MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

wat is het nut van loggen als je je trainingen niet post? daar gaat dit hele forum toch juist om ofniet dan..
Rot effe op uit dit topic man.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

+1 dus dat, ze komen in sept/okt er gewoon in te staan hOor;)

nu even naar het goede nieuwsssssssssss:D ik zit op m'n tel nu, dus kan geen lange verhalen vertellen (dat komt vanavond denk ik;), maar ik heb gewoon gezoend!!!!!! ooowwww yeah....people BEDANKT.
Haha proficiat, dit lees ik graag. Vanavond wil ik je verhaal neergepend zien ! :)

Ik wil een verhaal, in geuren en kleuren verteld zoals we van je gewend zijn gast :D Ik kijk er nu al naar uit. Nu kan je weer een doel in de beginpost afvinken!

nu even naar het goede nieuwsssssssssss:D ik zit op m'n tel nu, dus kan geen lange verhalen vertellen (dat komt vanavond denk ik;), maar ik heb gewoon gezoend!!!!!! ooowwww yeah....people BEDANKT.
sweeet:D

Je eerste grote veldslag is gewonnen!:)

• Topic Starter Topic Starter
Okay:D hier komt het verhaal voor de mensen die geïnteresseerd zijn (hij gaat lang worden denk ik:P). Om eerlijk te zijn had ik het geluk erg mee en ik had eigenlijk het lot veel meer in eigen handen moeten nemen, maar al bij al ben ik er heel erg blij mee. het is een lang verhaal geworden, dus ik heb het even in een spoiler gezet:) je kan het natuurlijk ook een beetje scannen als je geen zin hebt om het helemaal te lezen;)

Het was een gewone avond eigenlijk en ik had tot een uur of 2 maar 1 meisje aangesproken. Rond 2 uur zag ik 2 meiden en allerlei dingen die ik tegen ze kon zeggen gingen gelijk door mijn hoofd, maar net als gewoonlijk durfde ik ze niet aan te spreken. Echter bleef ik wel bij ze in de buurt en probeerde oogcontact te maken en zo. Ik deed gewoon mijn ding en danste heel de tijd en ik moet eerlijk zeggen, ik barstte wel van het zelfvertrouwen (issue was: bang dat ik iets doms zou doen of zeggen ). Ik bleef bij ze in de buurt en na een tijdje wist ik eigenlijk bijna zeker dat een van de 2 meiden me wel zag zitten en dat ze wachtte tot ik een move zou maken. Meerdere malen ging ik naast haar staan, en probeerde ik tijdens het dansen toch lichtelijk lichamelijk contact te maken (armen tegen elkaar en zo).

Op een gegeven moment ging ik naar buiten met een vriend van mij en ik zei tegen hem: ''er is deze meid binnen, waarvan ik bijna 100% zeker weet dat ze me leuk vindt''. Dus we gingen weer naar binnen en ze stonden er nog. Ik ging weer bij haar staan en ging gewoon fun hebben en dansen en zo (met in mijn achterhoofd steeds de gedachten dat ik haar moest aan spreken). Een andere jongen ging aan haar andere kant staan en probeerde met haar te dansen, echter op dat moment deed ze een stap van hem weg, kwam ze voor mij staan met haar achterwerk en begon ze te werken zeg maar:P blijkbaar was het ook van mij kant best duidelijk geweest dat ik haar leuk vond en ik had het goed gezien dus dat zij mij ook leuk vond. Blijkbaar was ze het wachten op een move van mijn kant zat, dus hielp me uit de stress van het aanspreken).

