Heb het gevolgd, maar op basis van OP en foto's mid topic kun je dit wel natty halen. (10% in zijn OP is niet juist
)Maar waaruit trek jij de conclusie dat hij steroids heeft gebruikt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Heb het gevolgd, maar op basis van OP en foto's mid topic kun je dit wel natty halen. (10% in zijn OP is niet juist)
Maar waaruit trek jij de conclusie dat hij steroids heeft gebruikt?

Wil daarover niet in discussie gaan verpest OP zijn topic niet met zo'n ellen lange discussie , AAS of niet OP heeft een bruut fysiek, maar kom op zeg 1 + 1 = 2![]()
nette prestatie gewoon.VVM hadden we het over, kijk zn eetschema GOOD LUCK 35 kg vvm
VVM hadden we het over, kijk zn eetschema GOOD LUCK 35 kg vvm
Het is al bijna 3 jaar nu zomervaakantie en ik precies 3 jaar aan het trainen.. Is niet zo een heleeeeeee korte periode hoor

Wat haten ze zeg, natty of niet. Resultaat is om trots op te zijn!
Superturk!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals ik zei, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je 2e reeks foto's minder impressive zijn dan de eerste. Of je kuurt of niet kan me een worst zijn. Ik geef alleen aan dat de meeste turken die trainen kuren.
Eet smakelijk maat... kan je even opnemen hoe je het gaat opeten...
Ja, ik wilde undercover blijven eigelijk maar voor jouw moest ik alles bewijzen hahah... Ja man best sportschool van NL

Trainen hier wel meerdere bij Kneet.
Denk dat ik je 10 april wel zie bij Phil Heath![]()
Phil komt nie naar denhaag tog? Ik weet nie of ik wel naar rdam ga.. 10 april is nog ver weg ik kan nooit planne haha

Je kan nog mee eten na afloop
http://forum.dutchbodybuilding.com/f137/dbb-phil-heath-sushi-meet-300694/
En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...