- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Precies 🤭nooit meer doen, dan houd ook het zeuren vanzelf op![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies 🤭nooit meer doen, dan houd ook het zeuren vanzelf op![]()
Deze oefening heeft idd geen goede reputatie wat de schouders betreft. En als het dan ook niet goed voelt dan beter ook niet doen! 👍upright rows
3x10x20
Deze doe ik niet weer, oefening voelt niet goed bij schouders
barbend.com
Heb er wel vaker over gehoord, maar wilde het ff proberen. Niet meer doen iddDeze oefening heeft idd geen goede reputatie wat de schouders betreft. En als het dan ook niet goed voelt dan beter ook niet doen! 👍
![]()
3 Reasons Why Upright Rows Are Bad | BarBend
In this article we discuss the upright row and why it may be causing you shoulder pain and discomfort (and how to fix it).barbend.com
Latt pull down waarbij je de stang in de nek trekt schijnt ook niet goed te zijn, beter zou zijn de stang naar je borst te trekken. Tevens zou neckpress ook niet goed zijn, beter overhead/military press. Desondanks heb je lifters die jarenlang upright rows, latpulldown met stang in de nek en neckpress doen en nergens last van hebben. Ted Arcidi deed veel lattpulldown en was ontzettend sterk in de neckpress. Wellicht heeft e.e.a. ook met flexibiliteit in je schoudergewicht te maken en lichaamsbouw?Heb er wel vaker over gehoord, maar wilde het ff proberen. Niet meer doen idd
Arcidi heeft geloof heeft uiteindelijk wel elleboog operaties ondergaan meende ik mij te herinneren. Van de skullcrushers.....Latt pull down waarbij je de stang in de nek trekt schijnt ook niet goed te zijn, beter zou zijn de stang naar je borst te trekken. Tevens zou neckpress ook niet goed zijn, beter overhead/military press. Desondanks heb je lifters die jarenlang upright rows, latpulldown met stang in de nek en neckpress doen en nergens last van hebben. Ted Arcidi deed veel lattpulldown en was ontzettend sterk in de neckpress. Wellicht heeft e.e.a. ook met flexibiliteit in je schoudergewicht te maken en lichaamsbouw?
P.S. bankdrukken zou ook niet goed voor de schouders zijn zeggen ze 😉...beter alternatief zou dumbbell benchpress zijn...ik bankdruk inmiddels reeds zo'n 40 jaar...ik vind het nog altijd leuk om te doen en ja, soms heb ik wel eens een zeurend gevoel in schouders of ellebogen...maar als ik niet train heb ik dat ook 🤭
Tricepsextensions of skullcrushers krijg ik altijd ook acuut last van ellebogen, zelfs met heel lichte gewichten. Nu deed Arcidi dat ook met extreme gewichten.Arcidi heeft geloof heeft uiteindelijk wel elleboog operaties ondergaan meende ik mij te herinneren. Van de skullcrushers.....
Maar je hebt gelijk hoor