- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow ow ow ow.... laat maar...
ga maar eerst kijken vanwaar die woorden komen![]()
ik ken ook turken die helemaal niet kuren. Turken die goede vrienden zijn. Ik denk sowieso niet in ras of herkomst, ik beoordeel mensen op gedrag. Dat zouden we allemaal eens moeten doen ipv ruzie maken. Take it to the gym!
Zoals ik zei, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je 2e reeks foto's minder impressive zijn dan de eerste. Of je kuurt of niet kan me een worst zijn. Ik geef alleen aan dat de meeste turken die trainen kuren.
die twee fotos bij mn eerste post zijn het meest recente
achjoh, t zou me niks boeien als je gekuurd had of niet. Die vragen zijn alleen basis voor haat, alsof jij met een spuit in je hol dit fysiek easy had gefixxt ofzo. Goed gedaan maat, ga zo door![]()

Ik kan me voorstellen dat het best ongeloofwaardig overkomt.
Binnen een jaar +- 20kilo op je frame zetten kan niet iedereen.
Helemaal na het zien van je voedingsschemaof gebruik je die om te cutten?

Ik zal je topic verder niet ontsporen, maar ik blijf me twijfels hebben. Based on de foto' s in je eerste post, zeg ik dat je niet naturel bent. Zo wel, dan petje af. Succes ciao
en hier http://www.youtube.com/watch?v=LmXzTo-LYC8 check dit filmpje dan weet je waar al die woordjes van DBB vandaan komen.. BRAH
1e paar fotos = kuur, andere fotos lijk je kleiner of j ehebt goeie angles etc gebruikt
Jezus.. je ziet er uit alsof je 30 bent en al 5 jaar sport ofzo haha![]()
Goed bezig![]()

haha maar niet serieus natuurlijk
Ten eerste ben jij dit niet, ten tweede ken ik turken goed genoeg om te weten dat 99 procent kuurt en de ballen verstand heeft van trainen. Op ibo na dan.