MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Zoals al eerder gezegt.
probeer gewoon op straat Hallo te zeggen tegen random mensen.
Ook lachen kan helpen, ook al voel je je k*t gewoon lachen.
je gaat je er positiever door voelen
(heb 't mezelf ook niet altijd makkelijk gemaakt)
maar gaat nu stukken beter. Accepteer negatieve dingen en zet je positieve kanten in het zonnetje. Jij hebt humor? gebruik het dan. Gewoon eens proberen.

Vind knap van je dat je t allemaal wilt veranderen en Liefde moet je niet zoeken dat komt op de meest onverwachte momenten ;).
Misschien als jij naar de gym gaat dat je daar wel een leuke meid tegen komt, het kan allemaal. Ga ook niet negatief denken als je met iemand praat denk aan de positieve dingen. Most important --> SMILE and No stress

Succes
QFT

Als ik een goede bui heb 'groet' ik vaak zat random mensen op straat. Meestal is dit alleen een glimlach en een klein knikje maar 9 van de 10 keer krijg je een positieve reactie terug. Je doet alleen maar vriendelijk en sociaal dus er bestaat geen 'afwijzing' of andere reacties waar je op dit moment bang voor bent. Mocht iemand op zoiets vreemd/stom reageren is dit 100% hun probleem.
Als je die instelling vast kan houden, vrolijk over komen voor random mensen, zal je zien dat je je beter gaat voelen richting vreemden in het algemeen.

Praat je met een meisje om welke reden dan ook (al vraagt een kassa-meisje of je een bonnetje wilt) spreek dan vriendelijk en met een lichte lach. Niet proberen te flirten oid want dat werkt alleen met voldoende zelfvertrouwen.
Meestal is gewoon vriendelijk doen genoeg om een positieve reactie terug te krijgen en je kan dan ook niet 'afgewezen' ofzo worden want je doet alleen maar netjes/vriendelijk.
Zo leer je jezelf normaal te doen richting meisjes en zul je ze minder 'eng' vinden.

Vanzelf kom je wel een meisje tegen dat misschien lichtjes flirt en daar hoef je verder niets bijzonders mee te doen naast gewoon vriendelijk reageren.
Dit geeft je een goede egoboost, ook al is het meisje totaal geen type waar je op zou vallen.

Langzaam maar zeker groeit je zelfvertrouwen met dergelijke kleine dingetjes, zeker icm een beter lichaam kweken, totdat je zelf wat kan gaan flirten en door krijgt wat wel en niet werkt.
Vanaf dat moment heb je dergelijke tips als ik nu geef niet meer nodig :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen vinden zelfvertrouwen het aantrekkelijkste aan een man. Dus ik zou daar eerst aan werken ipv je heel de tijd op de meide te focusse.
mee dat is zeker waar, maar ik probeer aan beide te werken te gelijk. Een stukje van mijn onzekerheid is namelijk ook, het niet hebben van ervaring met vrouwen.

Thnx;)

Zoals al eerder gezegt.
probeer gewoon op straat Hallo te zeggen tegen random mensen.
Ook lachen kan helpen, ook al voel je je k*t gewoon lachen.
je gaat je er positiever door voelen
(heb 't mezelf ook niet altijd makkelijk gemaakt)
maar gaat nu stukken beter. Accepteer negatieve dingen en zet je positieve kanten in het zonnetje. Jij hebt humor? gebruik het dan. Gewoon eens proberen.

Succes
vandaag even naar de stad geweest (met een vriend van mij). Ik merkte iig heel erg dat ik veel minder onzeker ben als ik met een vriend ben dan dat ik in mijn eentje ben. Maar ik ga die tip van het hallo zeggen zeker volgen;)
Praat je met een meisje om welke reden dan ook (al vraagt een kassa-meisje of je een bonnetje wilt) spreek dan vriendelijk en met een lichte lach. Niet proberen te flirten oid want dat werkt alleen met voldoende zelfvertrouwen.
Meestal is gewoon vriendelijk doen genoeg om een positieve reactie terug te krijgen en je kan dan ook niet 'afgewezen' ofzo worden want je doet alleen maar netjes/vriendelijk.
Zo leer je jezelf normaal te doen richting meisjes en zul je ze minder 'eng' vinden.

