AndroidHealthClinic

Nieuw log DNP

• Topic Starter Topic Starter
Bekijk het van de zonnige kant, voor jou duurt de zomer ten minste nog een week, voor de niet DNP gebruikers zit de zomer er eenheel eind op.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

En ik blijf erbij, het zou mooi zijn wanneer je een paar fototjes post, om te laten zien hoe je momenteel je leven leidt. Niet poserend e.d., gewoon een paar foto's hoe iemand op DNP erbij loopt...

Zou misschien een goed idee zijn, aangezien de meeste fotoreportages die jij in je logs post toch van een behoorlijk goed niveau zijn....

Maak morgen even foto's gozer;)

Ja ben wel benieuwd .. Zat laatst je album even door te kijken omdat je zoveel foto's erin hebt staan ook ouwe kan je mooi verschil zien bij jou check die eerste foto's maar met je laatste mooi om te zien duidelijke vooruit gang vooral de kwaliteit en armen vallen op

Okee, hier even 2 foto's waar ik helemaal niet trots op ben!!!!
Ik zie er ****ing leeg en plat uit!!

Rede 1, DNP
Rede 2, off...

Dus ff niet de buffe AL die jullie gewend waren in het log :(

Iig, dit is dus een tussenstand speciaal voor Plenary en anderen.
Ben nu nog 5 dagen op Dnp, dan na 2 weken kan je het resultaat zien.

Ik zal er dan ook weer voller uitzien en hopelijk strakker ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogmaals, ik vind mezelf echt eng leeg... ****, ik heb Bigorexia...

wow wtf Animal, je gezicht is echt smal geworden sinds ik bij je was.... chest ziet er wel goed uit op die eerste pic!

Nogmaals, ik vind mezelf echt eng leeg... ****, ik heb Bigorexia...

Ik vind dat je er toch nog goed bijstaat, alles in ogenschouw nemende... Bovendien denk ik dat 99% van alle bodybuilders in meer of mindere mate bigorexia heeft... (Ikzelf incluis) Denk dat dat verder niet uitmaakt of je natural of enhanced bent...

Okee, hier even 2 foto's waar ik helemaal niet trots op ben!!!!
Ik zie er ****ing leeg en plat uit!!

Niet overdrijven, je hebt er inderdaad wel eens buffer bijgestaan, maar je laat hier een mooie balans zien. Ben het eens met sebastiaanG dat je borst goed is bijgetrokken, heb je je daar extra op gefocussed?

Verder is het al vaker gezegd, maar je bent gezegend met goede armen, Animal, daar kun je flink mee gaan scoren. (a la Phil Heath...)

wow wtf Animal, je gezicht is echt smal geworden sinds ik bij je was.... chest ziet er wel goed uit op die eerste pic!

Je ziet er een stuk jonger uit, Animal, mogelijk heeft de DNP een verjongend effect en ben je nu effectief weer 20jaren oud:p

Overigens vind ik dat vermageren in het gezicht toch wel enigszins meevallen. Heb zelf ervaring met de amphetamine achtige stofjes, dan was dat nog veel markanter....

Inderdaad, wanneer het vocht wegtrekt dan zal er mogelijk een heel mooi resultaat tevoorschijn komen.

Overigens is dit de eerste keer dat ik een foto zie van iemand tijdens een DNP kuur, wat dat betreft heb je dus de primeur, kudos daarvoor....;)

DNP depleated no worries, netjes kerel

Ik vind dat je er toch nog goed bijstaat, alles in ogenschouw nemende... Bovendien denk ik dat 99% van alle bodybuilders in meer of mindere mate bigorexia heeft... (Ikzelf incluis) Denk dat dat verder niet uitmaakt of je natural of enhanced bent...

Niet overdrijven, je hebt er inderdaad wel eens buffer bijgestaan, maar je laat hier een mooie balans zien. Ben het eens met sebastiaanG dat je borst goed is bijgetrokken, heb je je daar extra op gefocussed?

Verder is het al vaker gezegd, maar je bent gezegend met goede armen, Animal, daar kun je flink mee gaan scoren. (a la Phil Heath...)

Je ziet er een stuk jonger uit, Animal, mogelijk heeft de DNP een verjongend effect en ben je nu effectief weer 20jaren oud:p

Overigens vind ik dat vermageren in het gezicht toch wel enigszins meevallen. Heb zelf ervaring met de amphetamine achtige stofjes, dan was dat nog veel markanter....

