MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Alleen negs gebruiken zonder de 'game' te snappen kom je ook niet ver hoor.
Heb wel wat voorbeelden of ze goed zijn mag je zelf beoordelen.
Je hebt een leuk accent, waar kom je vandaan?
Praat je altijd met consumptie?
Denk je echt dat wij gaan trouwen als jij zo blijft doen?
Is ze altijd zo? (als je met een groep aanspreekt)
Waar is je uit knop?

Je moet wel weten wanneer ze te gebruiken en niet zomaar zeggen.
stuur maar pm als je een boek wilt:p

Als je er zo nog hebt, blijf maar sturen. Zelfs al gebruik ik er zelf ni veel, vind ik ze toch veel te grappig om te leze :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb effe een nieuw doel erbij gevoegd. ik weet niet of die haalbaar is of niet, maar mijn plan is om tot 2011 minstens 100 vrouwen (die ik niet ken) aan te spreken. misschien een beetje een vaag doel, maar ik vind het een leuke uitdaging.

Er staat nu in mijn begin post een soort van teller die nu dus op 0/100 staat:P Een moeilijk doel, want in de afgelopen 5 jaar heb ik maximaal 5 vrouwen aangesproken denk ik. Echter als het me gaat lukken (waar ik gewoon voor ga zorgen ook), is het een extreem grote stap vooruit en extreem motiverend denk ik.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met aanspreken, maar een simpel dingetje om als eerste te doen is als je over straat loopt, aan een meid te vragen of ze weet hoe laat het is:p

Laatst bewerkt:
Wanneer neem je een abbo op een sportschool?

Wanneer neem je een abbo op een sportschool?

september begin ik met mijn studie. dus in september/oktober.

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Ik weet niet precies wat je bedoelt met aanspreken, maar een simpel dingetje om als eerste te doen is als je over straat loopt, aan een meid te vragen of ze weet hoe laat het is:p

aanspreken in elk vorm eigenlijk (met het doel een gesprek te hebben). Dus de tijd vragen of de weg vragen tel ik er niet bij zegmaar, tenzij er een gesprek uit ontstaat. Ik doel dus vooral meisjes aanspreken tijdens het uitgaan.
dat van de tijd vragen...lijkt me inderdaad wel een goede opdracht om mijn angsten kwijten te raken.

Succes met het behalen van je doelen! ;)

Je traint tot dusver gewoon thuis of is het niet noemenswaardig? Ben je verder al met Gomad begonnen?

Als je er zo nog hebt, blijf maar sturen. Zelfs al gebruik ik er zelf ni veel, vind ik ze toch veel te grappig om te leze :D
Ik schrijf ze niet op zodat je met een glimlach achter je pc zit:mad::p
ik heb effe een nieuw doel erbij gevoegd. ik weet niet of die haalbaar is of niet, maar mijn plan is om tot 2011 minstens 100 vrouwen (die ik niet ken) aan te spreken. misschien een beetje een vaag doel, maar ik vind het een leuke uitdaging.

Er staat nu in mijn begin post een soort van teller die nu dus op 0/100 staat:P Een moeilijk doel, want in de afgelopen 5 jaar heb ik maximaal 5 vrouwen aangesproken denk ik. Echter als het me gaat lukken (waar ik gewoon voor ga zorgen ook), is het een extreem grote stap vooruit en extreem motiverend denk ik.
Dat is zeker een leuke PUA opdracht. Zal in het begin lastig zijn maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt ga je als een trein!
Ben zeer benieuwd hoe dit voor je gaat uitpakken, ga het zeker volgen:)
Als haar aanbod nog staat, go for it:p

Newme moet absoluut geen negs gaan gebruiken vind ik...

Newme moet absoluut geen negs gaan gebruiken vind ik...

Newme moet inderdaad eerst maar is op meisjes leren (durven) af te stappen, want anders kan hij niet eens negs gebruiken. :o

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Je traint tot dusver gewoon thuis of is het niet noemenswaardig? Ben je verder al met Gomad begonnen?

ik train thuis ja, en het is zeker wel noemenswaardig denk ik. Alleen kan ik thuis natuurlijk niet zo knallen als in een sportschool denk ik.
Daarom ga ik met Gomad ook beginnen wanneer ik serieus kan knallen in een sportschool.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

en nog even een vraagje over Gomad: moet het perse volle melk zijn wat je drinkt of kan ik het ook met halfvolle vervangen?

volle melk

okay, want uit ervaring weet ik dat ik daarvan makkelijker puisten krijg (sommigen zeggen dat dat een mythe, maar ik heb het zelf ervaren) en een ongelooflijk bolle kop. En dat bij 1 liter per dag al, dus laat staan als ik er meer drink...

Enige waar GOMAD goed voor is: flink aankomen. Als jij moeite hebt met eten dan is 4 liter drinken misschien wel makkelijk...
Chocomel dan?

Kan ook best met halfvolle.

Enige waar GOMAD goed voor is: flink aankomen. Als jij moeite hebt met eten dan is 4 liter drinken misschien wel makkelijk...
Chocomel dan?

ja precies, drinken gaat er een stuk makkelijker in.
chocomelk is helemaal ramp voor puistjes:p dus ik hou het wel bij volle melk dan als ik ga beginnen. ik ben net van mijn puistjes af, dus ik ben heel voorzichtig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven