Fitness Seller

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

Heb het gevolgd, maar op basis van OP en foto's mid topic kun je dit wel natty halen. (10% in zijn OP is niet juist ;))

Maar waaruit trek jij de conclusie dat hij steroids heeft gebruikt?

Wil daarover niet in discussie gaan verpest OP zijn topic niet met zo'n ellen lange discussie , AAS of niet OP heeft een bruut fysiek, maar kom op zeg 1 + 1 = 2 :mad:

Wil daarover niet in discussie gaan verpest OP zijn topic niet met zo'n ellen lange discussie , AAS of niet OP heeft een bruut fysiek, maar kom op zeg 1 + 1 = 2 :mad:

True. Ik baseer op wat ik zie en lees, kan het verder niet ruiken of hij gebruikt heeft. Het maakt mij verder ook niet uit :rolleyes: nette prestatie gewoon.

zeer bruute vooruitgang maar laten we eerlijk wezen. 32/37kg gainen in 2,5 jaar:rolleyes: roids for sure

40kg in 2 jaar kan best naturel

Het is al bijna 3 jaar nu zomervaakantie en ik precies 3 jaar aan het trainen.. Is niet zo een heleeeeeee korte periode hoor

Wat haten ze zeg, natty of niet. Resultaat is om trots op te zijn!
Superturk! :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed fysiek kerel, ook goede poses man. Ga zo door, ik weet dat je er keihard voor werkt en hebt gewerkt.

Zoals ik zei, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je 2e reeks foto's minder impressive zijn dan de eerste. Of je kuurt of niet kan me een worst zijn. Ik geef alleen aan dat de meeste turken die trainen kuren.

/care

OT: lekkere progressie hoor

Ziet er zeer goed uit, streefdoel imo ;o

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
natuurlijk is hij niet naturel, in zon korte tijd kan niet. En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...

dat terzijde wel goede progressie. ga zo door he

Terug
Naar boven