XXL Nutrition

Nieuw log DNP

Nou, dnp is vandaag voor de laatste dag geweest

Slimme keuze.

Heb net rijst, zelfgemaakte hete kip op en cashewnoten. Rode en oranje paprika erdoorheen.

Kijk dat is het betere werk, je kan dus altijd nog als chefkok aan het werk....

Ik zal dit voortaan 1 à 2 weken voor een cycle gaan gebruiken om goed opgeschoond erin te gaan. Denk dat dat best gaat lukken!

Snap niet goed waarom dit zo lang moet, kan je beter een paar dagen doen, als je je receptoren wil reinigen, als dat uberhaubt al gebeurd. Waar zijn de studies te vinden die dit onderschrijven?

Ik snap wel dat je af en toe wil snacken, maar dat kun je ook op verantwoorde manieren doen. Die suikerdrankjes zijn zo'n beetje het slechtste wat je kan nemen, is o.a. zeer zwaar voor de nieren, is het niet waard. Als je wil snacken kun je dat ook lekker en gezond doen, maar dat wil niet zeggen dat je dan al die commerciele rommel moet gaan nuttigen.... Ook niet een keer in de x aantal weken.

Details zijn belangrijk, animal...

Nog even betreffende burgerking, als dat geen junkfood is dan weet ik het niet meer. Er mag dan een stukje sla op liggen en wat kunstkaas, maar het werd in ieder geval gebakken in vette rommel. Waarschijnlijk ook met geharde/trans vetten mogelijk in combinatie met vette dierlijke vetten, en dat is het slechtste wat je kan nemen en dat maakt het slecht.
Tegenwoordig worden in sommige landen de wetgevingen aangepast, ook in Amerika. Maar dat heeft nog tijd nodig, tot de tijd dat er geen transvetten meer in zitten, vermijden....

Dus, Gewoon zelf bakken, is veel beter, als je dan een keer niet wil koken, neem je Mishale maar eens een keertje mee naar een mooi restaurant.... Wees na deze paar weken maar eens een echt gentleman, bloemetje, lekker etentje, wijntje erbij, dat mag wel na deze DNP-tocht....

Dat ben je Mishale wel verschuldigd, niet dan?:p

• Topic Starter Topic Starter
Hahhah niet te hard zeggen Plen! Dalijk moet ik de portemonnee opentrekken hier ;)
Om eerlijk te zijn is de keuken mijn domein thuis. Ben gek op koken.

Soms maak ik lekker rundvlees met tomaten erdoor, peper, uien en (light)kokosmelk. Heerlijk en verantwoord.
Of een paar borden nasi... hmmm!! Gekookte kip, peper, citroengras en scheutje ketjap. Wat eiwit en cashew noten erdoorheen en ik ben weer gevuld! Ook zeer eiwitrijk en (verzadigd) vet-arm. Neee ik kook zelf wel lekker, kost me minder en ik hou ook niet van lang zitten haha!

Ik ga morgen borst doen, ik ga zeker eens die bench doen die jij me zei gozer! Bedankt nog ;)

Haha Plenary, ben 't helemaal met je eens ;)
Maar ik laat 'em toch liever voor me koken(of ik kook). Heb 't niet zo met uit eten en Animal is toch zo'n goeie kok dus das mooi meegenomen :D

Training ging bijzonder slecht vandaag! Ben echt helemaal op. Misschien even een dnp aanslag op het lichaam. Over 2 weken meten en wegen, ben benieuwd wat het oplevert.

heheh ik zie het al, als ik nog een keer een goed recept nodig heb kan ik jou een belletje geven ;) Overigens, niet zo gek toch dat je ff wat minder traint, DNP zal zo heftig zijn dat je ff tijd nodig hebt om te herstellen.

heheh ik zie het al, als ik nog een keer een goed recept nodig heb kan ik jou een belletje geven ;) Overigens, niet zo gek toch dat je ff wat minder traint, DNP zal zo heftig zijn dat je ff tijd nodig hebt om te herstellen.

Zeker weten gozer! Net als de nasi van laatst ;)
En ja, hoe meer je erover terug denkt, hoe heftiger ik het ga vinden!

Geniale log!!! Ben benieuwd naar de foto's als je weer lekker in je setje zit. Vraagje, blijf je nog lang beroerd na het stoppen, je weet wel dat zweten en slecht kunnen trainen. Andere vraag is dit ook te gebruiken door dames?

Geniale log!!! Ben benieuwd naar de foto's als je weer lekker in je setje zit. Vraagje, blijf je nog lang beroerd na het stoppen, je weet wel dat zweten en slecht kunnen trainen. Andere vraag is dit ook te gebruiken door dames?

Ja nog wel ff. Duurt wel voordat je weer lekker in je vel zit en tot de voeding weer goed in je systeem zit.
Het kan ook door dames gebruikt worden, maar het kan de eicellen aantasten. Dus tricky, mocht je al kinderen (genoeg) hebben is het meer aan te raden :D

Hehe, nu even wat eerlijkheid in dit topic.

Ook weer even een warning! Het zal niet bij iedereen lukken, want sommige logs die ik heb gelezen van mensen hebben hier hun vet juist mee omhoog gegooid!!

Ik heb sinds ik aan de dnp zit gevreten en ben eigenlijk vrij weinig uit de weg gegaan.
Tussendoor Mcdonalds, Burgerking, patat door de week, snoep, koek, chips en noem het maar op. Ook gewone maaltijden zoals rijst, beef, kip en rund. Maar als ik trek had in iets, nam ik het gewoon. Waarom ik het niet heb gezegd in dit log? Waarom denken jullie zelf!?!? :D
Dan had ik alleen maar commentaar gehad.
En om nog even eerlijk te zijn, na 8 maanden dieet had ik het echt even helemaal ****ing gehad! 8 maanden geen bakje kwark, geen glaasje melk en alles strak gedaan en gegeten. Ik kon het ff niet meer opbrengen.
Ik bleef wel doorgaan met schoon eten, maar toen ik dit nam dacht ik: "Waarom gewoon niet proberen zoals ze allemaal loggen erover?"
Ik had zoals jullie van me gewend zijn sowieso opgebiecht als bleek dat dit niet de juiste manier was van eten tijdens dnp, maar hehehe bijna 700gr (gemiddeld genomen over de tijd tot nu toe!!) per dag..

Voor mij is dnp een super middel en ik zal echt niet elke keer zo erg vreten als deze cycle, maar ik wilde gewoon weten hoe dit was.

Ik ben wel van plan om een week voor een kuur dnp te nemen, om zo mijn receptoren gevoeliger te maken. Lijkt mij best een theorie!

Ps, al dat vreten heb ik doorgespoeld (buiten al het water om) met Regular Cola, Fernandes, Raak Cool Blue en andere lekkere gesuikerde dranken :fu:

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ja hallo *kwaak!* ik heb maat 45 ja!! *kwek?*

Dat verklaart je foto's! En nu weer serieus aan de slag he!

Wij hebben deze helemaal gelezen wat een goedje Boris hahahhaha 10 kilo in 14 dagen.
**** wel scary hoe depleted je was. Ik heb vandaag ook de eerste cap erin zitten Xtra ook. Had jij ook al die supps gebruikt die worden aangeraden?
Hoe was je rebound ben je er uiteindelijk tevreden over?

Terug
Naar boven