Fitness Seller

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

haha ja leuk popcorn derbij....

vind wel jammer dat mensen mijn post verpesten met comments als fake... SHUT UP and TRAIN man....

Goed bezig Cihat abi,

Je bent echt een beest geworden man ben trots op je!
Blijf zo door gaan.

Groeten,

Mesut

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig Cihat abi,

Je bent echt een beest geworden man ben trots op je!
Blijf zo door gaan.

Groeten,

Mesut

dankjewel kardes

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:47 ----------

:eek:
Whait whut...... oh laatste zin maakt alles weer goed:D:D

haha respect... jij hebt nog een beetje positieve indruk achter gelaten op de mensen hier dankzij jouw kunnen nog een paar Turke verstand van hebben... echte raare gast was dat... haha

• Like
Waarderingen: D77
Salami alehkum

dit is een goeden topic. Nu al

Natty boy 4 life

:thumbs:Hahaha wat een drama mensen reageren hier, eindelijk iemand die goed gaint en dan af lopen zeiken dat hij kuurt, ga er niet op in.. Netjes gedaan jonge! Keep it up.. Zie het als een compliment.. :thumbs:

:thumbs:Hahaha wat een drama mensen reageren hier, eindelijk iemand die goed gaint en dan af lopen zeiken dat hij kuurt, ga er niet op in.. Netjes gedaan jonge! Keep it up.. Zie het als een compliment.. :thumbs:

Ooh dan word het weer zo'n roid discussie topic, TS weet zelf wel of hij naturel is of niet, en aan hem de keus om eerlijk te zijn of niet, qua massa zeker een streef fysiek :eek:

ja,, ik vind alleen jammer dat mensen zo makkelijk denken... jah hij heeft gekuurd klaar....

bijna 3 jaar lang 5 keer in de week trainen,, hele jaar door dieeten.. 365dagen 24 uur lang bezig zijn met dit sport slapen en wakker worden hiermee... zoveel dingen zien ze nie...

maar ik doe wat je zegt het zien als compliment thanks!!!

Is niks generaliserends aan. Ik woon in een turkenwijk en de turken die hier trainen beginnen al met kuren voordat ze zijn begonnen met trainen. No offense.

turk dit turk dat, wtf dude??
ben zelf ook turk, en natty :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 22:24 ----------

ot: brute progressie! goed bezig geweest!!!!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 22:25 ----------

turk dit turk dat, wtf dude??
ben zelf ook turk, en natty :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 22:24 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 22:25 ----------

Nope, heb niks tegen jou of turken. Meer dan de helft van me vrienden zijn turks en de meerderheid die ik ken die kuurt, geven ze ook openlijk toe. Ik geloof niet dat ts naturel is, maar dat moet hij zelf weten. Ik zal de volgende keer mensen in hun waarde laten.

Nador is gewoon een jaloerse drol ofzo,
lekker doorgaan ik had die jaaa je kuurt mensen in me topic heerlijk gevoel zulke complimenten haha! lekker doortrainen hoe je et doet boeit me nieteens!

gogo! +1

Verkeerde topique

Omdat ik niet geloof dat ts natural is ben ik een jaloerse drol? Als je me hier een beetje kent dan zou je beter weten pik. Ts weet niet eens wat naturel inhoudt, zoals op pagina 1 te lezen is en dan nog beweren dat hij wordt gecoached door topatleten? Zoals ik zei, ik geloof er geen fl**ker van dat zijn fysiek op pagina 1 naturel is. Heb er verder niks op tegen als iemand kuurt of niet, maar als ik iets niet wil geloven dan is dat mijn zaak en dan mag jij mij noemen hoe je wilt drol.

Niet weten wat naturel inhoudt, plus een voedingsschemawaar niet echt een structuur in zit(geen vetten, geen casseine eiwitten) zegt voor mij genoeg. In mijn ogen is dit dus iemand die redelijk eet en traint en gewoon kuurtjes neemt. Out..

