- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
thanks strijder!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks strijder!
Waarom niet meer? 😉deadlift beltless
5x225 niet meer dan het broodnodige volgens het schema gedaan
Gewoon mijn dag niet, en de voorgaande deadlift training nog in het achterhoofdWaarom niet meer? 😉
Begrijp me niet verkeerd, er is NIETS mis met 5x225. Was er een reden dat je stopte en geen AMRAP set deed?
Klopt, weten wanneer het kan is verstandig. Andy baker heeft mooie schema's voor powerliftingLogisch toch altijd all out gaan is niet goed.
Ik ben weleens benieuwd wat ik zou kunnen banken als ik powerlifting stijl zou trainen.
Heb jij advies voor een simpel schema?
Duidelijk! 😊Gewoon mijn dag niet, en de voorgaande deadlift training nog in het achterhoofd
Klopt, weten wanneer het kan is verstandig. Andy baker heeft mooie schema's voor powerlifting
Als ik het goed heb begrepen volgt Pol een 531 schema van Wendler? En dan is het aantal reps van de laatste workset afhankelijk van in welke week je zit van de cyclus (5, 3 of 1)...maar je mag ook het laatste set een amrap doen ( de aangegeven reps zijn zodoende het minimum wat je zou moeten halen) derhalve mijn vraag 😊
Was ook een terechte (geen bijzondere) vraag!Als ik het goed heb begrepen volgt Pol een 531 schema van Wendler? En dan is het aantal reps van de laatste workset afhankelijk van in welke week je zit van de cyclus (5, 3 of 1)...maar je mag ook het laatste set een amrap doen ( de aangegeven reps zijn zodoende het minimum wat je zou moeten halen) derhalve mijn vraag 😊
Dat is idd verdrietig en schokkerend nieuws😭Vandaag is mij tijdens de training het verdrietige nieuws ter ore gekomen dat een trainingsmaatje van mij een paar dagen geleden is overleden. Hij was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk en is aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.Was ook een terechte (geen bijzondere) vraag!
Vandaag is mij tijdens de training het verdrietige nieuws ter ore gekomen dat een trainingsmaatje van mij een paar dagen geleden is overleden. Hij was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk en is aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis. Training relatief kort gehouden
Opwarmen: bandpull aparts 3x20x
military press
2x10xbar
5x40
5x60
5x75
5x85
5x97,5
hammergrip pull-ups
4x6xbw
incline rear delt dumbbell raises
3x15x5
wall ez curls
10x30
2x10x40
hahaha ik moet het thuis doen met een spiegel in de garagegym, waarna ik naar mijn eigen biceps kan kijkenBeest! 💪🏻
Met zo’n set squats zou je bij ons in de gym bekijks hebben maatje.
Chickies would! go mad! 💪🏻💦

Vaak klopt die theorie alleen niet🫡Lekker hoor een (theoretische) 1RM van boven de 200kg.✊
BEEST!