AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

gefeliciteerd man! :):)

had je gedronken trouwens die avond?

even een vraagje voor de experts hier, ikga vanavond met een meisje naar de bios. tips hoe je jezelf dan opstelt?

even een vraagje voor de experts hier, ikga vanavond met een meisje naar de bios. tips hoe je jezelf dan opstelt?

1 tip val niet in slaap tijdens de film dan is het sowieso over

Laatst bewerkt:

Vooral niet tijdens de film je arm om haar heen, of ze moet hier zelf initiatief voor nemen...

1 tip val niet in slaap tijdens de film dan is het sowieso over

hehe ik blijf wel wakker. neem wel een whey shake mee naar de bios en 4 eieren in mijn binnenzak, film duurt 2 uur
:p

Vooral niet tijdens de film je arm om haar heen, of ze moet hier zelf initiatief voor nemen...

ok nee dat doe ik niet.

en hoe vinden jullie het als je veel praat? heb wel eens een meisje gehad die praatte volop in de bios, heel de film door zowat maar sommigen houden hun mond

en hoe vinden jullie het als je veel praat? heb wel eens een meisje gehad die praatte volop in de bios, heel de film door zowat maar sommigen houden hun mond

aanpassen aan wat zij doet...
vooral niet stil zijn tijdens de reclame ;)

Luister niet naar DwarvenWarrior (no offence). Aanpassen aan wat zij doet? Haar het initiatief laten nemen? Ehh dat is wel heel erg slecht advies. Maar zij kijkt dan wss ook vanuit haar vrouwen perspectief en zegt wat ze zelf doet bij een man.

Mijn tip: Relax en geniet van de film! En doe wat je wilt. Als je zin hebt om te praten dan praat, je. Anders niet. Als je de neiging voelt om een arm om haar heen te slaan dan doe je dat. Hek een vriend van mij had laatst een date met een chick in de bios en was geil dus hij zei dat ze hem moest ppen, dus dat deed ze dan ook. Je hebt de Blueprint gezien dus in principe weet je meer dan genoeg.

het gaat er om hoe jij je voelt, de rest boeit niet.

Ik zeg helemaal niet dat hij haar het initiatief moet laten nemen, gewoon kijken hoe het loopt...

Maar je mag alles natuurlijk zwart-wit blijven bekijken hoor ;)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Lijkt met trouwens een PRIMA advies om op een eerste bios date te vertellen tegen de meid in kwestie dat ze je moet ppen :roflol:

Ik zeg helemaal niet dat hij haar het initiatief moet laten nemen, gewoon kijken hoe het loopt...

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Lijkt met trouwens een PRIMA advies om op een eerste bios date te vertellen tegen de meid in kwestie dat ze je moet ppen :roflol:

Koop een grote popcorndoos maak een gat in de onderkant......( de rest kan je zelf invullen )

Gewoon niks plannen en doe whatever je wilt en goed voelt. Komt wel een beetje overeen met "kijken hoe het loopt", alleen klinkt dat wat afwachtend.

Haha dat was alleen om te laten zien wat de mogelijkheden zijn, ik zeg niet dat hij dat ook moet doen. Maar die gast die dat deed kan echt alles maken, heeft schijt aan alles.

• Topic Starter Topic Starter

geen drank in het spel:eek:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

haha nee dat snap ik. ach het komt wel goed ;)

deel vooral je ervaringen als je bent geweest:D kan ik misschien nog wat van leren;) en succes iig:)

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

woojoooo....

Ik was 2 dagen bij een vriend van mij en accu van tel. was leeg, dus ik kon haar niet meer toevoegen op msn en ook niet meer smsen (nadat ik wel al 2 berichtjes had gestuurd), maar ze heeft me vanochtend een smsje gestuurd met de vraag of ik vandaag iets te doen heb:O maar ik heb niet kunnen andwoorden dus en lees het nu pas:o

en ze heeft haar naam vermeld in het smsje:cool:
goed teken dat smsje denk ik zo:D

echt goed gedaan :clap:
op naar de volgende stap!

Beetje gedanst samen en ik begon met haar te praten en vroeg haar naam (die ik nu weer vergeten ben:o)

:roflol:!!

Dam man, wat tof om te lezen dat je zo'n stap gezet hebt!
Ik denk dat je na het zetten die die stap, nog zo 10 van je issues makkelijk overwint. Ennuh.. 10 seconden zoenen is best lang voor een eerste keer hoor! Maak je geen zorgen over je performance though, die is de eerste keer nooit perfect ;)

Dit is zoals je zelf al zei een dikke boost voor je zelfvertrouwen, en die kun je vast goed gebruiken. Het lijkt me dat als je een meisje durft te zoenen, je ook naar de sportschool durft.. :p

Tof man, echt een knappe prestatie!

In welke omgeving woon je trouwens? Als je het ooit ziet zitten kunnen we een keer samen trainen, en dan nemen we Dwarf ook mee :rocknana:

echt goed gedaan :clap:
op naar de volgende stap!

ik ga hem stressen voor de volgende stap:o een date zit er zo aan te komen dan denk ik:eek: en ik durfde niet eens op het aanbod van DW in te gaan, terwijl ik weet dat ze zo aardig is en ik dus niet bang hoef te zijn voor een blauwtje (omdat ze al een vriendje heeft).

Laatst bewerkt:

Je bent dan in ieder geval niet laat thuis :o

Wat een epic conversation trouwens, jeetje.. hij heeft gezoent en Dwarf begint meteen over ppen.

Je moet (moet niks, maar it works for me) gewoon ''met haar mee gaan''. Als zij veel praat? Praat veel mee. Is zij stil en kruipt ze tegen je aan? Kruip terug tegen haar aan.. etc etc.

Hoe je jezelf opstelt? Vol zelfvertrouwen niet bang om te falen. :)

:roflol:!!

Dam man, wat tof om te lezen dat je zo'n stap gezet hebt!
Ik denk dat je na het zetten die die stap, nog zo 10 van je issues makkelijk overwint. Ennuh.. 10 seconden zoenen is best lang voor een eerste keer hoor! Maak je geen zorgen over je performance though, die is de eerste keer nooit perfect ;)

Dit is zoals je zelf al zei een dikke boost voor je zelfvertrouwen, en die kun je vast goed gebruiken. Het lijkt me dat als je een meisje durft te zoenen, je ook naar de sportschool durft.. :p

Tof man, echt een knappe prestatie!

In welke omgeving woon je trouwens? Als je het ooit ziet zitten kunnen we een keer samen trainen, en dan nemen we Dwarf ook mee :rocknana:
ik hoop dat dit de drempel iets verlaagt inderdaad:) Ik woon in omgeving Rotterdam;)

niet lullig bedoeld maar de meesten drinken wel wat als ze 2 uur @ een club zijn. bedoelde niet dat je lam was ofzo ;)

Maar ik voel me nooit goed bij drank en word er juist heel rustig van. Dat kan ik zeg maar niet gebruiken:) vandaar;)

Terug
Naar boven