- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, die 200 is het probleem niet, alleen moet ik dit weer eens voor elkaar zien te krijgen op een wedstrijd.Zeer sterk die 5x175 💪💪💪
Dat was in mijn beste jaren mijn volume pr met 175 en drukte toen ook 200...moet jou ook lukken 👊
Komt goed, gewoon volle focus houden, en wat vaker drukken in training. Heavy lock-outs kunnen je ook helpenthx, die 200 is het probleem niet, alleen moet ik dit weer eens voor elkaar zien te krijgen op een wedstrijd.
Die 200 of meer heb ik namelijk wel 10x of meer in mijn leven gedrukt, waarvan 1 keer ooit 202,5 raw op en wedstrijd jaren terug.
Ja, snap dat dat frustrerend zijn kan als er op een wedstrijd niet helemaal uitkomt wat erinzit. Dat gaat je nog wel lukken, 5x175 paused reps zag er zeer overtuigend uit!thx, die 200 is het probleem niet, alleen moet ik dit weer eens voor elkaar zien te krijgen op een wedstrijd.
Die 200 of meer heb ik namelijk wel 10x of meer in mijn leven gedrukt, waarvan 1 keer ooit 202,5 raw op en wedstrijd jaren terug.
Ja gelukkig wel, toch een behoorlijke investering
Ik doe me best. Wanneer ga jij weer loggen.....
Hehe, niemand zit te wachten op mijn race tegen artrose knieën

Ik vind het juist interessant en leerzaam om de ervaringen te lezen van krachtsporters die bepaalde aandoeningen hebben en wegen vinden om toch te trainen ondanks dat het tegenzit!Hehe, niemand zit te wachten op mijn race tegen artrose knieën![]()