- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
wat is het nut van loggen als je je trainingen niet post? daar gaat dit hele forum toch juist om ofniet dan..
Linkje naar jou log? Nee? Daar is t gat van de deur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is het nut van loggen als je je trainingen niet post? daar gaat dit hele forum toch juist om ofniet dan..

+1linkje naar jou log? Nee? Daar is t gat van de deur![]()
Rot effe op uit dit topic man.wat is het nut van loggen als je je trainingen niet post? daar gaat dit hele forum toch juist om ofniet dan..
Haha proficiat, dit lees ik graag. Vanavond wil ik je verhaal neergepend zien !+1 dus dat, ze komen in sept/okt er gewoon in te staan hOor
nu even naar het goede nieuwsssssssssssik zit op m'n tel nu, dus kan geen lange verhalen vertellen (dat komt vanavond denk ik
, maar ik heb gewoon gezoend!!!!!! ooowwww yeah....people BEDANKT.

sweeet+1 dus dat, ze komen in sept/okt er gewoon in te staan hOor
nu even naar het goede nieuwsssssssssssik zit op m'n tel nu, dus kan geen lange verhalen vertellen (dat komt vanavond denk ik

+1 dus dat, ze komen in sept/okt er gewoon in te staan hOor

hier komt het verhaal voor de mensen die geïnteresseerd zijn (hij gaat lang worden denk ik
). Om eerlijk te zijn had ik het geluk erg mee en ik had eigenlijk het lot veel meer in eigen handen moeten nemen, maar al bij al ben ik er heel erg blij mee. het is een lang verhaal geworden, dus ik heb het even in een spoiler gezet
je kan het natuurlijk ook een beetje scannen als je geen zin hebt om het helemaal te lezen
blijkbaar was het ook van mij kant best duidelijk geweest dat ik haar leuk vond en ik had het goed gezien dus dat zij mij ook leuk vond. Blijkbaar was ze het wachten op een move van mijn kant zat, dus hielp me uit de stress van het aanspreken).
) en zo verder een beetje gesproken. Ik voelde me echt super blij en op een gegeven moment begon een vriend van mij gebaren te maken van: zoen haar! XD ik had ondertussen wel heel eerlijk tegen haar gezegd dat ik haar al een tijdje wilde aan spreken, omdat ik haar best leuk vond maar het eigenlijk niet echt durfde. Dat vond ze volgens mij wel leuk, dat ik eerlijk was tegen haar daarover. Ik wist echter ECHT NIET hoe ik haar moest gaan beginnen te zoenen, dus ik gaf haar een kusje op haar wang en gelukkig draaide zij zelf haar lippen naar de mijne. op het moment dat onze lippen elkaar raakten, voelde dat zooo goed, dat ik echt mij geluk niet op kon
echter daarna ging het volgens mij drastisch fout, ik deed iets compleet fout volgens mij, want het voelde allemaal echt vreemd aan. XD ik wist niet of ik mijn tong in haar mond moest stoppen of andersom of hoe uberhaupt. Echt een akward moment en ik schaamde kapot. ze stopte dan ook na 10 sec. of zo en draaide zich weer om en ging met haar achterwerk verder zeg maar
(achteraf kan ik er echt om lachen, maar op dat moment was het echt beschamend. het ging allemaal ook zo snel allemaal. in mijn gedachten had ik alles wat langzamer en anders voorgesteld).
). Daarna zei ze dat ze even naar buiten ging met haar vriendin en dat ze terug zou komen. Ik dacht eerst dat ze van me weg wilde lopen, omdat het zoenen beetje vreemd ging (haha) en ik liep dus ook weg. Ik was eerst best teleurgesteld, omdat ik totaal niet onder de indruk was van het zoenen en het dus uberhaupt niet zo veel voorstelde als ik had verwacht. 15 minuten later kwam ik terug en ik zag dat ze naar me aan het zoeken was, dus ik liep naar haar toe en zei dat ik weg moest en vroeg om haar nummer. Die gaf ze me en daarna begonnen we weer te zoenen en dansen, maar ik zei kort daarna dat ik echt weg moest en ben weggegaan. Laatste keer zoenen ging wel veel beter en het voelde ook beter en lekkerder, dus ik ging vrolijk de club uit met m'n vrienden.
heeeel veel dingen die deze avond mij heeft gebracht. Ik ben nu veel zelfverzekerder over mijn dans skills en ben minder bang voor zoenen nu, want heb het nu toch een keer gedaan. Ik heb gezien dat ik meisjes gewoon moet aanspreken, want anders loop ik zulke kansen mis. Het feit dat zij in principe naar mij kwam, was ook wel leuk.Nu ga ik haar denk ik even smsen en kijken of ik haar msn o fzo kan krijgen. Dit had ik ECHT nodig, confidence boost is het juiste woord denk ik
De angst om meisjes aan te spreken is op dit moment stuk minder 
.
.Zeker goed verhaal, goede moves dat in de buurt dansen en 'perongeluk' aantikken.
Met zoenen is het gewoon: go with the flow. En als het echt een issue is even filmpjes op youtube zoeken. Vingers door dr haar doen of achter dr oor zitten werkt ook stimulerend.
Maar wel vet goed van je kerel! Weer een stap dichterbij!

anders zou het me allemaal te veel worden denk ik XD ik was nog in shock van het zoene
en ze was met een vriendin (wat het allemaal moeilijker maakt).hmm, ja ze was 21, was met de auto en ik zelf had ook een kamer tot mijn beschikking in de buurt, alleen ja, het was net een stap te ver voor mij om haar te vragen of ze met mij mee ginganders zou het me allemaal te veel worden denk ik XD ik was nog in shock van het zoene
en ze was met een vriendin (wat het allemaal moeilijker maakt).
---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------
jup, vandaag even smsje gestuurd, en ik vroeg en kreeg haar msn. haar nu toevoegen op msn en elkaar beetje beter leren kennen is de volgende stap neem ik aan toch? of geven jullie de voorkeur aan haar opbellen. ik zelf voelde me gewoon beter bij het smsen.