XXL Nutrition

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

ow ow ow ow.... laat maar...

ga maar eerst kijken vanwaar die woorden komen;)

Zoals ik zei, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je 2e reeks foto's minder impressive zijn dan de eerste. Of je kuurt of niet kan me een worst zijn. Ik geef alleen aan dat de meeste turken die trainen kuren.

Ik ken ook turken die helemaal niet kuren. turken die goede vrienden zijn. Ik denk sowieso niet in ras of herkomst, ik beoordeel mensen op gedrag. Dat zouden we allemaal eens moeten doen ipv ruzie maken. Take it to the gym!

• Topic Starter Topic Starter
ik ken ook turken die helemaal niet kuren. Turken die goede vrienden zijn. Ik denk sowieso niet in ras of herkomst, ik beoordeel mensen op gedrag. Dat zouden we allemaal eens moeten doen ipv ruzie maken. Take it to the gym!

juist!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 20:08 ----------

Zoals ik zei, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je 2e reeks foto's minder impressive zijn dan de eerste. Of je kuurt of niet kan me een worst zijn. Ik geef alleen aan dat de meeste turken die trainen kuren.

Die foto`s zijn ook van een tijdje terug he;) die twee fotos bij mn eerste post zijn het meest recente;)

achjoh, t zou me niks boeien als je gekuurd had of niet. Die vragen zijn alleen basis voor haat, alsof jij met een spuit in je hol dit fysiek easy had gefixxt ofzo. Goed gedaan maat, ga zo door:)

Ik zal je topic verder niet ontsporen, maar ik blijf me twijfels hebben. Based on de foto' s in je eerste post, zeg ik dat je niet naturel bent. Zo wel, dan petje af. Succes ciao

Ik kan me voorstellen dat het best ongeloofwaardig overkomt.

Binnen een jaar +- 20kilo op je frame zetten kan niet iedereen.
Helemaal na het zien van je voedingsschemaof gebruik je die om te cutten?

achjoh, t zou me niks boeien als je gekuurd had of niet. Die vragen zijn alleen basis voor haat, alsof jij met een spuit in je hol dit fysiek easy had gefixxt ofzo. Goed gedaan maat, ga zo door:)

Altijd dat gejank dat je met kuurtjes 2x keer zo hard moet trainen en 2 keer zoveel, dat is echt bs! Een naturel moet veel harder trainen om een net fysiek neer te zetten dan iemand die kuurt. Zolang je een redelijk voedingsschemaen trainingschema hebt en kuurt dan vliegen de kilo' s spiermassa er zo aan, maar zoals ik zei; ik zal dit topic niet langer ontsporen.

@ ts, vraag of een mod je topic opschoont :)

• Like
Waarderingen: D77
Ik kan me voorstellen dat het best ongeloofwaardig overkomt.

Binnen een jaar +- 20kilo op je frame zetten kan niet iedereen.
Helemaal na het zien van je voedingsschemaof gebruik je die om te cutten?

deze heb ik 4 weken al.. minder koolhydraten nu... en 1 april ga ik die weer veranderen.. en mn trainingswijze veranderen etc..

ik eet goed ik train goed ik gebruik de juiste supps. Als je het niet kan geloven kan ik er niets meer aan doen heb fotos alles... als je wilt mag je keertje met me mee trainen ahaha???

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 20:19 ----------

Ik zal je topic verder niet ontsporen, maar ik blijf me twijfels hebben. Based on de foto' s in je eerste post, zeg ik dat je niet naturel bent. Zo wel, dan petje af. Succes ciao

ja, dankjwel doe dat maar;) en hier http://www.youtube.com/watch?v=LmXzTo-LYC8 check dit filmpje dan weet je waar al die woordjes van DBB vandaan komen.. BRAH:D

besllemma a sahbi

1e paar fotos = kuur, andere fotos lijk je kleiner of j ehebt goeie angles etc gebruikt

massive lan! keep it up

cihat, u mad!
Mirin progression...

Lekkere progressie, Keep it up.

Jezus.. je ziet er uit alsof je 30 bent en al 5 jaar sport ofzo haha :P

Goed bezig ;)

Jezus.. je ziet er uit alsof je 30 bent en al 5 jaar sport ofzo haha :P

Goed bezig ;)

hahah ik heb ooit gedacht om mn bouwjaar te tatoeren hahaah:P
13-11-1991:P haha maar niet serieus natuurlijk

thanks(Y)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:05 ----------

Gibi dürüst olun, kullandığınız bir şey var?

ik begrijp niet waarom jullie het zo een groot probleem ervan maken... als er zoiets was waarom zou ik het verbergen?? het is iets wat bij bodybuilding hoort??... Maar tot nu toe ben ik ervan afgebleven... miss later als ik keertje wedstrrijd ga doen ofsow... maar nu nog nie:D

Boh dat ziet er gruwelijk goed uit! Ben nu ook 17,5 jaar en net begonnen met krachttraining.
Hoop dat ik dit ook zal gaan bereiken. Misschien wat tips? :p

Terug
Naar boven