MuscleMeat

Nieuw log DNP

De afgelop8,5 maand verliep namelijk niet echt volgens plan, bedoeling was trenbolone als base op 2000mg en test op 250mg als trt!
Kreeg echter vreselijke spuitplekken van de Tren, paar keer flinke buikgriep een keer door mn rug met de squat enz:)

Ook veel te veel aan het switchen! Maar dat kwam echt door de Tren (neem het volgende keer trouwens weer!)

Zat trouwens 6,5maanden non stop aan de orals, en lever waarde waren niet alarmerend (heb die test natuurlijk niet tijdens de oral periode genomen)

Laat over exact 8weken weer alles checken en deze keer vraag ik WEL naar alle waarden! Vroeg hier nooit naar omdat het me eigenlijk niets vertelde! Wist namelijk niet wat normaal was! Toch handiger om dat wel te gaan begrijpen!
Ook een reden dat ik er niet naar vroeg was omdat ik er niet voor betaalde, het werd gewoon aangevinkt op het formulier die ik meekrijg met mijn halfjaarlijkse thyroid controle

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik voel me echt brak! Verschrikkelijk! Lichte hoofdpijn/druk op m'n hoofd. Slap, warm, zit mezelf in de weg. Trainen ging wel opzich... Kon toch nog de 36kg dumbbells aanraken boven verwachting haha!

Voeding vandaag was wel okee,

Meal 1
300ml melk
80gr cereal shizzle (weet die naam ff niet hehe)

Meal 2
300gr aardappelen
2 biefstukken

Meal 3
250gr rijst
400gr grilled beef

Meal 4
300ml melk
80gr cereal huppelepup (allbran vezels geloof ik)

Meal 5
3 Roti koeken

Meal 6 zie ik wel

en bij Meal 7 slaap ik denk ik al
Ben echt kapot van dit, maar morgen nog verhogen tot 1200 en dat zal het denk ik worden.
Zo eerst ff kakken en dan even temperaturen, andersom is waarschijnlijk geen goed idee :D
De mond geeft namelijk echt geen actuele temperatuur.

Aankomende maandag is het 2 weken geleden en zal ik dus ook echt de pct starten. Zat te denken aan 12 weken nolva met 12 weken aro 20/20. dat zal ik wel nodig hebben hehe. Ben echt benieuwd. amerikanen spreken er vol lof over (aromasin) ik hou nog niet echt vocht vast denk ik.
Ik pis wel gemiddeld 3/4x per uur, erg irritant hahaha!! ik kan mijn broek beter los laten, of een luier aantrekken, alleen die huggies passen me al 22 jaar niet meer...

Zeik gewoon in je emmer dan blijft je water ook op temperatuur :D

ontopic:

Interessant logje dit, ben erg benieuwd naar de resultaten van de DNP.
Succes in ieder geval

Ben net wakker van een dutje. Lig alleen maar in een korte broek en ben nog nooit zoooo warm wakker geworden voor mijn gevoel!!

Ik snap niet dat je met dit spul aan de gang gaat Animal. Je zegt zelf al een paar keer dat je je zwaar klote voelt en toch blijf je doorgaan? :D Niet echt slim!

Verder weet ik niet precies hoeveel carbs je op een dag pakt...maar als je veel vet wilt verliezen kan ik je zeggen dat je nu al veel te hoog zit. Eerste 3 maaltijden 200gr rijst...is al 600gr! En dan neem je ws nog een stuk meer kh de rest van de dag? Als ik goed cut zit ik zoals nu op max 200gr rijst per dag...en dat zijn mn enige carbs. Ik zou toch echt eens lager gaan zitten als je echt droog wilt worden :)

Nou net even in de arie gezeten, temp is nu 37,3gr
Dat is op 0,2 na bijna een graad hoger. Begint nu wel te komen dus.

Keep you posted!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Ik snap niet dat je met dit spul aan de gang gaat Animal. Je zegt zelf al een paar keer dat je je zwaar klote voelt en toch blijf je doorgaan? :D Niet echt slim!

Verder weet ik niet precies hoeveel carbs je op een dag pakt...maar als je veel vet wilt verliezen kan ik je zeggen dat je nu al veel te hoog zit. Eerste 3 maaltijden 200gr rijst...is al 600gr! En dan neem je ws nog een stuk meer kh de rest van de dag? Als ik goed cut zit ik zoals nu op max 200gr rijst per dag...en dat zijn mn enige carbs. Ik zou toch echt eens lager gaan zitten als je echt droog wilt worden :)

Hehe je bent niet echt op de hoogte van DNP hè?
Klote voelen hoort hierbij, dus of ik leg me erbij neer, of ik stop. Aangezien ik wil weten hoe dit verloopt blijf ik doorgaan en zo kunnen jullie kijken hoe dit is.