Beetje gedanst samen en ik begon met haar te praten en vroeg haar naam (die ik nu weer vergeten ben:o) en zo verder een beetje gesproken. Ik voelde me echt super blij en op een gegeven moment begon een vriend van mij gebaren te maken van: zoen haar! XD ik had ondertussen wel heel eerlijk tegen haar gezegd dat ik haar al een tijdje wilde aan spreken, omdat ik haar best leuk vond maar het eigenlijk niet echt durfde. Dat vond ze volgens mij wel leuk, dat ik eerlijk was tegen haar daarover. Ik wist echter ECHT NIET hoe ik haar moest gaan beginnen te zoenen, dus ik gaf haar een kusje op haar wang en gelukkig draaide zij zelf haar lippen naar de mijne. op het moment dat onze lippen elkaar raakten, voelde dat zooo goed, dat ik echt mij geluk niet op kon:D echter daarna ging het volgens mij drastisch fout, ik deed iets compleet fout volgens mij, want het voelde allemaal echt vreemd aan. XD ik wist niet of ik mijn tong in haar mond moest stoppen of andersom of hoe uberhaupt. Echt een akward moment en ik schaamde kapot. ze stopte dan ook na 10 sec. of zo en draaide zich weer om en ging met haar achterwerk verder zeg maar:P (achteraf kan ik er echt om lachen, maar op dat moment was het echt beschamend. het ging allemaal ook zo snel allemaal. in mijn gedachten had ik alles wat langzamer en anders voorgesteld).

Nou ja, even gedanst weer en ik zei nogmaals iets tegen haar, waardoor ze zich omdraaide en even kort gepraat en we gingen weer zoenen. Dit keer ging het iets beter, maar niet echt goed volgens mij XD, nou ja, weer gedanst en weer gezoend daarna (ging weer beter dan de 2e keer:D). Daarna zei ze dat ze even naar buiten ging met haar vriendin en dat ze terug zou komen. Ik dacht eerst dat ze van me weg wilde lopen, omdat het zoenen beetje vreemd ging (haha) en ik liep dus ook weg. Ik was eerst best teleurgesteld, omdat ik totaal niet onder de indruk was van het zoenen en het dus uberhaupt niet zo veel voorstelde als ik had verwacht. 15 minuten later kwam ik terug en ik zag dat ze naar me aan het zoeken was, dus ik liep naar haar toe en zei dat ik weg moest en vroeg om haar nummer. Die gaf ze me en daarna begonnen we weer te zoenen en dansen, maar ik zei kort daarna dat ik echt weg moest en ben weggegaan. Laatste keer zoenen ging wel veel beter en het voelde ook beter en lekkerder, dus ik ging vrolijk de club uit met m'n vrienden.

Lang verhaal:P heeeel veel dingen die deze avond mij heeft gebracht. Ik ben nu veel zelfverzekerder over mijn dans skills en ben minder bang voor zoenen nu, want heb het nu toch een keer gedaan. Ik heb gezien dat ik meisjes gewoon moet aanspreken, want anders loop ik zulke kansen mis. Het feit dat zij in principe naar mij kwam, was ook wel leuk.Nu ga ik haar denk ik even smsen en kijken of ik haar msn o fzo kan krijgen. Dit had ik ECHT nodig, confidence boost is het juiste woord denk ik:D De angst om meisjes aan te spreken is op dit moment stuk minder :D

Laatst bewerkt:
Prima verhaal. Geen Pua nonsense. Gewoon Jesaja z'n dans skill tactiek. Goed bezig.

Mooi verhaal kerel. :thumbs: Goed om te lezen dat je nu wat minder angst hebt om meiden aan te spreken.

Hahaha, lekker bezig pik!

Geniaal haha. Komt me bekend voor, durfde ook zo niet aan te spreken en kwam dan zo ff dicht en wat 'hints' geven, wat soms dus uitdraait op een gelukje dat zij dan het initiatief neemt.

Maar ja je weet het verlangen is groter dan de daad zelve;).

En zoenen is net als trainen, je moet de spier echt voelen, perfect controle hebben en de spier zelve zijn; mind and muscle is one:cool:.

