- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe jij jezelf allemaal aan, is dit het nu allemaal waard?
Je gaat off omdat je lichaam nergens meer op goed op reageerde en vervolgens begin je maar met een ander expirimentje. Hoe jij met je lichaam omgaat is bizar.
Waarom niet gewoon terug naar de basics en gewoon echt NIKS gebruiken?
Ik weet dat je jezelf hebt uitgeroepen tot de ALLESWETENDE van Bodybuilding, maar laat Animal zijn ding doen en jij de jouwe.
Je gaat off omdat je lichaam nergens meer op goed op reageerde en vervolgens begin je maar met een ander expirimentje. Hoe jij met je lichaam omgaat is bizar.
Waar lees je dat en waar concludeer je dat uit?
Denk je nou werkelijk dat Animal zich laat beinvloeden door mijn reactie?
Nee natuurlijk niet ik hoop alleen dat hij er in ieder geval erover nadenkt je hebt maar 1 lichaam dat is de essentie van de boodschap. Vreemd dat jij dat er niet uit kan halen.
Hij gaf aan OFF te gaan vervolgens een toevlucht naar iets anders......
Geef je lichaam eens rust.
lijkt het nou zo of wordt jij met de dag irritanter?.........kan aan mij liggen hoor,maar lijkt wel zo.
?pfff je wordt dus echt irritant...had het toch goed.
DIT IS EEN LOG LOG LOG LOG LOG LOG LOG
Weblogs bieden hun lezers ook veelal de mogelijkheid om – al dan niet anoniem – reacties onder de berichten te plaatsen.

mossad is echt zo'n fail.
Als je een beetje je huiswerk doet, had je kunnen weten dat dnp vaak in een nakuur wordt gegooid.
Ikzelf neem het vanwege de anabolic rebound die je erna krijgt, dat is altijd handig in de nakuur!
wanneer heb je je laatste inject genomen?
Begin je er ook chubby uit te zien met de DNP? ben echt benieuwd wat je ervan vind, je neemt namelijk de dubbelle dosis als ik!
heb nu 8 caps van de nieuwe badge en neem morgen 1000mg hiervan! ben erg benieuwd
Aankomende maandag is het 2 weken geleden en zal ik dus ook echt de pct starten. Zat te denken aan 12 weken nolva met 12 weken aro 20/20. dat zal ik wel nodig hebben hehe. Ben echt benieuwd. amerikanen spreken er vol lof over (aromasin) ik hou nog niet echt vocht vast denk ik.
Ik pis wel gemiddeld 3/4x per uur, erg irritant hahaha!! ik kan mijn broek beter los laten, of een luier aantrekken, alleen die huggies passen me al 22 jaar niet meer...
Of gewoon door je broek heen zeiken!
Ik neem 8 weken Aromasin en nolva, ga daarna weer de kuur in waarschijnlijk
ECLIPSE was ook een keer 1,5jaar On, geloof dat hij 3maanden 20mg nolva only nam, en had niets van een dip