En carbs zijn je hout op het dnp-vuur. DNP werkt juist door carbs.
Een log van een gozer uit de USA ging ook over DNP en die vrat alles wat hij maar voor handen kreeg, Mac, Burger King, KFC en IHOP.
Resultaat, "1.5 pounds of fatloss in 2 days" en zijn cycle duurde 2 weken.

Een log van een gozer uit de USA ging ook over DNP en die vrat alles wat hij maar voor handen kreeg, Mac, Burger King, KFC en IHOP.

Hij was dus 10,5pounds vet verloren?

Hoeveel DNP nam hij? Kijk wel uit dat je de DNPavonturen niet als een vrijbrief gaat zien om te junken! (af een toe een weekend 1400mg ED nemen en jezelf kapot vreten oid)
Heb zelf trouwens ook net bijna 25euro bij de Mac neergelegd, Ziekelijk zweten niet normaal

Hij was dus 10,5pounds vet verloren?

Hoeveel DNP nam hij? Kijk wel uit dat je de DNPavonturen niet als een vrijbrief gaat zien om te junken! (af een toe een weekend 1400mg ED nemen en jezelf kapot vreten oid)
Heb zelf trouwens ook net bijna 25euro bij de Mac neergelegd, Ziekelijk zweten niet normaal

Nee klopt, dat doe ik ook niet hoor! Maar het makkelijke nu wel is dat als je even geen tijd hebt door wat dan ook, je gewoon iets kan pakken wat hoog in carbs is. Daar gaat het namelijk allemaal om. Neee op de mac na gister heb ik aardig schoon, maar veel gegeten. Ben nu weer 100kg hehe beetje vochtretentie en een volle waterbuik. 6l water over de dag is toch weer wat gewicht ff ;)

Nou net even in de arie gezeten, temp is nu 37,3gr
Dat is op 0,2 na bijna een graad hoger. Begint nu wel te komen dus.

Keep you posted!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Hehe je bent niet echt op de hoogte van DNP hè?
Klote voelen hoort hierbij, dus of ik leg me erbij neer, of ik stop. Aangezien ik wil weten hoe dit verloopt blijf ik doorgaan en zo kunnen jullie kijken hoe dit is.

Nee ben idd niet op de hoogte van DNP. Is ook totaal niks voor mij hoor ik nu al. ;) Snap alleen niet dat je het niet gewoon met een low carb dieet doet. Heb je allemaal die bijwerkingen niet...en ook dan kan het super snel gaan.

Maar bedankt voor de uitleg wist ik idd allemaal niet. Heb je misschien een stukje tekst waar alles instaat over DNP? Ook al zou ik het nooit gaan gebruiken vind ik het wel interessant om te lezen. Ben benieuwd.

Krieltje zei een keer (in het vorige log geloof ik) dat je voor een anti-histamine (allerfree ofzo) moet zorgen voor als je een allergische reactie krijgt van dnp. Dat ik me echt verkouden voel, dichte oren heb en een loopneus, valt dat ook onder die categorie?

Waar is die professor Barabas als je hem nodig hebt haha!

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Nee ben idd niet op de hoogte van DNP. Is ook totaal niks voor mij hoor ik nu al. ;)

Maar bedankt voor de uitleg wist ik idd allemaal niet. Heb je misschien een stukje tekst waar alles instaat over DNP? Ook al zou ik het nooit gaan gebruiken vind ik het wel interessant om te lezen. Ben benieuwd.

Okee, graag gedaan. Een leuk stukje over dnp :

http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/how-not-****-up-2159.html

vind het gekkenwerk, maar potverdorrie wel leuk om te lezen!!

Volges mij heb je gewoon griep oid.

Allergische reaktie had je al eerder moeten hebben van DNP,je hebt het toch al eens voorgestart?

Weet je zeker dat je niet verkouden of grieperig bent.....komt vast doordat je in je kleine broekie bij die kantoorchickies de ramen staat te doen.

Kopje koffie glazenwasser?...kneepje melk erin hehehehehehee

hèhè, ik haal dan altijd mijn staaf tevoorschijn en zeg dat het een flinke buis met creamer is :)
*oeps als mijn Mishalleke dat maar niet leest*

DNP klinkt als rommel makker, desalniettemin denk ik wel dat je weet wat je doet ;) interresant logje weer!

*Bookmarked

Ik heb genoeg informatie geraadpleegd idd ;) Maar de eerste keer blijft toch altijd aftasten.
Ik doe m'n best!

Nou dít is tenminste nog eens een log die ik volledig ga uitlezen. Succes bro.

Thn-q!

Beetje lui vandaag, maar had toch weer erge hitte vlagen. Varierend van binnenin mijn love-handles tot mijn nek. Echt vaag, ik stond vanochtend in de schaduw (uurtje of 8) op een windhoek wat ramen te zemen. M'n collega's wilde zon en warmte want het was zo fris en ik voelde een hete natte rug hehe. Hun met een lange broek en trui, ik in t-shirt en korte broek :D

Terug
Naar boven