plenary
Cool Novice
- Waardering
- 9
Slimme keuze.
Heb net rijst, zelfgemaakte hete kip op en cashewnoten. Rode en oranje paprika erdoorheen.
Kijk dat is het betere werk, je kan dus altijd nog als chefkok aan het werk....
Ik zal dit voortaan 1 à 2 weken voor een cycle gaan gebruiken om goed opgeschoond erin te gaan. Denk dat dat best gaat lukken!
Snap niet goed waarom dit zo lang moet, kan je beter een paar dagen doen, als je je receptoren wil reinigen, als dat uberhaubt al gebeurd. Waar zijn de studies te vinden die dit onderschrijven?
Ik snap wel dat je af en toe wil snacken, maar dat kun je ook op verantwoorde manieren doen. Die suikerdrankjes zijn zo'n beetje het slechtste wat je kan nemen, is o.a. zeer zwaar voor de nieren, is het niet waard. Als je wil snacken kun je dat ook lekker en gezond doen, maar dat wil niet zeggen dat je dan al die commerciele rommel moet gaan nuttigen.... Ook niet een keer in de x aantal weken.
Details zijn belangrijk, animal...
Nog even betreffende burgerking, als dat geen junkfood is dan weet ik het niet meer. Er mag dan een stukje sla op liggen en wat kunstkaas, maar het werd in ieder geval gebakken in vette rommel. Waarschijnlijk ook met geharde/trans vetten mogelijk in combinatie met vette dierlijke vetten, en dat is het slechtste wat je kan nemen en dat maakt het slecht.
Tegenwoordig worden in sommige landen de wetgevingen aangepast, ook in Amerika. Maar dat heeft nog tijd nodig, tot de tijd dat er geen transvetten meer in zitten, vermijden....
Dus, Gewoon zelf bakken, is veel beter, als je dan een keer niet wil koken, neem je Mishale maar eens een keertje mee naar een mooi restaurant.... Wees na deze paar weken maar eens een echt gentleman, bloemetje, lekker etentje, wijntje erbij, dat mag wel na deze DNP-tocht....
Dat ben je Mishale wel verschuldigd, niet dan?