XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
Als je weet over conditionering, dan weet je ook dat het makkelijk kan worden afgeleerd door enkele positieve reacties te krijgen als je buitengaat (uitdoving). Door gewoon enkele keren dit te doen zal de angst weggaan.

En best dat je dan nog een maand wacht voor een abbonement; het zou zonde zijn van het geld. Zolang je nog altijd de materiaal thuis hebt zou ik daar mee blijven trainen voor de komende maand :D

precies, dat is idd wat ik dus aan het doen ben. Steeds langer en vaker naar buiten;)

Niet alle posts gelezen dus weet niet of het al aangeraden is maar het GOMAD Programma zal je leven binnen enkele maanden veranderen.

Dat heeft het tenminste voor mij gedaan.
Heb 5 maanden GOMAD en 5x5 gevolgd en ben compleet getransformeerd
Al mijn broeken en shirts heb ik weg kunnen gooien omdat ik ze gewoon niet meer aankreeg.
Kenissen die ik een half jaar niet had gezien zaten me vragend aan te kijken en aan me te voelen:D krijg van heel veel mensen te horen dat ik vroeger een miezerig mannetje was maar nu niet
meer.

Ben van 68 kilo naar 85 kilo gegaan.

de site is stronglifts.com daar staat alle info die je kan vinden

Succes!
+1

volg zelf ook 5x5 van stronglifts, bevalt me ten zeerste
gomad doe ik er wel niet bij aangezien het nog zomer is, mss dat ik het een try geef in de wintermaandjes

5x5 van stronglift is een variatie van rippetoe

allebei hetzelfde doel

welke je van deze 2 ook kiest het zal je goed bevallen

Hoi, ik heb de eerste 6 paginas gelezen van je post maar ben daar gestopt alhoewel ik dit een heel interessant topic vind.
Ik zag dat je niet naar de sportschool durfde gaan? Wel ik ben 1m85 en weeg 62 kg en niemand in de sportschool kijkt naar me omdat ik te mager ben. Ik zit dan trouwens ook nog in een sportschool waar echt bijna alleen enorme mannen komen :D Ik ben ook begonnen met kt omdat ik wat zelfzekerder wou zijn over mijn uiterlijk en natuurlijk omdat ik graag sport en dat lukt me goed. Ik ben nog maar 3 maanden bezig en zie het verschil al duidelijk!

succes met het behalen van je doelen!

groetjes

Hoi, ik heb de eerste 6 paginas gelezen van je post maar ben daar gestopt alhoewel ik dit een heel interessant topic vind.
Ik zag dat je niet naar de sportschool durfde gaan? Wel ik ben 1m85 en weeg 62 kg en niemand in de sportschool kijkt naar me omdat ik te mager ben. Ik zit dan trouwens ook nog in een sportschool waar echt bijna alleen enorme mannen komen :D Ik ben ook begonnen met kt omdat ik wat zelfzekerder wou zijn over mijn uiterlijk en natuurlijk omdat ik graag sport en dat lukt me goed. Ik ben nog maar 3 maanden bezig en zie het verschil al duidelijk!

succes met het behalen van je doelen!

groetjes

Dankje!
Sportschool, ja...maakt me niet meer uit. Ik WIL en ZAL naar de sportschool gaan. Het is een grote stap voor mij, maar soms moet je ook grote stappen durven te maken:D

Interessant topic dit, goed dat je al je problemen hier durft op te schrijven.

Aantal tips:

- qua meisjes in een disco zou je eerst een (kort) praatje kunnen maken voordat je met ze gaat dansen. Veel jongens gaan zomaar achter een meisje staan en er dan flink mee dansen, je mag dan wel een erg knappe kop hebben wil het meisje je niet afwijzen.
-Probeer zelfvertrouwen uit te stralen door een goede houding: rug recht, schouders naar achter, borst naar voren, buik inhouden.
-Stel voor jezelf haalbare doelen op voor fitness en hang dit bijv bij je bed. Zorg dat je veel gaat eten en als je er op dat moment geen zin in hebt, moet je realiseren dat je dat je je doel niet gaat halen (je kan ook een foto van je streef fysiek ophangen).

GOMAD is een erg goede methode om veel gewicht aan te komen, maar ook erg zwaar om vol te houden. Veel succes en ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt!

Interessant topic dit, goed dat je al je problemen hier durft op te schrijven.