Vanzelf kom je wel een meisje tegen dat misschien lichtjes flirt en daar hoef je verder niets bijzonders mee te doen naast gewoon vriendelijk reageren.
Dit geeft je een goede egoboost, ook al is het meisje totaal geen type waar je op zou vallen.

Langzaam maar zeker groeit je zelfvertrouwen met dergelijke kleine dingetjes, zeker icm een beter lichaam kweken, totdat je zelf wat kan gaan flirten en door krijgt wat wel en niet werkt.
Vanaf dat moment heb je dergelijke tips als ik nu geef niet meer nodig :thumb:
Eigenlijk komt het erop neer van, denk niet aan zoenen en meer als je met een chick praat toch?

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Vanavond ga ik weer (na 3 weken ofzo) uit. Kijken wat het brengt. Ik ga de tips die iedereen mij heeft gegeven hier nog effe doornemen en ga er proberen een leuke avond van te maken:)

pfff totale drama...&^%&*%^&(*&^% k*t zooi.

Gister uitgegaan...ik durfde wederom niemand aan te spreken, dus dat vond ik alweer super k*t, want er waren veel chicks aanwezig.

maar zo rond 2.30 wist ik mezelf zover te krijgen om met een chick te gaan dansen. Ik was echt 2 seconden met haar aant dansen, duwt haar vriendin me ineens ****ing hard weg en ging ze agressief doen van ''kk op'' en zo. ik was echt bijna zover om haar hard in haar gezicht te rammen (want ik word de laatste tijd ook nogal snel boos/agressief.) uiteindelijk niet gedaan natuurlijk (want logischerwijs hoor je chicks niet te slaan). maar ik duwde haar weg en zei, blijf van me af. na een heel gedoe, zei ik tegen die chick waar ik mee ging dansen, ''je kan toch zelf beslissen met wie je danst, of hoe zit dat?'', ze zei: '' nu mag je wel weg gaan hoor''...en toen ben ik maar weggegaan.:( haal ik alle lef keertje uit mezelf naar boven, gebeurt er dit. Je kan je wel voorstellen wat voor impact dat heeft op iemand die al super onzeker is. drama.

pff echt, dit was het laatste wat ik nodig had eigenlijk:( Daarna ben ik gewoon echt ineens super onzeker geworden en depri. ik vroeg me echt af van, ben ik zo lelijk dat mensen me walgen ofzo? en later toen ik in de spiegel keek, toen was het einde missie. bijna alle mensen daar hadden ****ing fun, behalve ik.

Ik begin echt haat te creeen voor chicks en mensen in het algemeen (gelukkig ben ik er op dit forum en vooral in dit topic achtergekomen dat er dus ook mensen bestaan die wel goed zijn).

Maargoed, ik snapte nooit waarom mensen zelfmoord plegen, maar ik ben het de laatste maand heel goed gaan begrijpen (al zal ik het zelf niet doen). Ik heb er serieus aan gedacht, maar het is (gelukkig) geen optie voor mij. Ja zo erg.

Ik voel me nu ook gewoon echt k*t. ik kan ECHT (letterlijk) huilen. tranen staan me ook in de ogen. het is echt alsof er een mes in mn hart is gestoken. i'm ****ed up. (sorry dat ik jullie er weer mee lastig val, met al dat negatieve zooi, maar moet het echt kwijt aan iemand, anders wordt het me echt helemaal teveel.)

Laatst bewerkt:
dat is echt wel super k*t.
moet een immense domper zijn op je zelfvertrouwen.
als het een troost kan zijn
ik ben ook te lelijk om aan een vriendin te raken.
ik weet niet of ik nu onzin verklaar
maar misschien probeer je het met foute meisjes.
en je valt er zeker niemand mee lastig.
moest het ons niet interesseren zouden we het niet lezen.
toch een goed punt dat je zelfmoord niet in de nabije toekomst ziet gebeuren.
je moet denken: als ik train heb ik geen chicks nodig
en er zo nog een extra rep proberen uit te halen.
mss wacht je het best nog een week of twee drie voor je het nog eens probeert.
ps: hoe gaat het nog met je trainen?

Je reactie was ook niet echt geweldig om haar weg te duwen, tuurlijk wilt die vriendin dan niet meer met je dansen. En zulke dingen gebeuren gewoon, ik word wel is afgewezen door lelijke chicks als ik de dag ervoor een knappe had.
Sommige chicks denken gewoon heel wat te zijn en jij had de pech dat je met een b*ch wou dansen.