Inderdaad, wanneer het vocht wegtrekt dan zal er mogelijk een heel mooi resultaat tevoorschijn komen.

Overigens is dit de eerste keer dat ik een foto zie van iemand tijdens een DNP kuur, wat dat betreft heb je dus de primeur, kudos daarvoor....;)

Ten eerste dank je wel! Voelt toch best als een veer in m'n hol!

Borst heb ik idd veel extra aandacht aan besteed. Zit nu op het volgende schema:

Cable flyes 3x20
DB presses 4x10
Dips 4x12
pullover and push 3x15

Lijkt een raar schema, maar is echt op mijn borst afgestemd door begeleider. Ik moet ook echt op een speciale manier in de touwen hangen en mijn oefeningen uitvoeren. Hij houdt zijn hand of vingers op de borst en een rep telt pas als hij de spanning op dat stuk echt voelt. Zo moet ik dus leren om borst te trainen. Dus ja...

Armen doe ik eigenlijk gewoon standaard, curls decline curls. Dat soort dingen. Triceps zijn altijd wel vrij aardig geweest. Ik moest de biceps juist bijtrekken van hem ;) (in de laatste kuur dan)

Nou met dat bekkie kan opzich wel. Heb het al vaker gehoord van mensen die me in real life kennen en even een weekje niet hebben gezien bijv.

Ja ik ben ook zeer benieuwd wat dit gaat doen als ik off ben van dnp. En wat het voor me aan de nieuwe kuur bijdraagt.
Kriel zei dat je receptoren gezandstraalt worden erdoor. Misschien alsof je je eerste kuurtje weer doet? (de eerste vinden ze altijd de beste)

Misschien op die manier 2 weken voor de nieuwe kuur depleted en dnp nemen en daarna hoog in carbs gaan zitten om een (hopelijk) mega effect te creëren?

En ja, misschien kunnen meer het gaan doen om te kijken wat dnp teweeg brengt. Ik had eigenlijk echt voor en na foto's moeten maken, maar goed, dit komt ook een heel eind!

Thnx voor je post Plen!

Pfffff...sorry jongens. Maar als ik die pic's zo zie kan ik niet echt enthousiast worden. Of DNP nou depleated of niet... Lijkt erop of je alles verliest vet, vocht, spieren. Bye bye massa.

Pfffff...sorry jongens. Maar als ik die pic's zo zie kan ik niet echt enthousiast worden. Of DNP nou depleated of niet... Lijkt erop of je alles verliest vet, vocht, spieren. Bye bye massa.

Off ook he gozer. Keek net ook even goed in de spiegel en moet toch eerlijk bekennen dat de angle ook vrij killing is...

Dnp zorgt ervoor dat je vocht vasthoud, dus dat verlies je in ieder geval niet. Bovendien wordt er vaak gesproken, zoal Dareal ook heeft geschreven, van een rebound effect dus dat zullen we ook af moeten wachten, voordat we een definitief oordeel kunnen vellen over DNP.

neem dat vocht weg en nog een paar procentjes,
voeg vervolgens een DHT, carbs en een bruiner kleurtje toe
= Beest

dalijk weer laden dan komt het wel goed.....

hahahaha wij vinden ons altijd klein en smal en iel....ziek he je weet toch bigorexia

neem dat vocht weg en nog een paar procentjes,
voeg vervolgens een DHT, carbs en een bruiner kleurtje toe
= Beest

Ja dat bruine is er wel weer een beetje vanaf.. Maar ik ga nu nooooo waaaaay onder de zonnebank! Hehe

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

dalijk weer laden dan komt het wel goed.....

hahahaha wij vinden ons altijd klein en smal en iel....ziek he je weet toch bigorexia

Ja echt man, spiegel is vriend en nu vijand. Ken er geen een zo erg als hem :D

idd te vroeg om nu te (be)oordelen, ben erg benieuwd naar pics over een paar weken.

Wel top dat je ze plaatst.

Onzin kerel,je massa wat je verliest zal 90% bagger zijn.Middel staat hier bekend om,zou ook niet eerder foto neergezet hebben als je 2 weken eraf zou zijn,en weer volop in je normale eetcyclus zou zitten....maar thats me.

