Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehm, maar de Turk was juist de casus die probleemloos verliep
wel netjes lezen wat er staat he![]()

Ligt eraan wie mij het advies geeft, als diegene een hogere vet% als mij heeft en er in het algemeen slechter uitziet![]()
![]()
+1
En iemand die geen benen traint neem ik zoiezo al niet serieus
Verder wil ik dat iemand het kan onderbouwen.
Onderbouwen doen ze altijd, namelijk het blessuregezeik, of je trained andere spieren, maar onderbouwen is nooit een punt.
verder zeggen ze dan niksVolgende keer ga ik als ware ecto ook afstappen op de meest brute beest in de sportschool, om hem te vertellen dat hij zijn bench verkeerd uitvoerd![]()
mijn karma heb je alvast.Waarom zei die dat je beter zelfs niet kan trainen dan? En waarom ben je gestopt met trainen?

Biceps groeien beter op cheat-curls.Ik had laatst een discussie met wat mensen op de gym en vond het wel leuk om in de groep te gooien.
Het begon naar aanleiding van dat ik als ik iemand hele foute oefeningen zie doen er wat van zeg of iemand probeer te helpen zodat ze zich geen blessures trainen oid. In mijn ogen iets om iemand te helpen, en andersom zou ik het ook waarderen. nu heb ik 2 uiterste gehad. Een wat oudere Turkse man die echt maar wat deed had ik een keertje aangesproken, een heel leuk gesprek mee gehad en hem tips gegeven over trainen etc. Dat kon hij onwijs waarderen en was er erg blij mee.
Een andere keer zag ik een keer een jonge gozer de bicep cable curl doen, met overduidelijk veels te veel kg's. Hij voerder de oefening zo fout uit dat ik het gewoon aan mijn eigen rug begon te voelen, dus ook toen ben ik naar hem toe gelopen, maar probeerde het op een subtiele manier te brengen, dus maakte alleen een opmerking van; pas je op voor je rug, ale je het zo doet kan je een blessure oplopen. Meteen een botte opmerking van "hoezo?" dus ik legde hem uit dat als hij het zo doet, hij zijn rug alleen mar kapot maakt, nouw hij probeerde het dus goed te doen, maar het was duidelijk dat het gewoon veels te zwaar was. Dus ik zei, probeer het dan wat lichter om de beweging goed onder de knie te krijgen. Toen werd ie ineens pissed, van wat weet jij er nou vanaf, alsof vrouwen er wat vanaf weten blablabla, met andere woorden moest ik hem met rust laten, naja dat deed ik ook met de opmerking erbij "train je rug dan maar lekker kapot"
Maar goed, ik snap nou niet waarom die ineens zo omkeerde, er was ook niemand in de buurt ofzo waar die wellicht stoer voor wou doen.
Dus mijn vraag aan jullie, zouden jullie advies/tips in een soortgelijke situatie verwelkomen, of zou het je ego teveel raken omdat een vrouw/meisje het tegen je zegt?
Zou je eventueel in andere situaties (niet training) wel advies aannemen?
ik wou dat alle mensen deze logica hadden. maar bij sommigen is de jaloezie kennelijk groter dan hun besef van wat sociaal toelaatbaar is. het schijnt ook alleen te moeten gebeuren als iemand zware gewichten pakt, de jongen die 30kg bankt met een verdoete uitvoering daar zegt niemand wat van.Hahaha, wie gaat er nu ook mensen die je niet kent corrigeren.
ik wou dat alle mensen deze logica hadden. maar bij sommigen is de jaloezie kennelijk groter dan hun besef van wat sociaal toelaatbaar is. het schijnt ook alleen te moeten gebeuren als iemand zware gewichten pakt, de jongen die 30kg bankt met een verdoete uitvoering daar zegt niemand wat van.