- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd man!
had je gedronken trouwens die avond?
even een vraagje voor de experts hier, ikga vanavond met een meisje naar de bios. tips hoe je jezelf dan opstelt?
Vooral niet tijdens de film je arm om haar heen, of ze moet hier zelf initiatief voor nemen...gefeliciteerd man!
even een vraagje voor de experts hier, ikga vanavond met een meisje naar de bios. tips hoe je jezelf dan opstelt?
1 tip val niet in slaap tijdens de film dan is het sowieso over

Vooral niet tijdens de film je arm om haar heen, of ze moet hier zelf initiatief voor nemen...
en hoe vinden jullie het als je veel praat? heb wel eens een meisje gehad die praatte volop in de bios, heel de film door zowat maar sommigen houden hun mond

aanpassen aan wat zij doet...
vooral niet stil zijn tijdens de reclame![]()

Loopt wel los idd

gefeliciteerd man!

Ik zeg helemaal niet dat hij haar het initiatief moet laten nemen, gewoon kijken hoe het loopt...
Maar je mag alles natuurlijk zwart-wit blijven bekijken hoor
---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
Lijkt met trouwens een PRIMA advies om op een eerste bios date te vertellen tegen de meid in kwestie dat ze je moet ppen![]()
Ik zeg helemaal niet dat hij haar het initiatief moet laten nemen, gewoon kijken hoe het loopt...
Maar je mag alles natuurlijk zwart-wit blijven bekijken hoor
---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
Lijkt met trouwens een PRIMA advies om op een eerste bios date te vertellen tegen de meid in kwestie dat ze je moet ppen![]()
gefeliciteerd man!

kan ik misschien nog wat van leren
en succes iig

Beetje gedanst samen en ik begon met haar te praten en vroeg haar naam (die ik nu weer vergeten ben)
!!

een date zit er zo aan te komen dan denk ik
en ik durfde niet eens op het aanbod van DW in te gaan, terwijl ik weet dat ze zo aardig is en ik dus niet bang hoef te zijn voor een blauwtje (omdat ze al een vriendje heeft).Vooral niet tijdens de film je arm om haar heen, of ze moet hier zelf initiatief voor nemen...

ik hoop dat dit de drempel iets verlaagt inderdaad!!
Dam man, wat tof om te lezen dat je zo'n stap gezet hebt!
Ik denk dat je na het zetten die die stap, nog zo 10 van je issues makkelijk overwint. Ennuh.. 10 seconden zoenen is best lang voor een eerste keer hoor! Maak je geen zorgen over je performance though, die is de eerste keer nooit perfect
Dit is zoals je zelf al zei een dikke boost voor je zelfvertrouwen, en die kun je vast goed gebruiken. Het lijkt me dat als je een meisje durft te zoenen, je ook naar de sportschool durft..
Tof man, echt een knappe prestatie!
In welke omgeving woon je trouwens? Als je het ooit ziet zitten kunnen we een keer samen trainen, en dan nemen we Dwarf ook mee![]()
Ik woon in omgeving Rotterdam

niet lullig bedoeld maar de meesten drinken wel wat als ze 2 uur @ een club zijn. bedoelde niet dat je lam was ofzo![]()
vandaar