Je kan je ook het oempaloempa eten en dan voor de buitenwereld er BUFF uitzien,terwijl je zelf weet dat je vet bent,...vind ik persoonlijk ook nix,dus vind dat dit best wel eens goed is om te doen,..gewoon eens kijken,en nogmaals DNP is troep,daar heb je pas plezier van 14 dagen dat je gestopt bent

Onzin kerel,je massa wat je verliest zal 90% bagger zijn.Middel staat hier bekend om,zou ook niet eerder foto neergezet hebben als je 2 weken eraf zou zijn,en weer volop in je normale eetcyclus zou zitten....maar thats me.

Je kan je ook het oempaloempa eten en dan voor de buitenwereld er BUFF uitzien,terwijl je zelf weet dat je vet bent,...vind ik persoonlijk ook nix,dus vind dat dit best wel eens goed is om te doen,..gewoon eens kijken,en nogmaals DNP is troep,daar heb je pas plezier van 14 dagen dat je gestopt bent

Is toch geen onzin Mart als ik niet enthousiast wordt op basis van pic's die ik hier zie? Misschien na 2wkn carbs laden, maar dat zien we dan over een tweetal weken wel.
Nu lijkt het me leuk voor iemand die aan obesitas lijd, en zo toch weer een beetje richting normale proporties kan komen.....but that are my thoughts.

hahahaha obesitas,tja kerel,je kan zeggen watr je wilt,maar als je doorkijkt,en het vocht wat hij nu vasthoud wegdenkt,hij toch aardig aan het drogen is.Met straks weer normale carbs erbij,wordt het echt wel weer wat.
Vond het ook geen goed idde om dit soort pics te platsen,maar hij is gewoon eerlijk en objectief.
Kijk hoe Dareal aan het ******** was,en daarna erg positief is daarna.Ik wil het bij mezelf ook gewoon weten,en paar kg eraf mag best.Nix mis mee.Ik weet dat als ik normaal eet,ik rustig 115-117kg kan wegen bij 1.65....maar of dat zo mooi is.Ben wel ens benieuwd wat die dnp doet....Maar boris is gewoon binnen week 10kg kwijt...das een aanslag,daar moet dat lijf wel even van herstellen,je moet daar ook een beetje doorheen kijken.

Nu lijkt het of iedereen zegt....nou das ook nix...nee zo niet,maar hij is ook nog niet klaar.

hahahaha obesitas,tja kerel,je kan zeggen watr je wilt,maar als je doorkijkt,en het vocht wat hij nu vasthoud wegdenkt,hij toch aardig aan het drogen is.Met straks weer normale carbs erbij,wordt het echt wel weer wat.
Vond het ook geen goed idde om dit soort pics te platsen,maar hij is gewoon eerlijk en objectief.
Kijk hoe Dareal aan het ******** was,en daarna erg positief is daarna.Ik wil het bij mezelf ook gewoon weten,en paar kg eraf mag best.Nix mis mee.Ik weet dat als ik normaal eet,ik rustig 115-117kg kan wegen bij 1.65....maar of dat zo mooi is.Ben wel ens benieuwd wat die dnp doet....Maar boris is gewoon binnen week 10kg kwijt...das een aanslag,daar moet dat lijf wel even van herstellen,je moet daar ook een beetje doorheen kijken.

Nu lijkt het of iedereen zegt....nou das ook nix...nee zo niet,maar hij is ook nog niet klaar.

Nee, nouja we zullen zien...ik was slechts ook eerlijk en objectief.:)

De pics zelf zijn niet denderend. Maar ik wilde ook eigenlijk geen foto's posten, maar voor plenary wel even gedaan. Je bent nu gewoon leeg en plat, maar de rebound komt ook. Je calorie verbruik ligt op 150%, dus logisch dat je nu ff leeg staat ;)

En het is goed voor iemand die enorm vet is, maar denk ook aan wat kriel, dareal en ik zeiden:

Receptoren zandstralen (met name voor AAS)
Goed voor in de nakuur vanwege t3/t4 onderdrukking en dus meer spierbehoud.
En goed voor wedstrijdpreps, op lage dosering om laatste vet te verbranden.

vind wel dat je grote voeten hebt..beetje eendevoetjes hehehehehe

Terug
Naar boven