XXL Nutrition

My road to build an incredible bench press

Logisch toch altijd all out gaan is niet goed.

Ik ben weleens benieuwd wat ik zou kunnen banken als ik powerlifting stijl zou trainen.
Heb jij advies voor een simpel schema?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.124
Waarom niet meer? 😉
Begrijp me niet verkeerd, er is NIETS mis met 5x225. Was er een reden dat je stopte en geen AMRAP set deed?
Gewoon mijn dag niet, en de voorgaande deadlift training nog in het achterhoofd

Ik ben weleens benieuwd wat ik zou kunnen banken als ik powerlifting stijl zou trainen.
Heb jij advies voor een simpel schema?
Klopt, weten wanneer het kan is verstandig. Andy baker heeft mooie schema's voor powerlifting

Als ik het goed heb begrepen volgt Pol een 531 schema van Wendler? En dan is het aantal reps van de laatste workset afhankelijk van in welke week je zit van de cyclus (5, 3 of 1)...maar je mag ook het laatste set een amrap doen ( de aangegeven reps zijn zodoende het minimum wat je zou moeten halen) derhalve mijn vraag 😊

• #3.127
Als ik het goed heb begrepen volgt Pol een 531 schema van Wendler? En dan is het aantal reps van de laatste workset afhankelijk van in welke week je zit van de cyclus (5, 3 of 1)...maar je mag ook het laatste set een amrap doen ( de aangegeven reps zijn zodoende het minimum wat je zou moeten halen) derhalve mijn vraag 😊
Was ook een terechte (geen bijzondere) vraag!

Vandaag is mij tijdens de training het verdrietige nieuws ter ore gekomen dat een trainingsmaatje van mij een paar dagen geleden is overleden. Hij was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk en is aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis. Training relatief kort gehouden

Opwarmen: bandpull aparts 3x20x

military press
2x10xbar
5x40
5x60
5x75
5x85
5x97,5

hammergrip pull-ups
4x6xbw

incline rear delt dumbbell raises
3x15x5

wall ez curls
10x30
2x10x40

Vandaag is mij tijdens de training het verdrietige nieuws ter ore gekomen dat een trainingsmaatje van mij een paar dagen geleden is overleden. Hij was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk en is aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis.
Dat is idd verdrietig en schokkerend nieuws😭
Het zijn van die momenten die laten zien hoe kwetsbaar het leven is en het zijn onvoorziene omstandigheden die ons allen kan treffen.
Gecondoleerd met je maat en moge hij rusten in vrede en zijn dierbaren wens ik kracht naar kruis 🙏

Gecondoleerd en sterke. :heart: (ben begin dit jaar een goede kameraad verloren, weet wat het is)

Reden: typo
Laatst bewerkt:
Was ook een terechte (geen bijzondere) vraag!

Vandaag is mij tijdens de training het verdrietige nieuws ter ore gekomen dat een trainingsmaatje van mij een paar dagen geleden is overleden. Hij was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk en is aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis. Training relatief kort gehouden

military press
2x10xbar
5x40
5x60
5x75
5x85
5x97,5

hammergrip pull-ups
4x6xbw

incline rear delt dumbbell raises
3x15x5

wall ez curls
10x30
2x10x40
Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Gecondoleerd maat.
Toch nog een goede training. 💪🏻

• #3.132
Thx allen!

Opwarmen: legpress 2x20x

low bar squats (beltless, bare knees)
10xbar
2x5x70
3x120
1x150
3x165
3x190
5x212,5. moest minimaal 3 reps, dus dik tevreden!

hacksquats
10x30kg aan plates
3x10x40

glute ham raises (slow motion)
3x5x

safety bar calf raises
2x10x70
3x12x110

Beest! 💪🏻
Met zo’n set squats zou je bij ons in de gym bekijks hebben maatje.
Chickies would! go mad! 💪🏻💦

• #3.134
Beest! 💪🏻
Met zo’n set squats zou je bij ons in de gym bekijks hebben maatje.
Chickies would! go mad! 💪🏻💦
hahaha ik moet het thuis doen met een spiegel in de garagegym, waarna ik naar mijn eigen biceps kan kijken :P

Maat..?
Wees eens eerlijk…
Betast je jezelf wel eens als je na een mooie zware set bezweet je spiegelbeeld bekijkt..?
Daar zou je namelijk bij ons in de gym nog meer bekijks mee hebben! ✌️😂

• #3.136
ssssst niet verder vertellen.....

• #3.137

bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
5x100
1x120
3x132,5
3x150
7x170..moest minstens 3 reps... denk dat er nog wel 1 rep in gezeten had als ik de laatste rep niet zo lang had gepauzeerd.
klik hier niet

reverse TRX flyes
3x10xbw

single arm latpulldowns
12x40
10x50
6x55 ... 5kg (10 procent) erbij is heel veel bij deze oefening zo blijkt wel

schuin bankdrukken
6x70
6x120
5x120

7x170 paused...zag er sterk uit! 💪