Fitness Seller

Nieuw log DNP

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Holy ****!

Dat word de eerste zin!
Ik ben nu op dag 3 met Dnp van MP. Caps van 200mg en zit nu op 4 caps.
Ik ga verhogen tot 1000/1200mg. Moet wel zeggen dat ik bekaf ben nu!
Ik heb dus ook geen zin om alles helemaal 100% bij te gaan houden, want hij is nu wel ff heftiger als het vorige (mislukte) log.

Ik zit niet op extreme voeding, maar de eerste 3 maaltijden bestaan uit 200mg zilvervliesrijst, vlees en veeeeeeeel water!!
Verder nog meer rijst/aardappel/vlees/kwark.

Ik ben ook gewoon even aan het experimenteren wat verschillende soorten voeding voor me doen. Nou ik kan je wel vertellen dat je van de Mac verschrikkelijk McHot wordt!
Ben ook nog niet echt opgeblazen, maar geeft niet als dat gebeurd. Ik drink gemiddeld 6l water per dag dus enige retentie zal wel komen.

Lichaamstemperatuur was net rond de 37gr en gister en eergister was dat 36 en 36.2gr
Ik verwacht dat het zo boven de 37.5 gaat komen als ik op de 1000/1200mg zit.
Voel me wel licht grieperig worden, maar dat zal met de steigende temp te maken hebben. Ik heb geen griep uiteraard, maar je lichaam voelt zich niet echt lekker met een verhoogde temp.

Zoals de vorige heb ik bij deze ook geen doel. Val ik 3kg af in 2 weken is het leuk, is het 6kg is het ook leuk. Ik ga voor de ervaring en of het het waard is.

Deze is goed met Mishale doorgenomen, en ik kan voor deze dus ook echt gaan!

Nou wish me luck en hoop dat ik jullie weer iets nuttigs kan bieden.

Greetzz AL

Als je maar uitkijkt, anders word het nog vechten wie voor mishale gaat zorgen;)
Leuke avatar btw looking big.:eek:

• Topic Starter Topic Starter
200gr idd haha!
Nieuwe? Oude? Gewoon 200mg dnp 300mg corn shit staan er..
Wat heb jij nu dan? maar hoezo half gedoseerd? hmm vaag, tja ken gebeuren denk ik.
ingewikkelde shit lijkt me dat, 1 klein rekenfoutje en het gaat anders dan je wil.

Als ze dan idd 'nieuwe' maken vind ik dat wel een pluspunt van MP, betekent dat ze toch scherp luisteren/opletten lijkt me?

kan iemand hier meer over vertellen dat nieuwe en oude verhaal?

LOL Yin ;)
Als ik nu goed voor hem zorg kan 'ie hierna weer voor mij zorgen :D
No need fighting over me.

is dit een goede keuze nu je off bent? of heeft dat geen nadelen?

Wat heb jij nu dan? maar hoezo half gedoseerd? hmm vaag, tja ken gebeuren denk ik.
ingewikkelde shit lijkt me dat, 1 klein rekenfoutje en het gaat anders dan je wil.

Als ze dan idd 'nieuwe' maken vind ik dat wel een pluspunt van MP, betekent dat ze toch scherp luisteren lijkt me?

kan iemand hier meer over vertellen dat nieuwe en oude verhaal?

dat vertelde kriel die weet meer

Neem je er nog suplementen bij ???

succes ik ga deze log zeker volgen hopelijk gaat het beter dan de vorige keer.

Maat van mij ging niet goed op die eerste. Is naar zijn supplier gegaan, die vertelde dat er de 100 mg versie gelabeld was bij een paar potjes als 200. Dus te weinig, werd omgeruild. Check ff je leverancier of je de goede hebt. Ze zien dat aan de kleur geloof ik. Een is wat lichter als de andere, moet je maar ff laten checken. Maar zo te horen heb je goede.

Ik heb gister gemaild,en die knakker stuurt me een lichtere cap op.Hij was 1000% overtuigd dat ik de goede heb.
Beter safe than sorry,maar ik voel me niet top moet ik erbij zeggen,vreselijk zweten,en aardig op temp..............of het is de mexicaanse?

hier nog ff een berichtje. Ik hijg me echt de tieves ook al doe ik niets. Ik ben buiten adem van ademen! Slaat nergens op. Zo ff 2 biefstukken naar binnen gooien met 300gr... Krieltjes! No offense kriel haha! *Hijg..* *Puf..*

Coole log weer.

Before foto's heb je duidelijk al, misschien na je DNP cycle eens after foto's maken? Ben ik wel benieuwd naar!

Zweet ze!

Lol, je bent bezig je lichaamstemperatuur te verhogen en gaat dan posten dat je je niet zo lekker voelt? Wat denk je dan gast. ;)

lol dat weet ik ook gast, maar het is een log over mijn bevindingen dus alles wat ik voel krijgen jullie te weten ;)

Hoelang ga je dit doen?
En doe je verder niets? Geen werk ofzo? of vakantie?

Terug
Naar boven