Fitness Seller

Nemen jullie mannen/jongens makkelijk advies/tips van vrouwen/meisjes aan?

Peiling Peiling Zou je Advies/tips aannemen?

• Ja, ik zou het op prijs stellen en hartelijk bedanken.

Stemmen: 36 45,6%
  • Nee, oprotten met die trut!

Stemmen: 28 35,4%
  • Ik zou wel advies aannemen in andere situaties, namelijk...

Stemmen: 15 19,0%

• Totaal stemmers
    79
  • Topic Starter Topic Starter
lol grappig hoe toch wel de meningen verdeeld zijn :)

Overgens ben ik wel van mening zoals hierboven dat het goed beargumenteerd moet worden!
Begrijp me ook niet verkeerd, ik zou nooit op iemand afstappen warvan ik weet, of zie dat die persoon al lang aan het trainen is.
Maar in dit geval was het duidelijk een newbie. En ik weet toen ik zelf begon met KT ik ook dingen fout deed, en er ook wel eens
iemand naar me toe kwam om uit te leggen hoe het wel moet. Opzich had ik daar geen problemen mee, in tegendeel.

bek houwuh en pijpuh

inprinciepe is het wel okay, zolang het maar zinnig advies is. Ik bedoel ik ben ook niet helemaal onwetend en het moet op z'n minst bij mij zelf een lampje laten opgaan...:rolleyes:

lol grappig hoe toch wel de meningen verdeeld zijn :)

Overgens ben ik wel van mening zoals hierboven dat het goed beargumenteerd moet worden!
Begrijp me ook niet verkeerd, ik zou nooit op iemand afstappen warvan ik weet, of zie dat die persoon al lang aan het trainen is.
Maar in dit geval was het duidelijk een newbie. En ik weet toen ik zelf begon met KT ik ook dingen fout deed, en er ook wel eens
iemand naar me toe kwam om uit te leggen hoe het wel moet. Opzich had ik daar geen problemen mee, in tegendeel.
dat brengt het wel wat in perspectief, maar de meesten hier zijn ervaren dusja, als je dan vraagt hoe ze reageren gaan ze uit van een situatie die ze zelf kennen, waarin ze zelf meestal betrokken zijn, dan stapt iemand dus af op een ervaren persoon. als iemand op zo'n manier naar mij toekomt vind ik het ook geen probleem. (blijf sowieso meestal wel beleefd, tenzij iemand echt een beetje interessant wil gaan doen ten koste van mijn persoon, dan heb je aan mij de verkeerde)

dat brengt het wel wat in perspectief, maar de meesten hier zijn ervaren dusja, als je dan vraagt hoe ze reageren gaan ze uit van een situatie die ze zelf kennen, waarin ze zelf meestal betrokken zijn, dan stapt iemand dus af op een ervaren persoon. als iemand op zo'n manier naar mij toekomt vind ik het ook geen probleem. (blijf sowieso meestal wel beleefd, tenzij iemand echt een beetje interessant wil gaan doen ten koste van mijn persoon, dan heb je aan mij de verkeerde)

Toch lees ik op dbb vaak een hoop onzin;)

Hangt er gewoon van af van wie. En of het nuttige commentaar is.

Commentaar krijgen omdat je iets verkeerd doet is niet leuk. Bij DL snap ik het als ze er zeker van zijn dat de techniek niet goed is. Maar meestal is het gewoon omdat ze tegen de oefening zijn , daar heb je dus niets aan.

De ecto's praten zowieso niet tegen mij xD. Mjah iedereen bemoeit zich met zichzelf , na een tijdje leer je iedereen zowat kennen en dan kan je al eens over trainen en uitvoeringen praten. Met vreemden is dat zowieso niet aan te raden.

de meeste vrouwen komen naar mij toe voor advies........;)

Maakt me niet uit wie het is. Ik wil in de gym gewoon met rust gelaten worden.

als het een leuke meid is gewoon ff aanhore natuurlijk en dan bedanken.

van een vrouw zal ik geen tips aannemen, hoogstens iets met buikspieren of cardio ofzo, maar kracht ofzo niet.

Terug
Naar boven