Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ze zelf ook wel is gebruikt...als het zwart op wit staat dan moet het wel waar zijn - toch?![]()

Als jij me irl in een kroeg (of waar dan ook) zou hebben gevraagd waar de 'uit-knop' zit dan is het gesprek wel over. In een kwade bui kreeg je een drankje over je heen.
Het is helemaal de manier hoe je het brengtAls jij me irl in een kroeg (of waar dan ook) zou hebben gevraagd waar de 'uit-knop' zit dan is het gesprek wel over. In een kwade bui kreeg je een drankje over je heen.
<wijvenstem> Het gaat er niet om WAT je zegt, maar HOE je het zegt!</wijvenstem>
Volgens mij is zijn doelgroep ook geen 30+<wijvenstem> Het gaat er niet om WAT je zegt, maar HOE je het zegt!</wijvenstem>
...en dan nog zeuren wanneer een vriendin zoiets roept *zucht*
Punt is; ik vind het een kansloze opmerking die bij mij geen punten scoort.

Ik was dan niet op zoek naar een nieuwe liefde / vriendje...

HahaIk was dan niet op zoek naar een nieuwe liefde / vriendje...![]()
Wat een pech voor NewMeNee hoor, die gaat binnenkort koffie / whatever drinken met me - misschien zelfs trainen (hoop het eigenlijk wel).
Dan heeft die 1/100Nee hoor, die gaat binnenkort koffie / whatever drinken met me - misschien zelfs trainen (hoop het eigenlijk wel).

OK, nog iemand dat da wel eens zoude wille zienAls jij me irl in een kroeg (of waar dan ook) zou hebben gevraagd waar de 'uit-knop' zit dan is het gesprek wel over. In een kwade bui kreeg je een drankje over je heen.

@ NewMe, luister niet naar die PUA technieken, lines etc (outergame) en werk aan hoe je je voelt (innergame). Die PUA shit verdoet hoe je je voelt zooo hard omdat je er door gaat denken dat wat JIJ zegt niet goed genoeg is en als je het gevoel hebt dat je truukjes nodig hebt om een chick te krijgen betekend dat dat je vrouwen niet als gelijkwaardig ziet. Serieus, je bent goed genoeg, maar pas als je dit inziet ga je chicks kunnen regelen. Als je je gewoon kunt ontspannen en jezelf kunt zijn rondom chicks dan ben je er al. Je bent goed bezig, door veel meisjes aan te spreken zal binnen de kortste keren je angst weg zijn.
@ NewMe, luister niet naar die PUA technieken, lines etc (outergame) en werk aan hoe je je voelt (innergame). Die PUA shit verdoet hoe je je voelt zooo hard omdat je er door gaat denken dat wat JIJ zegt niet goed genoeg is en als je het gevoel hebt dat je truukjes nodig hebt om een chick te krijgen betekend dat dat je vrouwen niet als gelijkwaardig ziet. Serieus, je bent goed genoeg, maar pas als je dit inziet ga je chicks kunnen regelen. Als je je gewoon kunt ontspannen en jezelf kunt zijn rondom chicks dan ben je er al. Je bent goed bezig, door veel meisjes aan te spreken zal binnen de kortste keren je angst weg zijn.
Echt?Misschien kun je met een maat gaan trainen, heeft het trainen voor mij in ieder geval een stuk leuker gemaakt!

Ligt natuurlijk aan met wat voor maatje je gaatEcht?
Ik heb gemerkt dat als ik alleen train ik veel beter train. Eigen ritme en met ne goeie Ipod kom je heel ver![]()
Ik wil je helemaal niet beledigen, maar een deadline stellen van 100 vrouwen aan te spreken vind ik eerder belachelijk. Waarom zoek je niet gewoon 1 meisje die een goed maatje kan worden en spreek je daar af en toe met af. Is er zo niemand in je vriendenkring? Het hoeft niet uit te monden in een relatie, maar hieruit ga je meer leren en ervaren hoe het is met een meisje om te gaan. Uit die positie kan je dan meerdere meisjes leren kennen.je hebt gelijk. Op dit moment ga ik er gewoon ook niet teveel bij nadenken. Ik moet op de een of andere manier ervoor zien te zorgen dat ik rondom vrouwen gewoon mezelf ben (zoals ik bij vrienden ben). Dat zit allemaal in mijn hoofd (zoals jij dat prachtig zegt, innergame). Innergame is idd waar ik aan moet werken. Eerst die opdracht van 100 vrouwen aanspreken voltooien, lijkt mij iig heel leerzaam en nuttig.