Fitness Seller

My road to build an incredible bench press

Ok man, dus je hebt nu een coach?
Mooie set Squats.

Dat was gisteren weer een mooie krachtige squat dag...

volgende keer gelijk ff de camera uit je tas..

• Topic Starter Topic Starter
Ok man, dus je hebt nu een coach?
Mooie set Squats.

Thx. Diepte twijfelachtig, maar ik wou eens wat high bar proberen.
Voor het bankdrukken in shirt heb ik idd iemand die mij helpt. Iemand die er zelf meer dan 50kg uit haalt.
Verder train ik nu sommige dagen met Jeroen van het forum.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Dat was gisteren weer een mooie krachtige squat dag...

volgende keer gelijk ff de camera uit je tas..

haha ja weer niet bij nagedacht!
Heb nu al gigantische spierpijn man in de kuiten, hammies en quads:mad:

Thx. Diepte twijfelachtig, maar ik wou eens wat high bar proberen.
Voor het bankdrukken in shirt heb ik idd iemand die mij helpt. Iemand die er zelf meer dan 50kg uit haalt.
Verder train ik nu sommige dagen met Jeroen van het forum.

Zal binnenkort ook eens een log gaan beginnen...:cool:
ben net begonnen met de Cube..

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

haha ja weer niet bij nagedacht!
Heb nu al gigantische spierpijn man in de kuiten, hammies en quads:mad:

Voel nog niets... na het strekken van gisteren voelde het gelijk goed...:D

Zal binnenkort ook eens een log gaan beginnen...:cool:
ben net begonnen met de Cube..

Voel nog niets... na het strekken van gisteren voelde het gelijk goed...:D

Dan heb jij een mega herstel.
Hoe gaat jouw logje heten weet je dat al?
Mag ik een naam verzinnen?

Dan heb jij een mega herstel.
Hoe gaat jouw logje heten weet je dat al?
Mag ik een naam verzinnen?

was het maar zo.. of ik zal vanavond wel gestraft worden of ik heb gewoon niet mijn best gedaan...:eek:

maar leef je uit zou ik zo zeggen.. :-D

''body day''

Wat supersetjes antagonisten...rust tussen setjes door 30sec tot 1 minuut

pulldown machine / chestpress machine
plate loaded
12x40 / 12x40
12x80 / 12x80
12x100 / 12x100
12x100 / 8x100 leeg

hammer curls / lying dumbell extensions
12x19 / 8x19
12x19 / 12x13

wide grip cable row / push ups
12x50 / 12xbw
12x65 / 12x
12x65 / 12x

trekkerband jumps
3x10

Trekkerband jumps FTW!

hahahaha:D
Denk dat het wel goed voor mij is, want als ik een setje van 10 heb gedaan moet ik eerst een minuut bijkomen:mad::mad:

Minuutje??...:D

heb trouwens nog wel wat hout van een oud bed liggen... zal eens kijken of ik een leuke box kan maken voor boxjumps...

relaxed dagje dus weer..... Goed opladen voor donderdag ...

Minuutje??...:D

heb trouwens nog wel wat hout van een oud bed liggen... zal eens kijken of ik een leuke box kan maken voor boxjumps...

relaxed dagje dus weer..... Goed opladen voor donderdag ...

Zou tof zijn als je 1 in elkaar kan zetten:)

[Link niet meer beschikbaar]

Vandaag mijn 2de lesje Oly liften.

Besloten dit 1x per week te blijven doen. Begeleiding is super, iemand die echt gekwalificeerd is voor het geven van olympisch gewichtheffen.

Voorslaan vanuit verschillende hoogtes
boven knie, onder knie en vanaf de grond.

2-3-5jes met 40kg. Stelt natuurlijk geen moer voor, maar techniek moet eerst perfect zijn.

Cool man.
Mazzel dat je die kans hebt.

Remco weet wel wat hij doet hahaha..

Was Mehgdi er ook nog??

Vandaag een matige training, maar weer veel geleerd.
Degene met de meeste kennis over het shirt nergens te vinden..dus zelf maar met een maatje van me het shirt aangehesen na het raw drukken...wij dachten dat ie goed zat! Ik meende vorige keer begrepen te hebben met 3 boards te moeten beginnen...

banken
opwarmen raw tot 160 from 1-board
3-board
3x175

2-board
1x185...2de technisch gefaald..spanning ging eraf
2x185 goed

1-board
Uiteindelijk de juist man erbij...shirt zat niet goed dus verandert.
Door mijn setup ging het shirt omhoog..beurt finaal gemist geen spanning onderin.

Eigenlijk had ik nu geen zin meer om verder te gaan, omdat de gewichten waar ik nu in shirt mee bezig ben ook bijna raw druk.....niet echt motiverend.....maar ik mocht niet eerder stoppen tot ik wat goede beurten had gedaan.

1x160
1x160
1x170 hard

Over 2 week weer in shirt...ik hoop dan dat alles in 1x goed verloopt, want als het shirt al niet meteen goed zit, of het niet duidelijk is of je met 3 boards of vanaf de borst moet beginnen is het allemaal mooi zuur. Ik moet ook leren om in de goede baan te laten zakken anders kan ik net zo goed raw gaan drukken

Verder nog een beachboy oefening

Incline dumbbell flys
10x15
2x10x20

Gvd 2 uur bezig geweest

Balen man dat het niet ging zoals je gepland had....

Maar uiteindelijk heb je wel 3 goede beurten gedaan. Dat gevoel vasthouden en vanuit daar verder..
Je zult denk ik nog wel vaker dit soort dagen hebben.. Laat je door deze kleine tegenslagen niet uit het veld slaan...

Ik neem aan dat je nu met hem(de juiste man), duidelijke heb doorgesproken hoe je volgende keer moet beginnen... Ik heb iig de 13e in de agenda gezet... Zal dan aanwezig zijn...

Balen man dat het niet ging zoals je gepland had....

Maar uiteindelijk heb je wel 3 goede beurten gedaan. Dat gevoel vasthouden en vanuit daar verder..
Je zult denk ik nog wel vaker dit soort dagen hebben.. Laat je door deze kleine tegenslagen niet uit het veld slaan...

Ik neem aan dat je nu met hem(de juiste man), duidelijke heb doorgesproken hoe je volgende keer moet beginnen... Ik heb iig de 13e in de agenda gezet... Zal dan aanwezig zijn...

Het nadeel met een shirt is dat alles goed moet zijn....het shirt moet goed zitten...de handoff moet perfect, zodat je geen spanning verliest en het halter moet je laten zakken in de baan met de meeste weerstand.

Verder moet ik ook meer vertrouwen krijgen in wat de mensen om mij heen moeten doen. Maak me teveel druk

Mijn maatjes en ook ik zijn gewoon nog groen op dit gebied daarom gaat het niet zoals gewenst. Volgende keer moet het gewoon maar in 1x goed! Plan is dan wat singles vanaf de borst in de range van 160-180, en daarna op boards bezig.

Zou tof zijn als je erbij bent!

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Een filmpje vanaf het moment dat het shirt goed zat

http://www.youtube.com/watch?v=JtBHxSTHuDU&feature=youtu.be

Terug
Naar boven