AndroidHealthClinic

Naar 100kg bench & beyond

Bezoekers in dit topic

Ben je al beyond de 100kg 1/rm.?
 
Kan dat je close bench zo dicht op je gewonen ligt (had ik ook toen ik veel close grip deed). Maar volgens het schema is het toch ook de bedoeling om je close grip paused te doen?
 
Kan dat je close bench zo dicht op je gewonen licht (had ik ook doen ik veel close grip deed). Maar volgens het schema is het toch ook de bedoeling om je close grip paused te doen?
Klopt, maar doe ik niet
 
Nee ik ben zwak :roflol:

Maar best wel vreemd, zoals ik al zei, met mijn close grip geraakte ik best makkelijk aan die 48kg, en dat was vlak na die 6 sets bench. Ik snap zelf niet goed waarom het niet lukte :scratch:

dat zit dus echt tussen je oren, ik zou zeggen: freet uzelf vol en train je reet eraf! succes!
 
Lees de beginpost en lees dan de datum.

Of makkelijker, lees mijn vorige training, zou ik setjes met 50kg doen als ik 100 kon benchen? :roflol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/race-naar-100kg-bench-press-112234/

deze vanaf 12 mei. wat is nu je progresie vanaf 12 mei dan.?

ben jongen van 17 jaar 68kg en 1.86m aan het begeleiden vanaf 23 April die traint nu met 5x70kg als max en 2x 80kg.

laat hem eind v/d maand 1x 90 kg drukken.

hij weegt ondertussen 76 kg;)
 
Kan dat je close bench zo dicht op je gewonen ligt (had ik ook toen ik veel close grip deed). Maar volgens het schema is het toch ook de bedoeling om je close grip paused te doen?

**** wat een typfouten:o, heb ze toch ff verbeterd:D
 
dat zit dus echt tussen je oren, ik zou zeggen: freet uzelf vol en train je reet eraf! succes!
Idd, veel andere verklaringen kan ik niet bedenken. Als ik een slechte dag zou gehad hebben, dan zou de rest ook niet goed gaan.
Volgende keer hang ik er gewoon 55kg aan en ik zie wel wat er gebeurd.

De laatste keer dat ik mijn 1RM had getest was 3 augustus:
CG bench
2x5x20
5x30
3x40
1x50
1x60
1x65
1x70 (pr)
1x65
1x65
Wel cg bench, maar bench is bench.

Ik heb niet het idee dat mijn bench momenteel veel hoger is:rolleyes:
 
DB row:
2x10x10
5x15
5x20
5x25
5x30 PR
12x22 PR

OH press:
2x10x10
5x15
5x20
5x25
5x30
5x34 PR
10x20

Pron. Pullup:
8xBW PR
6xBW
5xBW

Bench press:
5x14
5x24
5x34
5x44
5x55 PR

Comments:
-laag volume gedaan vandaag. Lijkt me wel een goed systeem om alles een keer op hoog volume te trainen (op push en pull dag) en een keer op laag volume en hoge intensiteit (UB dag)
-Blij met men PR's. Eindelijk mijn oude PR van 5x32kg op de OH press gebroken (dateert nog van mijn rippetoe log). Eindelijk lukken die pullups weer eens (hoogst dat ik daarmee ooit gedaan heb was 6xBW denk ik).
En ook aangetoont dat die 4x50 op bench de zondag echt wel int koppeke zat.
-na die pullups was ik al behoorlijk duizelig, dus na men bench maar gestopt. Ik was nog van plan rear delt fly's, curls en dips te doen. Morgen bij LB training eens kijken wat ik daarvan nog kan doen.
 
monsterlijk!!
 
nice pr's , gaat goed zo toch
 
Gaat lekker kerel, zo door blijven gaan!
 
Alleen maar Pr's :thumbs: valt niks over te zeggen, blijven doorknallen!
 
Jaja, tging goed :)

Vandaag verassend genoeg niets van spierpijn, dus straks bij LB nog wat achterkant schouders en biceps trainen zal geen probleem zijn.
 
Netjes die PRs :thumb: als je geen spierpijn meer ondervindt is het mss tijd om es schema om te gooien? Ik had nog nooit rackpulls gedaan, powershrug deed ik bijna nooit. Maandag gedaan en men traps liggen nog altijd in de prak toen ik deze oefeningen combineerde met deadlift :D Spierpijn deluxe.
 
Netjes die PRs :thumb: als je geen spierpijn meer ondervindt is het mss tijd om es schema om te gooien?
Dat zou wat snel zijn :roflol:
Misschien lag het aan het lage volume. Als je wat ik gisteren deed vergelijkt met bench dag en pull dag.
Spierpijn is ook geen noodzaak, zolang ik progressie maak blijf ik doen wat ik doe.

Ik had nog nooit rackpulls gedaan, powershrug deed ik bijna nooit. Maandag gedaan en men traps liggen nog altijd in de prak toen ik deze oefeningen combineerde met deadlift :D Spierpijn deluxe.
Dat kan ik me voorstellen:p
Ik had zaterdag ook eens powershrugs gedaan (en ook een heleboel rows en geëxperimenteerd met cleans van pinnen), best pijnlijk om te benchen met zoveel spierpijn in de traps.
 
Dat kan ik me voorstellen:p
Ik had zaterdag ook eens powershrugs gedaan (en ook een heleboel rows en geëxperimenteerd met cleans van pinnen), best pijnlijk om te benchen met zoveel spierpijn in de traps.

Jup, heb het zelf ondervonden gisteren:P
 
Back
Naar boven