NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
Ik wil je helemaal niet beledigen, maar een deadline stellen van 100 vrouwen aan te spreken vind ik eerder belachelijk. Waarom zoek je niet gewoon 1 meisje die een goed maatje kan worden en spreek je daar af en toe met af. Is er zo niemand in je vriendenkring? Het hoeft niet uit te monden in een relatie, maar hieruit ga je meer leren en ervaren hoe het is met een meisje om te gaan. Uit die positie kan je dan meerdere meisjes leren kennen.
Helaas heb ik op dit moment niet zo'n meisje waar ik echt goede maatjes mee ben. Ik hoop zo iemand volgend jaar te leren kennen bij mijn nieuwe studie.
De doelstelling om 100 random meisjes aan te spreken (vooral tijdens het uitgaan) is voor mij bedoeld om mijn angst om afgewezen te worden kwijt te raken. Ik zit altijd wel te zeuren van, ik ben nog maagd of of een groentje, maar ik heb een meisje ook nog nooit een kans gegeven (in de zin van, ik ben er nooit op afgestapt). Wie weet, zijn er meisjes geweest (vast en zeker waar denk ik) die wel gewild hadden dat ik ze had aangesproken, maar is dit niet gebeurd omdat ik het niet durfde.
Zolang ik geen meisjes durf aan te spreken en geen leuk gesprekje mee kan voeren, maak ik ook geen kans. in de zin van: niet geschoten is altijd mis. Ik moet leren (durven) schieten zeg maar. Het is zeg maar voor me zelf, om mezelf het bewijs te leveren dat vrouwen helemaal niet zo eng zijn en over het algemeen best aardig zijn.
maar je hebt gelijk hoor, een meid in je vriendengroep is misschien wel 10 keer beter, maar om zo'n meid om je heen te hebben, moet je haar wel eerst durven aan te spreken
(of je leert dr kennen op school of werk, maar dan moet je er ook mee durven om te gaan).---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Ik heb hetzelfde probleem : weinig vrienden, moeite om contact te leggen, sociale angst enzo. Geen idee hoe ik het moet aanpakken om hiervan af te komen. Ik ga nu het krachttrainen weer oppikken en misschien een paar motivatieboeken doorlezen zoals think and grow rich. Je verhaal heeft me iig aangezet om ook opnieuw het gevecht met mijn angsten aan te gaan. Blij dat ik niet alleen ben.
goedsow! een ding is zeker: opgeven is geen optie voor ons
ik ben de laatste 6 maanden zo vaak op mn bek gevallen (depressief, bang om naar buiten te gaan, geen meisjes durven aan te spreken tijdens het uitgaan, geen zin te eten enzovoort), maar 1 ding heb ik de laatste 6 maanden geleerd: dit is wat ik wil en dit is wat ik ga bereiken (en ik weet dat ik nog heeeel vaak op mn bek ga vallen). Het is echter een kwestie van weer opstaan en doorgaan. Ik wens je heel veel succes met alles
laat af en toe weten hoe het met je gaat zou ik zeggen

).
. Blijkbaar is een goeie maat van mij een rondleiding aan het geven door onze stad aan een paar universiteitsvrienden van hem. Kwam hij op het idee om ook mijn huis eens te laten zien, want ik ken die gasten ook half. Zie die 2 keer per jaar ofzo. Spijtig genoeg wist ik van niks, en zat ik juist in de garage te trainen in een marcelleke met zeeeer korte broek. Mijn broer, de pipo, had ze spijtig genoeg binnen gelaten. Stond ik daar ineens met 10 man op mijne nek, wat natuurlijk mijn welbespraaktheid niet te goede kwam en waardoor ik enkel een paar woorden gestameld heb voor ze weer vertrokken, terwijl ze mij half uitlachten.
Ach ja...