Laatst bewerkt:
Omdat ik niet geloof dat ts natural is ben ik een jaloerse drol? Als je me hier een beetje kent dan zou je beter weten pik. Ts weet niet eens wat naturel inhoudt, zoals op pagina 1 te lezen is en dan nog beweren dat hij wordt gecoached door topatleten? Zoals ik zei, ik geloof er geen fl**ker van dat dit zijn fysiek op pagina 1 naturel is. Heb er verder niks op tegen als iemand kuurt of niet, maar als ik iets niet wil geloven dan is dat mijn zaak en dan mag jij mij noemen hoe je wilt drol.

gast boeie of die nu kuurt of niet kuurt, of die et voor zichzelf wilt houden of niet, daar draait dit hele topic niet om. Als iemand zegt dat die niet kuurt zal dat vaak vast ook niet zijn, denk je er anders over kijk dan niet in dit topic om reacties te bekijken wordt je alleen nog maar jaloerser van ofzo.. wat maakt het nou allemaal uit man...
sommige hebben betere genen dan andere en groeie eenmaal op een andere wijze ik groei ook als de male zonder een fantsoenlijk eetschema of trainingsschema tjaa lucky me misschien deze knul ook.

kijk gewoon niet meer in dit topic dan zijn we lekker van jouw gezeur af. ga zo door TS!!

+1 nador ^^

Omdat ik niet geloof dat ts natural is ben ik een jaloerse drol? Als je me hier een beetje kent dan zou je beter weten pik. Ts weet niet eens wat naturel inhoudt, zoals op pagina 1 te lezen is en dan nog beweren dat hij wordt gecoached door topatleten? Zoals ik zei, ik geloof er geen fl**ker van dat zijn fysiek op pagina 1 naturel is. Heb er verder niks op tegen als iemand kuurt of niet, maar als ik iets niet wil geloven dan is dat mijn zaak en dan mag jij mij noemen hoe je wilt drol.

Niet weten wat naturel inhoudt, plus een voedingsschemawaar niet echt een structuur in zit(geen vetten, geen casseine eiwitten) zegt voor mij genoeg. In mijn ogen is dit dus iemand die redelijk eet en traint en gewoon kuurtjes neemt. Out..

wat boeit het jouw of de TS kuurt inderdaad, hoe die er nu bij staat is gewoon bruut, met of zonder kuur, en hij weet wel degelijk waar die mee bezig is!
als die echt kuurt en weinig verstand heeft, dan merkt ie dat wel na zn kuur, alles smelt als sneeuw voor de zon en dan bedenkt ie zich wel even voordat ie weer een kuur neemt.
en zn kop staat op internet, maybe wil die zoiets niet openbaar bekend maken hier!

Nogmaals, kan mij geen reet schelen of die kuurt of niet. Ik zeg dat ik niet geloof dat hij naturel is, aangezien hij aangeeft op pagina 1 wel te zijn, terwijl hij niet eens weet wat het inhoudt en dan komen al de drolletjes van het forum hier uit hun holletjes om te beweren dat ik jaloers ben.

Diz gunna beat my 1 year topic:eek:

Nogmaals, kan mij geen reet schelen of die kuurt of niet. Ik zeg dat ik niet geloof dat hij naturel is, aangezien hij aangeeft op pagina 1 wel te zijn, terwijl hij niet eens weet wat het inhoudt en dan komen al de drolletjes van het forum hier uit hun holletjes om te beweren dat ik jaloers ben.

ik wilde eigenlijk niet reageren op jouw maar... eerst kom je met je bent fake .... daarna heb ik laten zien dat ik het wel echt ben met meer fotos posten waar me gezicht op staat daarna kom je opeens met je bent niet naturel... wrm maak je je zo druk om dan??? je bent echt wel jaloers anders zou het je niet zoveel boeien...

Wil je aub niet meer reageren ... we weten nu wel wat jij denkt en wat jij vind..

thanks;)

Fake, omdat je beweerd naturel te zijn terwijl je dat niet bent Je 2e reeks foto's deden me idd twijfelen, tot je zei dat die van een tijdje geleden waren. Jaloers, ik vind je fysiek niet eens mooi, omdat ik fysieken met een smalle taille veel mooier vindt. Ben ik nu ook jaloers? Ik geef mijn mening kardash, maar je zal ooit wel door de mand vallen zoals iedereen hier die de boel bedriegt. Veel succes

ik heb net je dealer aan de lijn gehad (hassan) en hij vertelde mij dat je tijdens de eerste foto aan een knetterharde dbol kuur zat.

Ik geloofde hem niet...persoonlijk dacht ik dat er wel meer in het spel zat. Maar hij gaf me eerlijk op zijn moeder zijn woord dat je niet meer dan dbol hebt gebruikt. Dus ja, toen gaf ik hem gelijk.

Terug
Naar boven