- Waardering
- 27.817
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is ook weer zo. Je kunt er toch weer een hoop mee spelen op een gecontroleerde manier! Het viel me gewoon op voor een leg press.Begrijp wat je bedoelt, maar een legpress is voor mij een bijoefening. Niemand interesseert het of je 500 kg of meer kunt legpressen. En je hebt altijd de mogelijkheid om met 1 been te legpressen, waardoor 400kg ineens een hele uitdaging wordt. Verder kun je deze ombouwen naar een hacksquat, wat weer een zwaardere oefening is dan een legpress.
Tja. Diezelfde mensen zakken vaak ook niet diep met squatten, dus dan blijft de verhouding een beetje hetzelfdeOok niet iedereen zakt diep met LP, dus kun je al snel veel pressen.

Maar het gaat je toch om gewicht ?Tja. Diezelfde mensen zakken vaak ook niet diep met squatten, dus dan blijft de verhouding een beetje hetzelfde![]()

Ik zou op een legpress ook geen 1RM pogingen doen, eerder als volumetraining en vooral hacksquat als volumetraining en daarmee tevens wat conditioneel doen...en idd klopt wat je kunt legpressen boeit niet echt. En series van 10 reps met 400kg is ook niet slecht 😉 en danook nog eens eventueel unilateraal...lijkt me een behoorlijke uitdaging.Begrijp wat je bedoelt, maar een legpress is voor mij een bijoefening. Niemand interesseert het of je 500 kg of meer kunt legpressen. En je hebt altijd de mogelijkheid om met 1 been te legpressen, waardoor 400kg ineens een hele uitdaging wordt. Verder kun je deze ombouwen naar een hacksquat, wat weer een zwaardere oefening is dan een legpress.
hahahhahahhaha!Ik zou op een legpress ook geen 1RM pogingen doen, eerder als volumetraining en vooral hacksquat als volumetraining en daarmee tevens wat conditioneel doen...en idd klopt wat je kunt legpressen boeit niet echt. En series van 10 reps met 400kg is ook niet slecht 😉 en danook nog eens eventueel unilateraal...lijkt me een behoorlijke uitdaging.
Ben echt benieuwd hoe die bevalt.
Mocht je het niets vinden neem ik hem wel van je over voor 250 euro 🤣🤭
😉
Dit dus !Ik zou op een legpress ook geen 1RM pogingen doen, eerder als volumetraining en vooral hacksquat als volumetraining en daarmee tevens wat conditioneel doen...en idd klopt wat je kunt legpressen boeit niet echt. En series van 10 reps met 400kg is ook niet slecht 😉 en danook nog eens eventueel unilateraal...lijkt me een behoorlijke uitdaging.
Ben echt benieuwd hoe die bevalt.
Mocht je het niets vinden neem ik hem wel van je over voor 250 euro 🤣🤭
Ben zeer benieuwd naar je indrukken 😊💪Vrijdag a.s. als het goed is mijn nieuwe machine om de benen er eens goed van langs te geven, zonder buik en onderrug gelijker tijd te belasten
Anders ik wel!