MuscleMeat

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

Wow nice :)

Goede progressie. De foto waar je 1 jaar trainde zonder voeding is al niet slecht te noemen.

Hoezo drink/eet je geen melk (producten)

• Topic Starter Topic Starter
Goede progressie gozer!!

Je vet is wel wat hoger. ergens rond 12-14% wel... maar dat maakt niet uit man.
Heb je nog plannen om wat droger te worden?
100kg zou je goed staan man deze zomer.

Some guys become envious, I promise ;)

ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken man... ahha dankzij jullie ben ik nu meer gemotiveerd Im on fire ahahha...

Ja, sowieso wil ik voor de zomer veel droger staan omdat ik op vakantie ga naar Turkije,, zee zon strand haha...

1 april begin ik met cutten.. andere trainingsprogramma andere voedingschema!!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 19:35 ----------

Hoezo drink/eet je geen melk (producten)

Ik vind dat die producten veel vocht vasthouden... als ik ze niet gebruikt is mn huid niet zo dik en als ik dan met mn vingers op bv. mn arm druk zie ik dan veel minder wit/vocht..

dat is eigenlijk de enige reden voor mij waarom ik het niet wil eten drinken

Fake, case closed

Sen turk musen?

haha okee wacht jongens hoe kan ik deze reactie meer fotos plaatsen?? hoezo fake?? hahaha

Ten eerste ben jij dit niet, ten tweede ken ik turken goed genoeg om te weten dat 99 procent kuurt en de ballen verstand heeft van trainen. Op ibo na dan.

Ten eerste ben jij dit niet, ten tweede ken ik turken goed genoeg om te weten dat 99 procent kuurt en de ballen verstand heeft van trainen. Op ibo na dan.

ik post nu meer fotos...

Wat een domme reacties van jouw man.. EN jij bent zeker een MOCRO?

Ik train heel goed en ik wordt begeleid door wedstrijdatleten..;) deze fotos zijn een tijdje terug gmaakt...

foto 1.jpg

foto2.jpg

IMG_0545.jpg

404287_3377951095539_1472245760_33192227_1313998058_n.jpg

2 dagen lid op het forum en al dbb termen als jelly en u mad gebruiken. I smell troll kloon..

Ik zie hier weinig fakes aan. Gewoon ****ing bruut fysiek!!
Nador, vanwaar zo'n generaliserend statement?

Deze foto s zijn al minder impressive dan de eerste die je hebt gepost, maar toch ken ik turken goed genoeg om te weten dat het merendeel kuurt. Ik geef je het voordeel van de twijfel, puur omdat de foto s die je net hebt gepost minder impressive zijn dan de eerste foto s. Welke wedstrijdatlleten begeleiden jou?

2 dagen lid op het forum en al dbb termen als jelly en u mad gebruiken. I smell troll kloon..

haha jij bent echte domme MOCRO..

Dit zijn geen DBB termen... dit zijn woorden van ZYZZ

the father of aesthetic.. son of Zeus...

Aziz sergeyevich shavershian

Is niks generaliserends aan. Ik woon in een turkenwijk en de turken die hier trainen beginnen al met kuren voordat ze zijn begonnen met trainen. No offense.

Thanks maat... ik begrijp ook niet waarom mensen jalloers worden.... je moet juist gemotiveerd raken..:)

En zegt ie alle turken.. elke mens is anders elke mens uniek...

Nador Ik zeg tog ook niet dat je die laptop waarachter je zit hebt gestolen?

Terug
Naar boven