Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

wat is het nut van loggen als je je trainingen niet post? daar gaat dit hele forum toch juist om ofniet dan..

Als deze posts hier in dit topic jouw reden van aanmelden hier is geweest zie ik het nut nog minder in ;)

@ NewMe

You go girl :D
Netjes, hoeveel je aan het vorderen bent op het sociaal vlak. :)
Vandaag je eerste zoen, volgende week de ontmaagding en de week erop de eerste keer dat je vreemd gaat? :D

Maar ff zonder gekheid.
Hoe leuk het ook lijkt zou ik poberen niet teveel te msnen, allemaal verspilde gespreksstof die je tijdens je volgende afspraakje kunt gebruiken.
Beetje voorstellen, vragen wat ze doet (werken/studie) en vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken en zin heeft om naar de bios te gaan. ;)

ik heb een tijdje deze log niet meer gelezen, maar je maakt vorderingen, goed bezig kerel!

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt voor de leuke reacties:) Het doet me echt veel om te zien dat er zoveel toffe mensen zijn hier die meeleven.

Ik had echt niet verwacht dat het zoenen zo snel zou lukken. Het was voor mij soort van een onbereikbaar doel geworden, dus het bereiken ervan geeft me echt een goed gevoel.

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar dit was een grote stap denk ik. En nu gewoon keihard door gaan met waar ik mee bezig was/ben:)

Laatst bewerkt:
Ik lees hier mee, maar ik hou me op de achtergrond.

Gefeliciteerd met die toch wel grote stap... ik heb zelf ook heel veel gebrek aan zelfvertrouwen, ga deze vakantie ook proberen er eens iets van te maken... :o

Blijf zo gaan man!

Mooi verwoord - die avond...
En meiden vinden het helemaal niet erg om te horen dat je wat onzeker bent om ze aan te spreken - zolang hetgeen wat je zegt maar werkelijk uit jezelf komt!

Gaan we dan nu eindelijk een keer samen trainen?

Ik zou wel ff achter dr naam aangaan :roflol: Gewoon t hoofd koel houden, niet bedelen, gewoon aan met die banaan. En remember: t is niet de one and only hè.

iedereen bedankt voor de leuke reacties:) Het doet me echt veel om te zien dat er zoveel toffe mensen zijn hier die meeleven.

Ik had echt niet verwacht dat het zoenen zo snel zou lukken. Het was voor mij soort van een onbereikbaar doel geworden, dus het bereiken ervan geeft me echt een goed gevoel.

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar dit was een grote stap denk ik. En nu gewoon keihard door gaan met waar ik mee bezig was/ben:)

Het mooie van het leven, het zit vol verassingen! :D
Suc7 met je doelen, ik ga je ook volgen, want vind wel intressant zo'n log met een verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi verwoord - die avond...
En meiden vinden het helemaal niet erg om te horen dat je wat onzeker bent om ze aan te spreken - zolang hetgeen wat je zegt maar werkelijk uit jezelf komt!

Gaan we dan nu eindelijk een keer samen trainen?

ik laat het je weten zodra ik er klaar voor ben:o
en ze vond het inderdaad niet erg en voelde zich zelfs vereerd volgens mij:p

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Ik zou wel ff achter dr naam aangaan :roflol: Gewoon t hoofd koel houden, niet bedelen, gewoon aan met die banaan. En remember: t is niet de one and only hè.
haha ja dat is inderdaad wel een goed plan XD grappige is, toen ze haar naam zei, dacht ik bij mezelf: VERGEET HAAR NAAM NIET!!:o maar ik was met zoveel andere dingen bezig dat ik het toch vergeten ben, maar goed, ook geen ramp natuurlijk. en ik zie het zo: mocht er iets meer van komen, dan is dat heel leuk en anders, jammer.

Laatst bewerkt:
Dan vraag je toch: Hoe spel je je naam eigenlijk? Dan is het niet te hopen dat ze een simpele naam heeft :rolleyes:

Met een beetje geluk staan haar naam in haar MSN-naam?

Kan je beter iets doen op msn als:

NewMe: mijn voledige naam is Jan hendrik huppepup ofzo, heb jij ook zo'n lange naam?

Wel mooi dat hij gewoon der naam vergeten is :roflol:

je heb toch haar nummer opgeslagen in je telefoon?
dan heb je toch ook haar naam erin gezet

je heb toch haar nummer opgeslagen in je telefoon?
dan heb je toch ook haar naam erin gezet

Hij was zo bezopen, er staat nu: Ldwnw pwa1pi :p Nee zonder gein kerel, ik heb genoten van je verhaal :D Het was net alsof ik mijn eerste keer weer herbeleefde, alleen was die van mij in de brugklas maar dat mag de pret verder niet drukken.

Ben je nu van plan achter die meid aan te gaan en haar in bed proberen te krijgen? of gewoon een beetje contact houden en ondertussen weer de Don Juan uithangen in de club? :cool:

:woot::thumbs: ok weer even helemaal bijgelezen :) Maar super goed gedaan man, echt de stappen die je maakt!! Super man. Blijf zo doorgaan, blij je zeker volgen. En wat die naam betreft, dat komt wel goed. Staan hierboven wel wat goede suggesties en ander vragen om der facebook/hyves?? Zetten mensen ook meestal hun naam in :) Kom je vast wel uit.

zet hem op en blijf zo doorgaan,

check je logje later weer man

Op hyves kan ik over 't algemeen alleen maar op naam zoeken enzovoort, maar die naam krijg je wel boven water ;) Wees er niet bang voor, over 't algemeen staan die wel in hun msn naam of e-mail adres?

In ieder geval ben je echt super goed bezig, als je nu al zo'n stap maakt komt 't wel goed met je :)

Echt té geniaal :roflol:

Had laatst ook zoiets van "****, als ik deze naam vergeet ben ik echt stom" Heb em effe in een notitie in mn iPhone gestopt :D

Terug
Naar boven