Aantal tips:

- qua meisjes in een disco zou je eerst een (kort) praatje kunnen maken voordat je met ze gaat dansen. Veel jongens gaan zomaar achter een meisje staan en er dan flink mee dansen, je mag dan wel een erg knappe kop hebben wil het meisje je niet afwijzen.
-Probeer zelfvertrouwen uit te stralen door een goede houding: rug recht, schouders naar achter, borst naar voren, buik inhouden.
-Stel voor jezelf haalbare doelen op voor fitness en hang dit bijv bij je bed. Zorg dat je veel gaat eten en als je er op dat moment geen zin in hebt, moet je realiseren dat je dat je je doel niet gaat halen (je kan ook een foto van je streef fysiek ophangen).

GOMAD is een erg goede methode om veel gewicht aan te komen, maar ook erg zwaar om vol te houden. Veel succes en ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt!

Houding probeer ik idd goed op te letten. Volgende keer (waarschijnlijk zaterdag) ga ik proberen gewoon een praatje te maken. nee weetje wat...ik GA een praatje maken:) en bedankt voor je tips;)

Houding probeer ik idd goed op te letten. Volgende keer (waarschijnlijk zaterdag) ga ik proberen gewoon een praatje te maken. nee weetje wat...ik GA een praatje maken:) en bedankt voor je tips;)
de eerste paar keren dat je een meisje aanspreekt in 'n disco moet je ook niet verwachten dat je gelijk gaat zoenen. Ik heb ook minstens eerst 5-10 keer gefaald en ik denk dat dat voor veel jongens geldt. Probeer niet té kieskeurig te zijn bij meisjes (ik weet verder totaal niet of dit bij jou het geval is).

de eerste paar keren dat je een meisje aanspreekt in 'n disco moet je ook niet verwachten dat je gelijk gaat zoenen. Ik heb ook minstens eerst 5-10 keer gefaald en ik denk dat dat voor veel jongens geldt. Probeer niet té kieskeurig te zijn bij meisjes (ik weet verder totaal niet of dit bij jou het geval is).

Ja, daar ben ik nu idd ook achter. Ik ga er heen om te oefenen zegmaar. Verwacht totaal geen resultaat. Heb echt totaal geen ervaring met het aanspreken van meisjes en elke keer als ik ga, durf ik het niet. Maar ik ga niet opgeven.

Dat te kieskeurig zijn...ja daar moet ik zeker iets aan veranderen, want dat ben ik nu wel. Maar dat weet ik nu van mezelf en zal dus proberen alles wat gewoon de benaming ''vrouw'' verdient proberen aan te spreken (ben al blij als ik 1 chick aanspreek).

Tsja, niet op 8+ mikken maar op de voldoendes. Die meiden zijn minder aandacht gewend en hebben minder versiertrucs voorbij zien komen ;)

Vaak zijn het net de 10's die weinig aandacht krijgen omdat bijna niemand ze durft aan te spreken

maar de 10en weten echt wel dat ze super mooi zijn en ik denk dat zij alsnog wel super veel aandacht krijgen hoor. De tussen de 6-8 krijgen waarschijnlijk meeste aandacht.

Vandaag naar de stad geweest (met een vriend) en elke keer dat ik dacht, ik durf dat niet, heb ik het toch JUIST gedaan. Mijn moeder vroeg bijv. of ik iets wilde gaan kopen voor haar en normaal gesproken vind ik dat best k*t, maar nu dacht ik, ik ga het JUIST DOEN! of eerst wilde ik niet eens gaan, omdat ik me onzeker voelde maar toch JUIST WEL gedaan. dus ben wel best trots vandaag:D gewoon lekker tegen mijn angsten in en het voelt echt lekker moet ik zeggen:)

Laatst bewerkt:
Goedzo! :thumb:

Cassieres zijn de bom ouwe :cool:

Vaak zijn het net de 10's die weinig aandacht krijgen omdat bijna niemand ze durft aan te spreken

10tjes moet je geen complimenten geven; je moet ze het moeilijk maken, van die lekker sarcastische opmerkingen waar ze wel op MOETEN ingaan:).

10tjes zijn meestal van die arrogante wijfen die weten dat ze bloedgeil zijn en enkel naar een discotheek gaan om bekeken te worden.

Zal meer richting de 8 gaan

Haha al die zogenaamde versiertechnieken :p
Denk dat je met zo'n 'neg' eerder beledigt en desbetreffende persoon wegjaagt...

Terug
Naar boven