- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Holy ****!
Dat word de eerste zin!
Ik ben nu op dag 3 met Dnp van MP. Caps van 200mg en zit nu op 4 caps.
Ik ga verhogen tot 1000/1200mg. Moet wel zeggen dat ik bekaf ben nu!
Ik heb dus ook geen zin om alles helemaal 100% bij te gaan houden, want hij is nu wel ff heftiger als het vorige (mislukte) log.
Ik zit niet op extreme voeding, maar de eerste 3 maaltijden bestaan uit 200mg zilvervliesrijst, vlees en veeeeeeeel water!!
Verder nog meer rijst/aardappel/vlees/kwark.
Ik ben ook gewoon even aan het experimenteren wat verschillende soorten voeding voor me doen. Nou ik kan je wel vertellen dat je van de Mac verschrikkelijk McHot wordt!
Ben ook nog niet echt opgeblazen, maar geeft niet als dat gebeurd. Ik drink gemiddeld 6l water per dag dus enige retentie zal wel komen.
Lichaamstemperatuur was net rond de 37gr en gister en eergister was dat 36 en 36.2gr
Ik verwacht dat het zo boven de 37.5 gaat komen als ik op de 1000/1200mg zit.
Voel me wel licht grieperig worden, maar dat zal met de steigende temp te maken hebben. Ik heb geen griep uiteraard, maar je lichaam voelt zich niet echt lekker met een verhoogde temp.
Zoals de vorige heb ik bij deze ook geen doel. Val ik 3kg af in 2 weken is het leuk, is het 6kg is het ook leuk. Ik ga voor de ervaring en of het het waard is.
Deze is goed met Mishale doorgenomen, en ik kan voor deze dus ook echt gaan!
Nou wish me luck en hoop dat ik jullie weer iets nuttigs kan bieden.
Greetzz AL
Dat word de eerste zin!
Ik ben nu op dag 3 met Dnp van MP. Caps van 200mg en zit nu op 4 caps.
Ik ga verhogen tot 1000/1200mg. Moet wel zeggen dat ik bekaf ben nu!
Ik heb dus ook geen zin om alles helemaal 100% bij te gaan houden, want hij is nu wel ff heftiger als het vorige (mislukte) log.
Ik zit niet op extreme voeding, maar de eerste 3 maaltijden bestaan uit 200mg zilvervliesrijst, vlees en veeeeeeeel water!!
Verder nog meer rijst/aardappel/vlees/kwark.
Ik ben ook gewoon even aan het experimenteren wat verschillende soorten voeding voor me doen. Nou ik kan je wel vertellen dat je van de Mac verschrikkelijk McHot wordt!
Ben ook nog niet echt opgeblazen, maar geeft niet als dat gebeurd. Ik drink gemiddeld 6l water per dag dus enige retentie zal wel komen.
Lichaamstemperatuur was net rond de 37gr en gister en eergister was dat 36 en 36.2gr
Ik verwacht dat het zo boven de 37.5 gaat komen als ik op de 1000/1200mg zit.
Voel me wel licht grieperig worden, maar dat zal met de steigende temp te maken hebben. Ik heb geen griep uiteraard, maar je lichaam voelt zich niet echt lekker met een verhoogde temp.
Zoals de vorige heb ik bij deze ook geen doel. Val ik 3kg af in 2 weken is het leuk, is het 6kg is het ook leuk. Ik ga voor de ervaring en of het het waard is.
Deze is goed met Mishale doorgenomen, en ik kan voor deze dus ook echt gaan!
Nou wish me luck en hoop dat ik jullie weer iets nuttigs kan bieden.
Greetzz AL