XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

thnx man! Ik denk dat je dat heel goed hebt gezien, het is alleen het verleden dat mij soms helemaal gek maakt. De gedachte aan al die dingen die ik heb gemist enzo omdat ik onzeker was/ben. De onzekerheid over mijn lichaam is het ergste probleem, maar dat wordt beetje bij beetje minder erg. En qua vrouwen, het feit dat ik bijv. nog nooit gezoend heb, brengt toch een bepaalde onzekerheid/angst met zich mee, aangezien ik bang ben dat chicks gaan denken: ik heb nog nooit iemand gezien die zo slecht kan zoenen:P maar misschien ben ik wel een natuur talent:P ik weet het, ik moet minder denken, meer doen:)

vrouwen..... als je er eenmaal aan vast zit.... :rolleyes:

grapje. zorg dat je je kwaliteiten ontdekt. gebruik die kwaliteiten en leer ze waarderen. als je dat doet zullen veel meer mensen dit ook zien.

Ik was er ook laat bij hoor 15 of 16 zij was 18 dus was voor mij wel heel spannend, maar daarna gaat het wel heel snel allemaal. Het is gewoon meer denk ik dat je over de angst heen moet komen

• Topic Starter Topic Starter
Ik was er ook laat bij hoor 15 of 16 zij was 18 dus was voor mij wel heel spannend, maar daarna gaat het wel heel snel allemaal. Het is gewoon meer denk ik dat je over de angst heen moet komen
ja gewoon die eerste keer idd. daarna zal het wel goed komen denk ik, het is even over die drempel heen zegmaar.

Maar dat zijn ook wel beetje bijzaken, je moet al zoenen op 1e date :P
Bijv meisje naar bios vragen dan is het standaard dat je met dr zoent (tenzij het vriendschappelijk is)

Maar dat zijn ook wel beetje bijzaken, je moet al zoenen op 1e date :P
Bijv meisje naar bios vragen dan is het standaard dat je met dr zoent (tenzij het vriendschappelijk is)
of tenzij het familie van je is XD :P eerst maar is een meisje zien te vinden en vooral zelfvertrouwen zien te vinden:)

Congrats met het behalen van je streefgewicht!

of tenzij het familie van je is XD :P eerst maar is een meisje zien te vinden en vooral zelfvertrouwen zien te vinden:)

Jonge en verlaag bij deze je kieskeurigheid he. Want oefenen doe je op mediocre chicks, zodat je het in het 'eggie' bij je princess kan doen en dan meteen goed kan doen!

Wanneer ga je uit? Misschien is het een idee om met je vrienden een klein spelletje te doen tijdens het uitgaan. Zoveel mogelijk blauwtjes oplopen! Indien je hier toch nog moeite mee hebt, stel jezelf dan een doel; bijv. Vanavond wil, moet en zal ik een blauwtje lopen!

Laatst bewerkt:
Alleen koffie ;) (en wat babbelen, aangezien dat 1 van de dingen is die je gewoon moet 'doen')
Kan ik je foto's laten zien van mijn vriendje: 1.98m en krap 70kg.

Jonge en verlaag bij deze je kieskeurigheid he. Want oefenen doe je op mediocre chicks, zodat je het in het 'eggie' bij je princess kan doen en dan meteen goed kan doen!

Wanneer ga je uit? Misschien is het een idee om met je vrienden een klein spelletje te doen tijdens het uitgaan. Zoveel mogelijk blauwtjes oplopen! Indien je hier toch nog moeite mee hebt, stel jezelf dan een doel; bijv. Vanavond wil, moet en zal ik een blauwtje lopen!

Alleen koffie ;) (en wat babbelen, aangezien dat 1 van de dingen is die je gewoon moet 'doen')
Kan ik je foto's laten zien van mijn vriendje: 1.98m en krap 70kg.

zijn eerste succes :roflol:

:o dat moet ik dus ook doen inderdaad, ben nu veel te kieskeurig.

en idd:) volgende keer ga ik gewoon erheen met het doel afgewezen te worden:p

Borst en triceps

Begonnen met 4 setjes bench press (eerste keer), gewoon om wat te oefenen met de houding enzo. Gewichten zaten rond de 10-15 kg en reps rond de 12. soort warming up.

Chest Press:
12 x 27 kg
12 x 35
12 x 39,5
8 x 44

Pushups
12 x BW
12 x BW
weer die pols (gebroken geweest tijdje geleden)

Peck Deck
12 x 9 kg
8 x 13,5 kg
6 x 13,5 kg
5 x 13,5 kg

Kick back
12 x 4,5 kg
10 x 5,5 kg
8 x 5,5 kg
8 x 6 kg

Tricep dips
16 x BW
14 x BW
12 x BW
12 x BW

Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik naar de sportschool kan. heb er wel zin in ineens. Als die vriend van me maar snel herstelt.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het goed voor jou zou zijn om nu rippetoe te proberen, met de tips in zijn boek en het trainingsschema kom je denk ik sneller op het punt dat je lekker harde trainingen kunt neerzetten want ik denk dat met wat je nu doet je niet zosnel vooruit zal gaan.

Moet je maar zien of je ergens zijn boek starting strenght online kan downloaden, miss heeft iemand hier op het forum ook wel een link, ik denk echt dat je met dat boek/plan veel sneller vooruit zal gaan.

Herkenbaar het onzekerheids gedeelte.
Ikzelf was ook zo onzeker als iets omdat ik mager was.
En met mager bedoel ik dus nog magerder, ik heb zelfs 49kilo bij 1.87 gewogen en mijn armomvang gespannen was 25.5 en 26 cm.
(Die halve cm verschil is van het mastruberen :D)
Met vrouwen was ik precies hetzelfde dat ik ze niet eens aan durfde te spreken.

Ik vind het erg goed dat je besloten hebt om je probleem aan te pakken!.
Vergeet alleen niet dat je grootste probleem in je hoofd speelt.
fysiek er beter uit zien helpt, alleen door een verkeerd zelfbeeld gooi je het in de war.
Dat is het belangrijkste om aan te werken!
En ik kan je 1 ding vertellen het is zeker haalbaar om jezelf beter te voelen!

Belangrijk is ook om je eigen aan te leren niet teveel van andermans meningen aan te trekken!.
Jij herinnerd je bv die ene zin van dat meisje van "gadver, die is mager", maar probeer je jezelf eens te herinneren of dat meisje zelf aan de schoonheidsidealen voldeed ;)
De meeste die het nodig hebben andere af te kraken doen dat zeker niet :)

ps En wel ingaan op die koffie uitnodiging van dwarvenwarrior.
Het resulteerd misschien niet op een relatie of zoenen, maar je leert wel dat vrouwen ook slechts mensen zijn.
1 gespreksonderwerp hebben jullie al, jullie houden beide van sporten. ;)

ik zeg doen!

Terug
Naar boven