Zeker goed verhaal, goede moves dat in de buurt dansen en 'perongeluk' aantikken.
Met zoenen is het gewoon: go with the flow. En als het echt een issue is even filmpjes op youtube zoeken. Vingers door dr haar doen of achter dr oor zitten werkt ook stimulerend.
Maar wel vet goed van je kerel! Weer een stap dichterbij!

wat kersen zegt beetje met je handen door der haar heen of langs haar nek werkt altijd goed

heb je vanaf het begin gevolgd met deze log en ben echt trots op je :D
gaat helemaal goed komen:thumb::thumb:

Haha je had haar kunnen nken man. Good job :thumb:

Leuk voor je man, nog contact gehad later?

Zeker goed verhaal, goede moves dat in de buurt dansen en 'perongeluk' aantikken.
Met zoenen is het gewoon: go with the flow. En als het echt een issue is even filmpjes op youtube zoeken. Vingers door dr haar doen of achter dr oor zitten werkt ook stimulerend.
Maar wel vet goed van je kerel! Weer een stap dichterbij!

+1 en altijd eerst stoppen, dan wil ze meer ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha je had haar kunnen nken man. Good job :thumb:

hmm, ja ze was 21, was met de auto en ik zelf had ook een kamer tot mijn beschikking in de buurt, alleen ja, het was net een stap te ver voor mij om haar te vragen of ze met mij mee ging:P anders zou het me allemaal te veel worden denk ik XD ik was nog in shock van het zoene:p en ze was met een vriendin (wat het allemaal moeilijker maakt).

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Leuk voor je man, nog contact gehad later?

jup, vandaag even smsje gestuurd, en ik vroeg en kreeg haar msn. haar nu toevoegen op msn en elkaar beetje beter leren kennen is de volgende stap neem ik aan toch? of geven jullie de voorkeur aan haar opbellen. ik zelf voelde me gewoon beter bij het smsen.

Beter vergeet je het praten op msn en maak je gewoon een afspraak om ergens een drankje te gaan doen.

Laatst bewerkt:
hmm, ja ze was 21, was met de auto en ik zelf had ook een kamer tot mijn beschikking in de buurt, alleen ja, het was net een stap te ver voor mij om haar te vragen of ze met mij mee ging:P anders zou het me allemaal te veel worden denk ik XD ik was nog in shock van het zoene:p en ze was met een vriendin (wat het allemaal moeilijker maakt).

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

jup, vandaag even smsje gestuurd, en ik vroeg en kreeg haar msn. haar nu toevoegen op msn en elkaar beetje beter leren kennen is de volgende stap neem ik aan toch? of geven jullie de voorkeur aan haar opbellen. ik zelf voelde me gewoon beter bij het smsen.

Ja ik snap dat het nog too much of a stretch is, maar het had zeker gekund. Wat ik zelf altijd doe is gewoon de chicks een beetje screenen op de mogelijkheden. Ik vraag altijd of ze in de buurt woont en of ze op de fiets is. Anders kan ze bij mij achterop naar mijn huis. Dan gewoon een beetje samen chillen, zoenen, dansen etc. niks bijzonders en dan zeg ik na een tijdje dat ze haar jas moet pakken en tegen haar vriendinnen moet zeggen dat we er vandoor gaan.

Maar damn, je zult wel echt veel geleerd hebben van vannacht. Zo zie je dat je helemaal geen prater hoeft te zijn om te scoren, het gaat er allemaal om hoe je je voelt.

Laatst bewerkt:
t is nu iets over 2 uur
ik dacht ik blader even hierdoorheen, maar toch 1,5 uur geduurt

ben blij voor je dat hebt gezoend ;)
ik ben ook veels te mager voor mn lengte, maar niet iedereen is perfect
Je hoeft je niet te schamen in de sportschool. Het gaat erom dat je de stap neemt voor verandering en de andere sporters zijn waarschijnlijk ook zo geweest...

Succes met je vriendin en succes met sporten en zelfvertrouwen;)

Terug
Naar boven