Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

heb je toch tip gegeven new me?

Voordat je begunt iedere dag biergist slikken en je gezicht preventief schoonmaken met bijv clearasil

Het is helemaal de manier hoe je het brengt
<wijvenstem> Het gaat er niet om WAT je zegt, maar HOE je het zegt!</wijvenstem>

...en dan nog zeuren wanneer een vriendin zoiets roept *zucht*

Punt is; ik vind het een kansloze opmerking die bij mij geen punten scoort.

<wijvenstem> Het gaat er niet om WAT je zegt, maar HOE je het zegt!</wijvenstem>

...en dan nog zeuren wanneer een vriendin zoiets roept *zucht*

Punt is; ik vind het een kansloze opmerking die bij mij geen punten scoort.
Volgens mij is zijn doelgroep ook geen 30+:rolleyes:

@ NewMe, luister niet naar die PUA technieken, lines etc (outergame) en werk aan hoe je je voelt (innergame). Die PUA shit verdoet hoe je je voelt zooo hard omdat je er door gaat denken dat wat JIJ zegt niet goed genoeg is en als je het gevoel hebt dat je truukjes nodig hebt om een chick te krijgen betekend dat dat je vrouwen niet als gelijkwaardig ziet. Serieus, je bent goed genoeg, maar pas als je dit inziet ga je chicks kunnen regelen. Als je je gewoon kunt ontspannen en jezelf kunt zijn rondom chicks dan ben je er al. Je bent goed bezig, door veel meisjes aan te spreken zal binnen de kortste keren je angst weg zijn.

• Topic Starter Topic Starter
@ NewMe, luister niet naar die PUA technieken, lines etc (outergame) en werk aan hoe je je voelt (innergame). Die PUA shit verdoet hoe je je voelt zooo hard omdat je er door gaat denken dat wat JIJ zegt niet goed genoeg is en als je het gevoel hebt dat je truukjes nodig hebt om een chick te krijgen betekend dat dat je vrouwen niet als gelijkwaardig ziet. Serieus, je bent goed genoeg, maar pas als je dit inziet ga je chicks kunnen regelen. Als je je gewoon kunt ontspannen en jezelf kunt zijn rondom chicks dan ben je er al. Je bent goed bezig, door veel meisjes aan te spreken zal binnen de kortste keren je angst weg zijn.

je hebt gelijk. Op dit moment ga ik er gewoon ook niet teveel bij nadenken. Ik moet op de een of andere manier ervoor zien te zorgen dat ik rondom vrouwen gewoon mezelf ben (zoals ik bij vrienden ben). Dat zit allemaal in mijn hoofd (zoals jij dat prachtig zegt, innergame). Innergame is idd waar ik aan moet werken. Eerst die opdracht van 100 vrouwen aanspreken voltooien, lijkt mij iig heel leerzaam en nuttig.

T is erg waar wat hier gezegd is. Vaak ontstaat hier een leuke discussie over pua of andere gerelateerde zaken, opzich leerzaam maar totaal niet relevant voor jou situatie.

Misschien kun je met een maat gaan trainen, heeft het trainen voor mij in ieder geval een stuk leuker gemaakt!

je hebt gelijk. Op dit moment ga ik er gewoon ook niet teveel bij nadenken. Ik moet op de een of andere manier ervoor zien te zorgen dat ik rondom vrouwen gewoon mezelf ben (zoals ik bij vrienden ben). Dat zit allemaal in mijn hoofd (zoals jij dat prachtig zegt, innergame). Innergame is idd waar ik aan moet werken. Eerst die opdracht van 100 vrouwen aanspreken voltooien, lijkt mij iig heel leerzaam en nuttig.
Ik wil je helemaal niet beledigen, maar een deadline stellen van 100 vrouwen aan te spreken vind ik eerder belachelijk. Waarom zoek je niet gewoon 1 meisje die een goed maatje kan worden en spreek je daar af en toe met af. Is er zo niemand in je vriendenkring? Het hoeft niet uit te monden in een relatie, maar hieruit ga je meer leren en ervaren hoe het is met een meisje om te gaan. Uit die positie kan je dan meerdere meisjes leren kennen.

Ik heb hetzelfde probleem : weinig vrienden, moeite om contact te leggen, sociale angst enzo. Geen idee hoe ik het moet aanpakken om hiervan af te komen. Ik ga nu het krachttrainen weer oppikken en misschien een paar motivatieboeken doorlezen zoals think and grow rich. Je verhaal heeft me iig aangezet om ook opnieuw het gevecht met mijn angsten aan te gaan. Blij dat ik niet alleen ben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven