- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Huggy! Psychisch werkt het hele gebeuren rondom de hond wel op ons in.Zielig dat je hond zo sukkeld....hoop dat het hem naar de ingreep weer beduidend beter zal gaan!
Ondanks dat je niet hebt gegeten alsnog een sterke training neer gezet!
Sterkte man, hoop dat het met jullie hond weer helemaal goed zal komen! 🙏Vandaag een korte en matige training
De hond wordt als het goed is over 3 dagen wederom geopereerd aan zijn zelfde achterpoot. Ze denken dat het nu de meniscus is.
Deze was nog intact tijdens de kruisbandoperatie, maar het komt vaker voor dat die tijdens het herstel alsnog gaat. Aan de ene kant hopen wij dat dat het is of iets anders iets dat middel deze kijkoperatie opgelost kan worden. Wij zijn in elk geval niet van plan de hond uit narcose te laten komen in de wetenschap dat een 3de operatie noodzakelijk is. Dit willen we de hond en onszelf psychisch niet aandoen. De hond zit op het moment onder de medicijnen en ik heb door dit alles wederom erg veel stress. Hierom een korte training om het cortisol hormoon niet te veel te laten stijgen.
military press
2x10xbar
5x60
5x80
3x90
2x100 moest minimaal 100 voor 1rep.
bankdrukken
competitie grip
8x60
3x8x110
Nu ff een tijd rust nemen
Ook bij deze sterkte, hopelijk kunnen jullie dit verdriet een plek geven om het allemaal te verwerken. 🙏Vorige week een drama week gehad.
De hond (3 jaar oud)helaas moeten laten inslapen aangezien zij tijdens de 2de operatie aan dezelfde knie geen oorzaak konden vinden van zijn aanhoudende kreupelheid/pijn. Geen zicht op verbetering en eeuwig pijnstillers met de nodige gevolgen zagen wij niet zitten. Dit was de enige juiste beslissing. Weer een zwarte bladzijde in een korte tijd.
low bar squats
beltless en bare knees
2x10xbar
2x5x70
5x120
5x147,5
5x170
5x192,5
ghr
3x6
SS-bar calf raises
10x70
2x10x100
Ah, klote man. sterkteVorige week een drama week gehad.
De hond (3 jaar oud)helaas moeten laten inslapen aangezien zij tijdens de 2de operatie aan dezelfde knie geen oorzaak konden vinden van zijn aanhoudende kreupelheid/pijn. Geen zicht op verbetering en eeuwig pijnstillers met de nodige gevolgen zagen wij niet zitten. Dit was de enige juiste beslissing. Weer een zwarte bladzijde in een korte tijd.
low bar squats
beltless en bare knees
2x10xbar
2x5x70
5x120
5x147,5
5x170
5x192,5
ghr
3x6
SS-bar calf raises
10x70
2x10x100

Ziet er degelijk uit, die legpress/hacksquat.Dank allen, en dan weer verder.
Bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
5x100
5x120
5x137,5
5x155
schuin bankdrukken (superslow)
8x60
7x60
6x60
latpulldowns
15x50
3x15x70
one arm dumbbell rows
3x10x35
triceps pushdowns
3x12x30
preacher dumbbell curls
2x8x20
Over 2 weken krijg ik als het goed is de legpress/hacksquat van Powermark binnen om wat meer fun/alternatieven in de beentrainingen te krijgen
legpress/hacksquat
Wat het gebruikersgewicht is geen idee, staat er namelijk niet bij. Bij andere merk legpress evenmin.Ziet er degelijk uit, die legpress/hacksquat.
Ben benieuwd naar je bevindingen...ik zag tot 400kg belastbaar...dan kun je even vooruit...enig idee welk gewicht het maximale gebruikersgewicht is? Zag laatst zo'n apparaat, ook tot zo'n 350kg belastbaar, echter gebruikersgewicht maar 135 🤭
Ik zat ook te kijken, en vond 400 juist vrij laag voor een leg press eigenlijk. Niet dat ik daar zelf nu al last van zou hebben, maar ik squat dan ook geen 250kg. Maar velen leg pressen toch al gauw 2 à 2,5 x hun squat gewicht.Ziet er degelijk uit, die legpress/hacksquat.
Ben benieuwd naar je bevindingen...ik zag tot 400kg belastbaar...dan kun je even vooruit...enig idee welk gewicht het maximale gebruikersgewicht is? Zag laatst zo'n apparaat, ook tot zo'n 350kg belastbaar, echter gebruikersgewicht maar 135 🤭
Begrijp wat je bedoelt, maar een legpress is voor mij een bijoefening. Niemand interesseert het of je 500 kg of meer kunt legpressen. En je hebt altijd de mogelijkheid om met 1 been te legpressen, waardoor 400kg ineens een hele uitdaging wordt. Verder kun je deze ombouwen naar een hacksquat, wat weer een zwaardere oefening is dan een legpress.Ik zat ook te kijken, en vond 400 juist vrij laag voor een leg press eigenlijk. Niet dat ik daar zelf nu al last van zou hebben, maar ik squat dan ook geen 250kg. Maar velen leg pressen toch al gauw 2 à 2,5 x hun squat gewicht.