Je reactie was ook niet echt geweldig om haar weg te duwen, tuurlijk wilt die vriendin dan niet meer met je dansen. En zulke dingen gebeuren gewoon, ik word wel is afgewezen door lelijke chicks als ik de dag ervoor een knappe had.
Sommige chicks denken gewoon heel wat te zijn en jij had de pech dat je met een b*ch wou dansen.
het was niet eens dat ik haar hard wegduwde, zij duwde mij, ik pakte haar hand en duwde van me weg en ze begon ineens in het wilde te zwaaien. Ze sloeg gewoon drinken uit de hand van zo'n arme jonge die er langs wilde lopen.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

dat is echt wel super k*t.
moet een immense domper zijn op je zelfvertrouwen.
als het een troost kan zijn
ik ben ook te lelijk om aan een vriendin te raken.
ik weet niet of ik nu onzin verklaar
maar misschien probeer je het met foute meisjes.
en je valt er zeker niemand mee lastig.
moest het ons niet interesseren zouden we het niet lezen.
toch een goed punt dat je zelfmoord niet in de nabije toekomst ziet gebeuren.
je moet denken: als ik train heb ik geen chicks nodig
en er zo nog een extra rep proberen uit te halen.
mss wacht je het best nog een week of twee drie voor je het nog eens probeert.
ps: hoe gaat het nog met je trainen?
maar ik kan toch ook niet zien of ze fout zijn of niet...maar natuurlijk zullen er in een disco meer foute meisjes rondlopen. en deze zag er niet eens fout uit. ze was niet lelijk, maar ook niet super mooi. gewoon een normaal meisje. ze leek me zelfs super lief.

trainen...slecht. ik ga het weer proberen op te pakken.

Je kan ook niet zien of ze fout zitten, als ze bitcherig gaan doen gewoon afkappen en weglopen ook niks meer zeggen

het is waar
maar je mag niet opgeven he.
het niet omdat je een veldslag verloren hebt dat je de oorlog niet kan winnen.

volgend keer moet je dansen met meid zonder vrindin en alles lukt

Een meid die in dr eentje danst zie je niet zo snel hoor ( teminste waar ik uitga niet)
Om te beginnen kan je misschien beter 1 bij de bar aansprkeen ipv te gaan dansen

volgend keer moet je dansen met meid zonder vriendin en alles lukt

die zijn nog best moeilijk te vinden man. maar idd, meiden in grote groepn zal ik wel vermijden de komende tijd:o En er waren ongelooflijk veel (mooie) poolse vrouwen daar man:P

Laatst bewerkt:
die zijn nog best moeilijk te vinden man. maar idd, meiden in grote groepn zal ik wel meiden de komende tijd:o En er waren ongelooflijk veel (mooie) poolse vrouwen daar man:P

Het probleem is altijd dat die vriendinnen het meisje waar je mee danst wegtrekken. Ze denken dat hun vriendin dronken is en willen dit niet. Je moet er al best knap uitzien om goedkeuring te krijgen van die wijven.

Anderzijds krijg je de grotere beloning als je in een gemengde groep de leiding neemt en vooral eerst met de jongens praat en het meisje dat jij wil wat 'uitsluiten'. Nujah, dit vraagt toch wat zelfvertrouwen en je moet de anderen ook op een amusante manier kunnen bezig houden.

het is waar
maar je mag niet opgeven he.
het niet omdat je een veldslag verloren hebt dat je de oorlog niet kan winnen.
zoals ik al eerder heb gezegd, opgeven is geen optie op dit moment. Als ik opgeef zal ik de rest van mijn leven spijt hebben. en zeer mooi verwoord man hierboven. Het is gewoon dat ik me er ongelooflijk k*t bij voel, het is echt vaag, maar het is echt een vies gevoel van binnen.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Het probleem is altijd dat die vriendinnen het meisje waar je mee danst wegtrekken. Ze denken dat hun vriendin dronken is en willen dit niet. Je moet er al best knap uitzien om goedkeuring te krijgen van die wijven.
Sommige zijn ook gewoon bitches hoor. maar volgende keer, mocht zoiets gebeuren, lach ik der gewoon uit en loop ik weg. Dat soort mensen zijn het niet waard.

Je moet je echt niet door 2 k*t wijfen op de kop laten zitten, dit zal ook zeker niet de laatste nare ervaring zijn.

