AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
Ik was ook altijd nogal onzeker, en voor BB woog ik 62 kilo (eerder nog lichter, weet nog wel dat ik blij was dat ik de 60-zone had bereikt!).

Als jij er 100% ervoor gaat, dan ga je je ongetwijfeld beter in je vel voelen door o.a. de progressie die je boekt. Je zult trots zijn op jezelf en dat blink je dan ook automatisch uit. Je zult merken dat je aanwezigheid als positief wordt benaderd als je zo doorgaat :)

Enne...elke keer als er een negatieve gedachte te komen komt over jezelf, overschrijf je dat met een positieve gedachte. Klinkt stom, maar het werkt wel.

Houdt je trouwens ook een log van je training bij? Dan kun je zelf zien dat je progressie boekt, dat werkt ook best motiverend.
Heerlijk gevoel is dat he, de 60 kilo grens:P en ja ik hou een log bij, hier op het forum post ik mijn trainingen maar ook voor mezelf schrijf ik alles op.

Heerlijk gevoel is dat he, de 60 kilo grens:P en ja ik hou een log bij, hier op het forum post ik mijn trainingen maar ook voor mezelf schrijf ik alles op.

Ik zou ook fotos maken! (Je hoeft ze niet te posten , maar voor jezelf).

Ik ben zelf 6 maanden geleden begonnen en ben ze vergeten te maken omdat ik het onzin vond. Nu vind ik het wel jammer omdat ik niet objectief kan beoordelen hoeveel ik ben gegroeid.

Schrijf je het letterlijk op, of tik je het in excel?
Ín excel.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Ik zou ook fotos maken! (Je hoeft ze niet te posten , maar voor jezelf).

Ik ben zelf 6 maanden geleden begonnen en ben ze vergeten te maken omdat ik het onzin vond. Nu vind ik het wel jammer omdat ik niet objectief kan beoordelen hoeveel ik ben gegroeid.
Gedaan:) van januari. Ik ga weer foto's maken als ik 65 weeg (zal ze dan ook weer posten). Ben goed op weg denk ik. Morgen ga ik me weer wegen.

Spannend, ben benieuwd wat de weegschaal gaat zeggen

Al geprobeerd om mensen te groeten? Oogcontact behouden? Aanspreken?

Ben benieuwd hoe het daarmee staat :)

gewoon een dikke 62,9!!:D

Het eerste doel is bereikt! (de 62,5 kilo, zie beginpost)!:D:D nu dit gewicht vasthouden en nog verder aankomen:)

Gewoon elke maand een foto maken joh... veel leuker en motiverender!

Gewoon elke maand een foto maken joh... veel leuker en motiverender!
hmm dat kan idd ook. Na een paar maanden zie je dan denk ik heel mooi de progressie op die foto's.

Op naar de zomer volgend jaar, hopen dat dat mijn zomer wordt, en alle zomers die nog zullen volgen:D

hmm dat kan idd ook. Na een paar maanden zie je dan denk ik heel mooi de progressie op die foto's.

Op naar de zomer volgend jaar, hopen dat dat mijn zomer wordt, en alle zomers die nog zullen volgen:D
Die progressie heb ik zelf ook helder met alle foto's die ik heb (alleen moest er bij mij heel veel vanaf, ipv bij!)

Nee: DIT wordt jouw zomer! Je bent goed op weg en het feit DAT je actief aan de gang bent maakt het al een geweldige zomer :cool:

Die progressie heb ik zelf ook helder met alle foto's die ik heb (alleen moest er bij mij heel veel vanaf, ipv bij!)

Nee: DIT wordt jouw zomer! Je bent goed op weg en het feit DAT je actief aan de gang bent maakt het al een geweldige zomer :cool:
Ik had daarnet even in jouw log gekeken en bij deze wil ik je feliciteren met de progressie die je hebt gemaakt! zeer netjes! Respect. Het geeft mij ook motivatie:)

En weetje wat? idd, DIT wordt al mijn zomer:D

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Heel goed toppie! je bent lekker op weg
:D ik wil tot september toch minstens de 65 halen. Best een haalbaar doel lijkt mij.

Ik had daarnet even in jouw log gekeken en bij deze wil ik je feliciteren met de progressie die je hebt gemaakt! zeer netjes! Respect. Het geeft mij ook motivatie:)

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

:D ik wil tot september toch minstens de 65 halen. Best een haalbaar doel lijkt mij.
Wat ik kan kun jij ook.. wedden?
Zeker haalbaar die 65kg!
Om meteen een volgend doel te realiseren: waar en wanneer gaan we een keer een kop koffie drinken? :D:p

65 is makkelijk haalbaar, moet al helemaal geen probleem als je zo top bezig blijft gaan;)

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Wat ik kan kun jij ook.. wedden?
Zeker haalbaar die 65kg!
Om meteen een volgend doel te realiseren: waar en wanneer gaan we een keer een kop koffie drinken? :D:p
Ik wil ook wel een keer kop koffie met je komen drinken hoor:o

65 is makkelijk haalbaar, moet al helemaal geen probleem als je zo top bezig blijft gaan;)

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Ik wil ook wel een keer kop koffie met je komen drinken hoor:o
hee! ik vind het leuk en aardig dat je hier post, maar dat je de chicks weg pikt, dat kan echt niet!

:P

Laatst bewerkt:
ook mijn respect heb. al ontbreekt aan de ene kant al je zelfvertrouwen aan de andere kant barst je ervan! ik ga je goed in de gaten houden!

ain't nothing to it, but to do it!

ook mijn respect heb. al ontbreekt aan de ene kant al je zelfvertrouwen aan de andere kant barst je ervan! ik ga je goed in de gaten houden!

ain't nothing to it, but to do it!
thnx man! Ik denk dat je dat heel goed hebt gezien, het is alleen het verleden dat mij soms helemaal gek maakt. De gedachte aan al die dingen die ik heb gemist enzo omdat ik onzeker was/ben. De onzekerheid over mijn lichaam is het ergste probleem, maar dat wordt beetje bij beetje minder erg. En qua vrouwen, het feit dat ik bijv. nog nooit gezoend heb, brengt toch een bepaalde onzekerheid/angst met zich mee, aangezien ik bang ben dat chicks gaan denken: ik heb nog nooit iemand gezien die zo slecht kan zoenen:P maar misschien ben ik wel een natuur talent:P ik weet het, ik moet minder denken, meer doen:)

Terug
Naar boven