet helemaal

okayoh haha ^.^het was zo van je wilt hogere gewichten snel pakken toch ?
Pak niet te zwaar dan kan je net zo goed nie trainen bv met hammer curls enz. dan ga je gooien wordt het een full body workout.