Dat soort onzin moet je niet persoonlijk nemen man. Het is een leerproces, iedere afwijzing brengt je een stuk dichterbij zelfvertrouwen en een nieuwe chick;)

Een afwijzing is alleen een probleem als je er zelf een probleem van maakt. Als je het weg zou lachen en naar de volgende chick zou gaan, zou het dan nog steeds een probleem zijn? Er is een oorlog gaande, kinderen sterven, er zijn wel ergere dingen dan een afwijzing van een dronken k*tje dat maar een fractie van wie jij bent gezien heeft. Don't put the p*ssy on the pedestal, uiteindelijk draait het allemaal om jezelf.

trainen...slecht. ik ga het weer proberen op te pakken.

I'll try mean I'll fail! Vertel jezelf dat je gaat trainen, niet dat je het gaat proberen. Met die gedachte weet je bij voorbaat al dat je het gaat uistellen :)

Enne, die meiden komen vanzelf wel, leef je gewoon uit op het ijzer! Bovendien als je nu een meisje scoort, zal het op je zenuwen spelen en dan kan het zo zijn dat je weken erg slechte eetlust hebt door stress in je maag. Dat kan je niet echt gebruiken denk ik :)

Hou je taai

Er zijn zoveel betere manieren om een meisje te leren kennen dan in een discotheek. Meeste wijven zijn daar zo bezopen dat je blij mag zijn dat ze je nog herkennen de dag erna. Ga leuke dingen doen in je sociale kring... via via leren kennen geeft je veel meer tijd etc. om haar rond je vinger te winden;)

PS: train en eet tot je een beest bent. Je moet het voelen, je opstellen als een slaap-eet en trainende machine die elke dag zichzelf wat verbeterd. Wedden dat je zo'n duw volgende x nog amper aankomt? als het zelfs nog gebeurt...

Laatst bewerkt:
Dat soort onzin moet je niet persoonlijk nemen man. Het is een leerproces, iedere afwijzing brengt je een stuk dichterbij zelfvertrouwen en een nieuwe chick;)

Een afwijzing is alleen een probleem als je er zelf een probleem van maakt. Als je het weg zou lachen en naar de volgende chick zou gaan, zou het dan nog steeds een probleem zijn? Er is een oorlog gaande, kinderen sterven, er zijn wel ergere dingen dan een afwijzing van een dronken k*tje dat maar een fractie van wie jij bent gezien heeft. Don't put the p*ssy on the pedestal, uiteindelijk draait het allemaal om jezelf.
ja..je hebt echt helemaal gelijk man. ja idd, wat jij zegt, geeft me weer energie en het klopt natuurlijk ook. **** it, mijn doelen zijn gezet en ik zal ze bereiken ook. Dit is de weg er naar toe en van te voren wist ik ook dat die weg vol met tegenslagen en dergelijke zou zitten, dus we gaan gewoon weer verder:) bedankt boys, echt heel erg bedankt!

Je moet niet te snel aanvallen jonge. Je danst er eerst een tijdje "omheen" en "naast". Als ze naar je kijkt kan je bvb even glimlachen en/of als je merkt dat ze steeds wat dichterbij komt te dansen dan ga je in de aanval. Het is net als vissen, wat ik overigens niet doe omdat het voor sukkels is, je moet gewoon wat geduld hebben.

Huisfeestjes zijn overigens de beste plaatsen om nieuwe dames te leren kennen. Ik ben het ermee eens dat de disco niet de beste plek is. Al kan het zeker wel. Maar er zijn ook gewoon een hoop dames die gewoon uitgaan om gezellig met hun vriendinnen te dansen.

ja..je hebt echt helemaal gelijk man. ja idd, wat jij zegt, geeft me weer energie en het klopt natuurlijk ook. **** it, mijn doelen zijn gezet en ik zal ze bereiken ook. Dit is de weg er naar toe en van te voren wist ik ook dat die weg vol met tegenslagen en dergelijke zou zitten, dus we gaan gewoon weer verder:) bedankt boys, echt heel erg bedankt!

Zo hoor ik het graag bro :thumb:

http://www.youtube.com/watch?v=7gwkhazJDlU&feature=player_embedded#

http://www.youtube.com/watch?v=OSYtQy9EqTA

Knallen!

Terug
Naar boven