Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
QFTZoals al eerder gezegt.
probeer gewoon op straat Hallo te zeggen tegen random mensen.
Ook lachen kan helpen, ook al voel je je k*t gewoon lachen.
je gaat je er positiever door voelen
(heb 't mezelf ook niet altijd makkelijk gemaakt)
maar gaat nu stukken beter. Accepteer negatieve dingen en zet je positieve kanten in het zonnetje. Jij hebt humor? gebruik het dan. Gewoon eens proberen.
Vind knap van je dat je t allemaal wilt veranderen en Liefde moet je niet zoeken dat komt op de meest onverwachte momenten.
Misschien als jij naar de gym gaat dat je daar wel een leuke meid tegen komt, het kan allemaal. Ga ook niet negatief denken als je met iemand praat denk aan de positieve dingen. Most important --> SMILE and No stress
Succes
Als ik een goede bui heb 'groet' ik vaak zat random mensen op straat. Meestal is dit alleen een glimlach en een klein knikje maar 9 van de 10 keer krijg je een positieve reactie terug. Je doet alleen maar vriendelijk en sociaal dus er bestaat geen 'afwijzing' of andere reacties waar je op dit moment bang voor bent. Mocht iemand op zoiets vreemd/stom reageren is dit 100% hun probleem.
Als je die instelling vast kan houden, vrolijk over komen voor random mensen, zal je zien dat je je beter gaat voelen richting vreemden in het algemeen.
Praat je met een meisje om welke reden dan ook (al vraagt een kassa-meisje of je een bonnetje wilt) spreek dan vriendelijk en met een lichte lach. Niet proberen te flirten oid want dat werkt alleen met voldoende zelfvertrouwen.
Meestal is gewoon vriendelijk doen genoeg om een positieve reactie terug te krijgen en je kan dan ook niet 'afgewezen' ofzo worden want je doet alleen maar netjes/vriendelijk.
Zo leer je jezelf normaal te doen richting meisjes en zul je ze minder 'eng' vinden.
Vanzelf kom je wel een meisje tegen dat misschien lichtjes flirt en daar hoef je verder niets bijzonders mee te doen naast gewoon vriendelijk reageren.
Dit geeft je een goede egoboost, ook al is het meisje totaal geen type waar je op zou vallen.
Langzaam maar zeker groeit je zelfvertrouwen met dergelijke kleine dingetjes, zeker icm een beter lichaam kweken, totdat je zelf wat kan gaan flirten en door krijgt wat wel en niet werkt.
Vanaf dat moment heb je dergelijke tips als ik nu geef niet meer nodig

.
haal ik alle lef keertje uit mezelf naar boven, gebeurt er dit. Je kan je wel voorstellen wat voor impact dat heeft op iemand die al super onzeker is. drama.
En er waren ongelooflijk veel (mooie) poolse vrouwen daar man